Onko koneesi kypsä W11-päivitykselle??

Anonyymi

IS:ssa oli pohdintaa tuon tulevan Windowsin laitevaatimuksista. Pitää ehkä ostaa uusi kone, mutta kuitenkin MS:n taholta tilanne kai vielä elää, eikä varmuutta ole sopivuuksista.
No tyydyn Kymppiin, pärjäähän tällä. Minulla on tässä museo-läppäri Fujitsu Lifebook, made in Japan, jossa yli 10 v. vanha prossu i5 , joten ei varmasti täytä päivitysvaatimuksia.:).

https://www.is.fi/digitoday/art-2000008096721.html

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä onnistuu asennus vaikka vähän vanhempi kone, turhaa höpöttelyä nuo "rajoituksey"

• Anonyymi

Eikä 486 enää pyöritä win 11:ta?

• Anonyymi

Riittääkö 386sx vai pitääkö olla 386dx?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittääkö 386sx vai pitääkö olla 386dx?

284x riittää...

• Anonyymi

W12 tulee 2028-29....oletteko siihen valmiita? Kaveri soitteli piilaaksosta ja kertoi tämän...

• Anonyymi

Mulla on jo W12 yhdellä pöytäkoneella. Haluatko product keyn millä Microsft testaa kyseistä kombinaattia ?

• Anonyymi

Oliko se Steve Ballmer, joka on suomalaista Pallomeren sukua alkujaan...:D

• Anonyymi

W11 on kipeästi kaivattu, koska se ajaa Android-ohjelmia.

Voivat käyttää mobiilipankkia pc:llä ne neljä asiakasryhmää, joilta Nordea muutoin alkaa periä 54€:n vuosimaksua.

• Anonyymi

Taitaa vähemällä päästä ostamalla älykännyn tai tabletin.
        Kahden vuoden Nordeasakolla (54€) saa halvimman älykännyn, johon kerran kuukaudessa vaihtaa toimivan sim-kortin

• Anonyymi

Jossain tekniikkapalstalla väiettiin että emulaattorilla ei pääse nettiin.

• Anonyymi

Ei-tuorein BlueStacks 4 yhdisti minut GooglePlay'hin ja latasin pc:lleni Nordean Suomi-mobiilipankin. Sillä sitten kävin tsekkaamass tilitietojani.

Joten olkoon vaan yliraskas W11 uutta pc-rautaa ostavien yksinoikeus

• Anonyymi

Pil Keits kertoi minulle että windows 3.11 oli paras windows koskaan
      :=0

• Anonyymi

Ei kai W7 kannata vaihtaa, ennen kuin ovat keksineet kunnon koneen, joka on V12.

• Anonyymi

On se hyvä kun kehitystä on...

Kotimikrot uudistuvat muutaman vuoden välein, samat ongelmat ja epäkohdat säilyvät, tietoturvan arveluttavuus, riippuvuudet ulkoisista apuohjelmista, jatkuvat tietoturva-uhkat ja aukot.

Koskahan se laatu astuisi mukaan tähän "uudistumisen kiertokulkuun"
      Vähemmän olisi enemmän.

• Anonyymi

Vanhoja toimistokoneita saa käytettynä kohtuulliseen hintaan ja niissä on aito Windows 10 Pro jossa tukea ja ominaisuuksia paljon paremmin kuin kuluttajaversiossa.

• Anonyymi

Minulla on 25 vuotta vanha IBM kone ja siinä Win:3,1 ja putkinäyttö. Saas nähdä voiko siihen päivittää Win, 11.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe