Onko koneesi kypsä W11-päivitykselle??

Anonyymi

IS:ssa oli pohdintaa tuon tulevan Windowsin laitevaatimuksista. Pitää ehkä ostaa uusi kone, mutta kuitenkin MS:n taholta tilanne kai vielä elää, eikä varmuutta ole sopivuuksista.
No tyydyn Kymppiin, pärjäähän tällä. Minulla on tässä museo-läppäri Fujitsu Lifebook, made in Japan, jossa yli 10 v. vanha prossu i5 , joten ei varmasti täytä päivitysvaatimuksia.:).

https://www.is.fi/digitoday/art-2000008096721.html

22

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä onnistuu asennus vaikka vähän vanhempi kone, turhaa höpöttelyä nuo "rajoituksey"

• Anonyymi

Eikä 486 enää pyöritä win 11:ta?

• Anonyymi

Riittääkö 386sx vai pitääkö olla 386dx?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

284x riittää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kirjoitan tänne juusi 086 prossulla ja windows 12.

• Anonyymi

W12 tulee 2028-29....oletteko siihen valmiita? Kaveri soitteli piilaaksosta ja kertoi tämän...

• Anonyymi

Mulla on jo W12 yhdellä pöytäkoneella. Haluatko product keyn millä Microsft testaa kyseistä kombinaattia ?

• Anonyymi

Oliko se Steve Ballmer, joka on suomalaista Pallomeren sukua alkujaan...:D

• Anonyymi

W11 on kipeästi kaivattu, koska se ajaa Android-ohjelmia.

Voivat käyttää mobiilipankkia pc:llä ne neljä asiakasryhmää, joilta Nordea muutoin alkaa periä 54€:n vuosimaksua.

• Anonyymi

Taitaa vähemällä päästä ostamalla älykännyn tai tabletin.
        Kahden vuoden Nordeasakolla (54€) saa halvimman älykännyn, johon kerran kuukaudessa vaihtaa toimivan sim-kortin

• Anonyymi

Jossain tekniikkapalstalla väiettiin että emulaattorilla ei pääse nettiin.

• Anonyymi

Ei-tuorein BlueStacks 4 yhdisti minut GooglePlay'hin ja latasin pc:lleni Nordean Suomi-mobiilipankin. Sillä sitten kävin tsekkaamass tilitietojani.

Joten olkoon vaan yliraskas W11 uutta pc-rautaa ostavien yksinoikeus

• Anonyymi

Pil Keits kertoi minulle että windows 3.11 oli paras windows koskaan
      :=0

• Anonyymi

Ei kai W7 kannata vaihtaa, ennen kuin ovat keksineet kunnon koneen, joka on V12.

• Anonyymi

On se hyvä kun kehitystä on...

Kotimikrot uudistuvat muutaman vuoden välein, samat ongelmat ja epäkohdat säilyvät, tietoturvan arveluttavuus, riippuvuudet ulkoisista apuohjelmista, jatkuvat tietoturva-uhkat ja aukot.

Koskahan se laatu astuisi mukaan tähän "uudistumisen kiertokulkuun"
      Vähemmän olisi enemmän.

• Anonyymi

Vanhoja toimistokoneita saa käytettynä kohtuulliseen hintaan ja niissä on aito Windows 10 Pro jossa tukea ja ominaisuuksia paljon paremmin kuin kuluttajaversiossa.

• Anonyymi

Minulla on 25 vuotta vanha IBM kone ja siinä Win:3,1 ja putkinäyttö. Saas nähdä voiko siihen päivittää Win, 11.

• Anonyymi

Toivottavasti päivitys on ilmainen, jottei tarvi maksaa 54€/vuosi sakkoa Nordealle.

• Anonyymi

Ylempänä kerrotaan että toiseksiuusin BlueStacks 4 ajaa Nordean mobiilipankkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylempänä kerrotaan että toiseksiuusin BlueStacks 4 ajaa Nordean mobiilipankkia

Mobiilipankki toimii BS 4:llä tosihitaasti

• Anonyymi

Onkohan kukaan kokeillut Chrome-selaimen Android-lisäkettä?

Minua kyllä ei haittaa BlueStacks 4:n hitaus. Käytän sillä mobiilipankkia hyvin harvoin, pääosan aikaa kunnollista ja tietoturvallista pc-nettipankkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      7396
    2. 107
      3719
    3. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      175
      2784
    4. Mitä on tapahtunut?

Kemijärveltä löytyi viikonloppuna kaksi kuollutta henkilöä. https://yle.fi/uutiset/3-12044939
      Kemijärvi
      16
      2070
    5. Oho! Tanssii Tähtien kanssa -yllätys: Same sex -pari Elina Gustafsson ja Katri-ope!

TTK törähtää taas! Tällä kaudella showssa nähdään myös historiallinen pari, sillä nyrkkeilijä Elina Gustafsson on Suomen TTK-historian ensimmäinen sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1757
    6. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      33
      1563
    7. Viimeinen viesti

Mitä lukee viimeisimmässä viestissä jonka HÄN on sinulle laittanut? Ap aloittaa: viimeisessä viestissä häneltä on kolme numeroa.
      Ikävä
      161
      1546
    8. Suomi Tokion kisojen huonoin maa mutta urheilupomot vaikenee

Suomi on ollut yksi kaikkien aikojen menestyneimpiä maita kesäolympialaisissa. Suomi on osallistunut jokaisiin kesä- ja talviolympialaisiin vuoden 190
      Olympialaiset
      25
      1507
    9. Taisin menettää kaikki mahdollisuuteni suhun?

Tämmöisiä ajatuksia ollut tässä viimepäivinä.
      Ihastuminen
      34
      1437
    Aihe