Mikä Kirillin sotilasarvo on FSB/GRU organisaatioissa? Ura alkoi KGB:ssä. Edellinen patriarkka oli KGB agentti ja saattoi tuhansia virolaisia Siperiaan. Kuitenkin Venäjän kirkko on Äitikirkkomme. Paavi on antikristus. Nahhuipohhui.
Patriarkka Kirill
6
738
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että Suomen ort kirkko ei ole Kirillin alaisuudessa!
Tavallaan siis tää juttu ei kuulu meille Suomen ortodoksien pohdittavaksi.
Saa Putin hoitaa Kirillin rikkaudet, - niitähän on.
Ja niitä rikkauksia on Putinillakin. - Anonyymi
Kyllä murhaniehiäkin on kääntynyt Jeesuksen seuraajiksi, heidän elämänsä on muuttunut täysin.
Älä halveksi Kristuksen armoa. - Anonyymi
Kuuluisin Murhamies Late saarnaa Kristillisessä radiossa, Paavali taisi olla todella paha mies mutta sai armon.
- Anonyymi
Lienee vaivannut Jumalaakin koska ottanut lukuisia pappeja koronalla venäjältä pois. Jumala on ylpeitä vastaan mutta nöyrille hän antaa armon.
- Anonyymi
Kummalla on kalliimpi kello, Putinilla vaiko teidän kirkkonne Johtajalla? Moskova ei ole oikea patriarkaatti.
Missä seurakunnassa isä Mitro palvelee nykyään nöyrästi?
Onko veli x päässyt jo vankilasta? Pedofiili/pederasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358