https://sinenmaa.blogspot.com/2021/02/inhimillinen-tunne-menneisyydesta.html
"Heikot ihmiset eivät voi sietää älykkäitä ihmisiä. Ihminen on diktaattoriainesta, jos hän ei pysty vuoropuheluun itseään älykkäämmän kanssa. Siksi jokainen uskovainen paljastuu diktaattoriksi, koska uskovaiset haluavat sanella, mitä vain Jumala ja "oikea uskovainen" saa ajatella, jota kutsutaan opillisuudeksi, ja ainoaksi totuudeksi.
Ei yksikään uskovainen tai puolueuskovainen pysty ikinä vuoropuheluun ihmiskunnan nerojen kanssa.
Korkeinta, mitä vajaaälyiset pystyvät tekemään, on tappaa kaikki vähänkin älykkäämmät ihmiset, ja sitten valita kuolleista joku, joka helpaa heille profeetaksi, uuden uskonnon ja puolueen perustajaksi."
Yhteenlaskelma:
Korkeaälyiset surmaavat kaikki idiootit. Mutta se on kiellettyä paholaisen valtakunnassa.
"Jos kumarrat minua, niin sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon."
Huom. ottaen huomioon miten korkealla tasolla näiden kahden tyypin älykkyyden täytyy olla, on erittäin epätodennäköistä, että vuoropuhelua olisi noilla argumenteilla käyty suoran kirjasta löytyvien vastausten mukaisesti.
Uskonnonharjoittajat ovat kuin diktaattoreita
3
52
Vastaukset
- Anonyymi
Lesbot on diktaattoreita. Uskovaiset ovat ihan o.k. Miehimys pyrkii valtaan yli miehen.
Uskovaiset ei köyhinä seurustele lainkaan nerojen kanssa. - Anonyymi
Kukaan uskovainen ei voi määritellä, mitä toiset seurakunnassa istuvat ajattelevat, eivätkä tiedä, eivätkä tunne kaikkia ihmisiä ketä siellä istuu. Siellä kun ei kysytä papereita ulko-ovella vaan sinne meneminen on vapaaehtoista.
Omatunto on paras opas joka uskovaisella on, kun seurakuntajutun jälkeen mennään taas kotiin ja se oma arki alkaa.
Oma usko, oma suhde rukoilemalla Jeesukseen, Jumalaan, on se mikä uskovaille pitää olla mukana ja täytyy muistaa rukoilla.
Sydämmen usko on sitä uskoa, kaikki muu oleminen on sitä kaikkea muuta siellä olemista ja ajan viettämistä.
Itse aloitin uskonelämän silloin kun halusin että rukoukseni menee Jumalalle, ja menin rohkeasti istumaan mielestäni niiden oikein uskovaisten viereen, ja rukoilin siitä. Ja perille meni! Miten kapakoissa kiertelevä ihminen olisi muuten tullut uskoon,enhän tiennyt edes uskallanko avata kirkon ulko-ovea, mutta se tein, ja olen ollut nyt uskossamonta vuotta. - Anonyymi
> Heikot ihmiset eivät voi sietää älykkäitä ihmisiä. Ihminen on diktaattoriainesta
Tuo selittää hyvin sen, miksi Trump ja muut konservatiiviset vapauden kannattajat pyritään sensuroimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244402Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132978Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.44983Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22970PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht119809Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38776- 37764
- 109733
- 135677