Omilla papereilla

Anonyymi

Kuinka moni on saanut parkanon kaupungilta työpaikan omilla papereilla/ Ilman sukulaisia /ilman perseen nuolintaa/ilman politiikka /ystävyyttä jne. Näin se vaan menee.

8

1101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on siis hyvä ja oikein sinun mielestä, että sukulaista tai tuttua ei saa palkata? Eli jos olet Parkanosta lähtöisin, niin kouluttautumisen jälkeen sinulla ei olisi mitään mahdollisuutta palata kotipaikkakunnalle koska et voi saada työtä sukusi takia.

• Anonyymi

Jollei omin avuin saa paikkaa, nii voi harmi. Jos sukulaisuus-suhteilla paikka, nii kuka kehtaa edes hakee tai ottaa vastaan? Silloin oos ees pätevä hakija?

• Anonyymi

Parkanosta kukaa hyvä työntekijä o viä paikkaa saanu hoivapuolelta. Niin he vain sitte muualle pois lähtevät. Tänne jää ku rupusakki

• Anonyymi

Jos puhutaan ihan ruohonjuuritason työpaikoista, niin kyllä se on työnantajalle pieni vakuutus jos uusi työntekijä on jonkun tuttu. Silloin on vaikeampi tehdä työ huonosti, kun häpäisee sen ystävänsä siinä samalla.

Olen alalla jossa usein lapsemme tulevat kesätöihin. Sen verran kai huono homma nykyään, että yksikään ei ole jäänyt taloon pidemmäksi aikaa. Mut on ainakin jotain työhistoriaa sitten olemassa.

Tarkoititko jotain parempia virkoja ilmeisesti itse olen pohtinut, että kateusko se pistää kadehtimaan toisten työpaikkoja? Sitten taas eliitin korkeapalkkaisiin töihin joihin on varmaan paremman palkkatason vuoksi tunkua, se aiheuttaa heille pahaa karmaa useinkin. Enpä kadehdi itse. Mitä enemmän valehtelevat ja pyörittävät kansaa, kyllä sellaiset teot karmana sitten kohdataan.

• Anonyymi

Ei parkanossa mikään muutu samapeli jatkuu niitä otetaan ja ne jää veronmaksajille kulueräksi ei kaikki sukulaiset ja puolue kaverit ole vielä kaupungilla nyt mällätään kun rahaa vähän on mutta kiristyksen paikka tulee suoritus tason työntekijä määrä todella pieni mutta johtoo riittää

• Anonyymi

Pyydä, että pääset kaupungintalolle tutustumaan, mitä ihmiset sielä tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydä, että pääset kaupungintalolle tutustumaan, mitä ihmiset sielä tekevät.

Kahviosta ne ennen "keskusneiti" löysi.

• Anonyymi

voihan aina harjoitella ala-aulassa jos pääsisi sitten johonkin kyseleen ja uteleen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe