Aikanaan B-mielisairaalan päätettiin perustaa Vimpeliin. Se oli täysin väärin ja vastoin yleistä periaatetta, että tehdas rakennetaan raaka-ainelähteen vierelle.
Tämän palstan lappajärveläismielipiteitten perusteella sen oikea paikka olisi Lappajärven kirkonkylässä. Parantumattomille omat lukitut osastot ja väkivaltaisten sänkyihin painimatot.
B-mielisairaalan paikka valittiin väärin
8
542
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaala lakkautettiin ja siirryttiin avohoitoon, kun keksittiin paremmat psyykelääkkeet.
- Anonyymi
Näihin kirjoittajiin ei tehoa viranomaisten hyväksymät psyykenlääkkeet, ainakaan humaanilääkkeet. Eläinlääkkeistä voi löytyä joku joka tehoaa, mutta se päättää samalla kainaloitten hikoamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin kirjoittajiin ei tehoa viranomaisten hyväksymät psyykenlääkkeet, ainakaan humaanilääkkeet. Eläinlääkkeistä voi löytyä joku joka tehoaa, mutta se päättää samalla kainaloitten hikoamisen.
Kyllä se on perustettu oikeaan paikkaan kun sinne Vimpeliin . Ei täällä Lappajärvellä olut edes tonttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on perustettu oikeaan paikkaan kun sinne Vimpeliin . Ei täällä Lappajärvellä olut edes tonttia.
Kyllä syy siihen tonttipulaan ja paljoon muuhunkin paljastuu tällä keskustelupalstalla. Väärään kuntaan se B-sairaala meni. Historiallinen virhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä syy siihen tonttipulaan ja paljoon muuhunkin paljastuu tällä keskustelupalstalla. Väärään kuntaan se B-sairaala meni. Historiallinen virhe.
Olen samaa mieltä. Joku sairaala sinne pitäs perustaa. Siellähän on tyhjiä rakennuksia paljon, saa sijoittaa eri rakennuksiin. Joku nenän vaihto - osasto sais nuo hajuaisti vääntää alemmaksi, kun aina haisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Joku sairaala sinne pitäs perustaa. Siellähän on tyhjiä rakennuksia paljon, saa sijoittaa eri rakennuksiin. Joku nenän vaihto - osasto sais nuo hajuaisti vääntää alemmaksi, kun aina haisee.
Joo. Kansakunnan pitäisi nyt vaan ymmärtää, että valtiollisia ja maakunnallisia voimia, taivaallisten voimien lisäksi, tarvitaan lappajärveläisten ihmisten geeniperimän tallentamiseen tulevaa tutkimusta varten. Lähinnä tulisi selvittää miten sama ihmistyyppi voi sietää sakeaa hajua ja sotkea taloutensa pitäytymällä sitkeästi kiinni kaikessa vanhentuneessa ja muun yhteiskunnan hylkäämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Kansakunnan pitäisi nyt vaan ymmärtää, että valtiollisia ja maakunnallisia voimia, taivaallisten voimien lisäksi, tarvitaan lappajärveläisten ihmisten geeniperimän tallentamiseen tulevaa tutkimusta varten. Lähinnä tulisi selvittää miten sama ihmistyyppi voi sietää sakeaa hajua ja sotkea taloutensa pitäytymällä sitkeästi kiinni kaikessa vanhentuneessa ja muun yhteiskunnan hylkäämässä.
Taloutta ei ole sotkenut mikään muu kuin liika radikaalisuus, joka ei sovi maaseudun sydänmaille. Nimenomaan päättäjissä on ollut liikaa radikaalisuutta. Kulttuurin yliarvostus verrattuna työn arvostukseen on valitettavasti jatkunut liian kauan. Seuraukset näkyvät.
- Anonyymi
Järviseudun kunnat yhteen ja Lappajärvestä pääpaikka, keskitettäisiin palvelut Lappajärvelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1444802- 1843923
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1163604Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381876
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401668Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213