Omilla papereilla

Anonyymi

Kuinka moni on saanut parkanon kaupungilta työpaikan omilla papereilla/ Ilman sukulaisia /ilman perseen nuolintaa/ilman politiikka /ystävyyttä jne. Näin se vaan menee.

8

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on siis hyvä ja oikein sinun mielestä, että sukulaista tai tuttua ei saa palkata? Eli jos olet Parkanosta lähtöisin, niin kouluttautumisen jälkeen sinulla ei olisi mitään mahdollisuutta palata kotipaikkakunnalle koska et voi saada työtä sukusi takia.

      • Anonyymi

        Jollei omin avuin saa paikkaa, nii voi harmi. Jos sukulaisuus-suhteilla paikka, nii kuka kehtaa edes hakee tai ottaa vastaan? Silloin oos ees pätevä hakija?


      • Anonyymi

        Parkanosta kukaa hyvä työntekijä o viä paikkaa saanu hoivapuolelta. Niin he vain sitte muualle pois lähtevät. Tänne jää ku rupusakki


    • Anonyymi

      Jos puhutaan ihan ruohonjuuritason työpaikoista, niin kyllä se on työnantajalle pieni vakuutus jos uusi työntekijä on jonkun tuttu. Silloin on vaikeampi tehdä työ huonosti, kun häpäisee sen ystävänsä siinä samalla.

      Olen alalla jossa usein lapsemme tulevat kesätöihin. Sen verran kai huono homma nykyään, että yksikään ei ole jäänyt taloon pidemmäksi aikaa. Mut on ainakin jotain työhistoriaa sitten olemassa.

      Tarkoititko jotain parempia virkoja ilmeisesti itse olen pohtinut, että kateusko se pistää kadehtimaan toisten työpaikkoja? Sitten taas eliitin korkeapalkkaisiin töihin joihin on varmaan paremman palkkatason vuoksi tunkua, se aiheuttaa heille pahaa karmaa useinkin. Enpä kadehdi itse. Mitä enemmän valehtelevat ja pyörittävät kansaa, kyllä sellaiset teot karmana sitten kohdataan.

    • Anonyymi

      Ei parkanossa mikään muutu samapeli jatkuu niitä otetaan ja ne jää veronmaksajille kulueräksi ei kaikki sukulaiset ja puolue kaverit ole vielä kaupungilla nyt mällätään kun rahaa vähän on mutta kiristyksen paikka tulee suoritus tason työntekijä määrä todella pieni mutta johtoo riittää

      • Anonyymi

        Pyydä, että pääset kaupungintalolle tutustumaan, mitä ihmiset sielä tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä, että pääset kaupungintalolle tutustumaan, mitä ihmiset sielä tekevät.

        Kahviosta ne ennen "keskusneiti" löysi.


    • Anonyymi

      voihan aina harjoitella ala-aulassa jos pääsisi sitten johonkin kyseleen ja uteleen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe