Urantiakirja on harmaata tietoa

Anonyymi

https://www.urantia.org/fi/urantia-kirja/etsi?keys=paholainen&op=Search

"Vaikka opilla persoonallisesta paholaisesta onkin jonkinlainen perusta... olivat sen sisältämät opetukset siitä, että tällainen ” paholainen” kykenisi vaikuttamaan normaaliin ihmismieleen... kuitenkin täysin keksittyjä."

Kirja kieltää siis sen, että pahat henget kykenisivät ottamaan ihmisen haltuunsa.
Kun kananmunaa vetelee pitkin pahan hengen valtaaman henkilön ruumista, ei munan sisällön pitäisi muuttua mustaksi... jonka kimppuun hengen valtaama hyökkää, juo sen nopeasti sisäänsä, levitoi, ja hyökkää ihmisten kimppuun.

Loppujen lopuksi kirja on täynnä todella vastenmielistä ihanne lässytystä siitä, "miten asiat ovat", ja muutama asia ilmiantaa kirjan ilmi täysin:
"astrologia on vain valtava määrä taikauskoista erhettä, jollaisella ei ole mitään sijaa valtakunnan evankeliumissa."

(Kuka on se, joka ei haluaisi, että ihminen tietää taivaan laeista saadakseen selville mahdolliset uhkakuvat, tai ymmärtääkseen lastaan ja läheisiään ja näiden tarpeita paremmin, jotta sopu pysyisi?
Kuka ei haluaisi, että ihminen tulisi tuntemaan mitään siitä, mitä se itse tietää, jottei oppisi tuntemaan tätä, ja varomaan? Paholainen)

Vs. Jeesus:
"On oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä (planeetoissa)"

Ja koraani:
"Ylistä siis suuren Herrasi nimeä, Vannon tähtien (planeettojen) aseman nimeen,
ja se on totisesti suuri vala, jospa sen tietäisitte..."

Näinä päivinä:
Meidän täytyy katsoa tarkemmin, kenet me valitsemme - poliittisista näkemyksistä riippumatta. Meidän pitäisi tarkastella virkoihin pyrkiviä ihmisiä, ja katsoa heitä suodattimen läpi nähdäksemme, minkälaisia ovat heidän luonteenlaatunsa ja etiikkansa... (Kenr. John Kelly)
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006532781.html

Nykykristityt ovat todellakin kuin UT:ssa kerrotaan: heistä on tullut uudelleen maitoa haluavia, kiinteää ravintoa eivät siedä. Tähän viittasi Jeesuskin sanomalla, että hänellä olisi paljon muutakin kerrottavaa, mutta sitä kuulijat eivät voineet kantaa.

1

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun mielestäni pahat henget ovat todellisuutta, ja ne voivat ja usein menevätkin ihmiseen, ja vaikuttavat tämän käyttäytymiseen.Tuolla jossakin on jotakin mikä ei näy, mutta se silti on siellä. Raamattua voi siteerata vaikka ei siitä sanaakaan ymmärrä, ensin sinunkin kannattaisi ottaa selville mitä vaikka uskonasioista oikeasti saarnaavat papit sanoisivat samoista Raamatussa olevista lauseista. Minä en kommentoi mitään mitäJeesus sanoi,on se vaan niin paljon viisaampaa kuin ihmisjärkitässä ja nyt tajuaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe