Mikä Kirillin sotilasarvo on FSB/GRU organisaatioissa? Ura alkoi KGB:ssä. Edellinen patriarkka oli KGB agentti ja saattoi tuhansia virolaisia Siperiaan. Kuitenkin Venäjän kirkko on Äitikirkkomme. Paavi on antikristus. Nahhuipohhui.
Patriarkka Kirill
6
743
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että Suomen ort kirkko ei ole Kirillin alaisuudessa!
Tavallaan siis tää juttu ei kuulu meille Suomen ortodoksien pohdittavaksi.
Saa Putin hoitaa Kirillin rikkaudet, - niitähän on.
Ja niitä rikkauksia on Putinillakin. - Anonyymi
Kyllä murhaniehiäkin on kääntynyt Jeesuksen seuraajiksi, heidän elämänsä on muuttunut täysin.
Älä halveksi Kristuksen armoa. - Anonyymi
Kuuluisin Murhamies Late saarnaa Kristillisessä radiossa, Paavali taisi olla todella paha mies mutta sai armon.
- Anonyymi
Lienee vaivannut Jumalaakin koska ottanut lukuisia pappeja koronalla venäjältä pois. Jumala on ylpeitä vastaan mutta nöyrille hän antaa armon.
- Anonyymi
Kummalla on kalliimpi kello, Putinilla vaiko teidän kirkkonne Johtajalla? Moskova ei ole oikea patriarkaatti.
Missä seurakunnassa isä Mitro palvelee nykyään nöyrästi?
Onko veli x päässyt jo vankilasta? Pedofiili/pederasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759