Siitähän puhuttiin aiemmin Intian- varianttina jonka Intian hallitus kiisti ja vaati kaikkia lopettamaan siitä paskanpuhumisen.
Näin tapahtuikin mutta sille keksittiin uusi nimi eli Delta- variant.
Tämä oheinen linkki on tarkoitettu vain älyköille; muut eivät sitä ymmärrä joten älkää vaivautuko:
tokentube.net/v/3428972143/Delta-Variant-COVID-huijaus-paljastui
Delta variantin huijaus on paljastunut.
10
614
Vastaukset
Jahas. Suora linkki ei toimi mitä en kummastele.
Älyköt pääsevät siihen kuitenkin käsiksi linkin tiedoilla.- Anonyymi
...onnistui, on se muuten paljastunut suomalaisellekin.
https://tokentube.net/v/3498631688/Korona-Delta-variantti-positiivinen Anonyymi kirjoitti:
...onnistui, on se muuten paljastunut suomalaisellekin.
https://tokentube.net/v/3498631688/Korona-Delta-variantti-positiivinenHeh heh... kiitoksia....
- Anonyymi
Kuten Nasu-Martta toteaa, linkki aukeaa vain älyköille.
Koska hän ei ole sellainen piti toisen palstan kirjoittajan auttaa asiassa.
Ja koska minä en ole tuollainen "älykkö" en vaivautunut avaamaan tuota linkkiä.- Anonyymi
Avasit kuitenkin uteliaisuudesta. Muuten tuollaista sattuu minullekin, ja itse kullekin säädyille ettei aina kopsatuksi tarkoitettu linkki lähde völiyyn niinkuin pohjanmaalla on tapana sanoa, eli ei lähde mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avasit kuitenkin uteliaisuudesta. Muuten tuollaista sattuu minullekin, ja itse kullekin säädyille ettei aina kopsatuksi tarkoitettu linkki lähde völiyyn niinkuin pohjanmaalla on tapana sanoa, eli ei lähde mukaan.
Et sitten ole seurannut tätä palstaa?
Nasu-Martta tekee tuon virheen vähintään kerran viikossa, ja sitten julistaa mitenkä häntä sensuroidaan.
- Anonyymi
Kummallista, ne jotka vaativat HUS alueella sairaalahoitoa ovat pääosin rokottattomia tai yhden vain rokotteen saaneita. Rokottamatta oli 3,5 kertaa enemmän kuin yhden rokotteen saaneita. Yhdellä oli kaksi mutta oli perussairauden takia heikko.
Onko kabalin kiertokirje vai? Lol.- Anonyymi
100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan mutta mitä sitten? Aina tulee uusia variantteja.
Miksi ne eivät julkista paljonko on sairastunut tuohon ja tuohon varianttiin? Syksyllä ja talvella tulee niitä taas uusia.
Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta. Anonyymi kirjoitti:
100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan mutta mitä sitten? Aina tulee uusia variantteja.
Miksi ne eivät julkista paljonko on sairastunut tuohon ja tuohon varianttiin? Syksyllä ja talvella tulee niitä taas uusia.
Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta.>>>Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta.<<<
Mikäli influenssaa tarkoitat, ei se kadonnut ole.
- Anonyymi
Kaikki kuolevat joskus, rokotetu vai aikaisemmin. Ei tässä ole mitään uutta eikä ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174706
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1962564Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291585- 211329
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221275Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1431053
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924