Delta variantin huijaus on paljastunut.

Siitähän puhuttiin aiemmin Intian- varianttina jonka Intian hallitus kiisti ja vaati kaikkia lopettamaan siitä paskanpuhumisen.

Näin tapahtuikin mutta sille keksittiin uusi nimi eli Delta- variant.
Tämä oheinen linkki on tarkoitettu vain älyköille; muut eivät sitä ymmärrä joten älkää vaivautuko:
tokentube.net/v/3428972143/Delta-Variant-COVID-huijaus-paljastui

10

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahas. Suora linkki ei toimi mitä en kummastele.
      Älyköt pääsevät siihen kuitenkin käsiksi linkin tiedoilla.

    • Anonyymi

      Kuten Nasu-Martta toteaa, linkki aukeaa vain älyköille.

      Koska hän ei ole sellainen piti toisen palstan kirjoittajan auttaa asiassa.

      Ja koska minä en ole tuollainen "älykkö" en vaivautunut avaamaan tuota linkkiä.

      • Anonyymi

        Avasit kuitenkin uteliaisuudesta. Muuten tuollaista sattuu minullekin, ja itse kullekin säädyille ettei aina kopsatuksi tarkoitettu linkki lähde völiyyn niinkuin pohjanmaalla on tapana sanoa, eli ei lähde mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avasit kuitenkin uteliaisuudesta. Muuten tuollaista sattuu minullekin, ja itse kullekin säädyille ettei aina kopsatuksi tarkoitettu linkki lähde völiyyn niinkuin pohjanmaalla on tapana sanoa, eli ei lähde mukaan.

        Et sitten ole seurannut tätä palstaa?

        Nasu-Martta tekee tuon virheen vähintään kerran viikossa, ja sitten julistaa mitenkä häntä sensuroidaan.


    • Anonyymi

      Kummallista, ne jotka vaativat HUS alueella sairaalahoitoa ovat pääosin rokottattomia tai yhden vain rokotteen saaneita. Rokottamatta oli 3,5 kertaa enemmän kuin yhden rokotteen saaneita. Yhdellä oli kaksi mutta oli perussairauden takia heikko.

      Onko kabalin kiertokirje vai? Lol.

      • Anonyymi

        100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan mutta mitä sitten? Aina tulee uusia variantteja.

        Miksi ne eivät julkista paljonko on sairastunut tuohon ja tuohon varianttiin? Syksyllä ja talvella tulee niitä taas uusia.

        Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan mutta mitä sitten? Aina tulee uusia variantteja.

        Miksi ne eivät julkista paljonko on sairastunut tuohon ja tuohon varianttiin? Syksyllä ja talvella tulee niitä taas uusia.

        Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta.

        >>>Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta.<<<

        Mikäli influenssaa tarkoitat, ei se kadonnut ole.


    • Anonyymi

      Kaikki kuolevat joskus, rokotetu vai aikaisemmin. Ei tässä ole mitään uutta eikä ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      204
      12969
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      291
      1985
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      75
      1344
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1047
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      952
    6. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      877
    7. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      34
      858
    8. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      40
      845
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      834
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      47
      801
    Aihe