AUTS, OLET JÄÄHYLLÄ:

"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

"Te olette lähtöisin Saatanasta.

Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!

Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Minut löydätte FB-kodistani.

10

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AUTUAITA OLETTE TE, KUN TEITÄ IHMISEN POJAN TÄHDEN VIHATAAN JA HERJATAAN,
      KUN IHMISET EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN JA INHOAVAT TEIDÄN NIMEÄNNEKIN.

• Anonyymi

Profeetta Daniel: messias voideltu raivataan pois tieltä 3.5 vuoden kuluttua EIKÄ HÄNELLE JÄÄ YHTÄKÄÄN.

Tämän maailman Jumala on saatana, IBLIS, henki joka lähti Jumalan luota.
      Myös Jeesus oli henki, joka lähti Jumalan luota.
      Toki myös Sana.

Se, joka ei anna kunniaa Jehovalle, maan taivaan meren ja vesien lähteiden LUOJALLE on epäilemättä Jumalasta erossa oleva saatana tai saatanan veroinen pahantekijä.

Yksin Jumalaa tulee kumartaa.
      Joka kumartaa saatanaa on se, joka saa maan päälle itselleen loistavan valtakunnan. Niin loistavat kirkot ja moskeijat.

• Anonyymi

Miksi pilasit erinomaisen Totuuden Hengen todistuksen asiaan kuulumattomalla IBLIS-analla. miksi tämä todistus ei sinulle kelvannut:

Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen (PAAVALI), jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.

Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

Saatana on estänyt kirjoittamiseni rekisteröimällä nimelläni, siksi olen Anonyymi Teuvo Suni

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pilasit erinomaisen Totuuden Hengen todistuksen asiaan kuulumattomalla IBLIS-analla. miksi tämä todistus ei sinulle kelvannut:

Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen (PAAVALI), jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.

Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

Saatana on estänyt kirjoittamiseni rekisteröimällä nimelläni, siksi olen Anonyymi Teuvo Suni

Onnekei löysin tämän pelastusveneen, jonka Pyhyä Henki kehtotti rekisteröimään jo silloin, kun ensimmäinen Saatanan viha kohtasi:

AUTS, OLET JÄÄHYLLÄ:

• Anonyymi kirjoitti:

Paavali ja Rooman ensimmäinen paavi Pietari, naulitiin ristille Roomassa vuonna 64.

• Anonyymi

Koodi.net FB?

• Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

"Odottelen teitä kodissani."

Joo, Koodi.netissäkö sitä hillutkin kun et jouda tänne kuvasi kanssa juttelee?
        Ihmettelinkin minne kuivasi vedit
        Nunnuka Hunks

• Anonyymi

Koodi.net on hyvä paikka. siellä näkee Paavalin näköisiä jörriköitä vaikka
        Hunksit mua kiihottaa
        , siksi olen Anonyymi Teuvo Suni

Raamattu EI kielle tekemästä profiilia Koodi.nettiin
        Jotein
        Hunksit mua kiihottaa

• Anonyymi kirjoitti:

Koodi.net on hyvä paikka. siellä näkee Paavalin näköisiä jörriköitä vaikka
        Hunksit mua kiihottaa

Raamattu EI kielle tekemästä profiilia Koodi.nettiin
        Jotein
        Hunksit mua kiihottaa

Ole onnellinen, kun olet Saatanalta tuollaisen uskon saanut.

Niinhän Saatana Paavalille lupasi:

Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.

Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.

Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

• Anonyymi

Ilmoita asiaton sisältö
        - POISTOPYYNTÖ PROFIILISTASI TEHTY:

Loukkaava sisältö
        Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa, ahdistelevaa tai muuten kiellettyä Suomen lain nojalla.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. HUS:lta viimein dataa koronasta ja koronarokotteista

Hesarissa on artikkeli (tai kaksikin) jossa HUS kertoo koronatilanteesta ja antaa selvää numerofaktaa koronatilanteesta ja rokotusten vaikutuksesta. E
      Maailman menoa
      313
      4063
    2. Sähköpotkulautailija menehtyi linja-auton alle

Turussa; 23-v. nainen kuoli onnettomuuspaikalla. Mikä suru taas kotiin ja omaisille ;(. https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000008170930.html
      Maailman menoa
      255
      3828
    3. Aki Manninen pois pelistä! Anni Hautala mukaan! Suurin pudottaja Suomi -taustatiimi on tässä

Oliko mielestäsi oikea päätös heittää Manninen pois ohjelmasta? Entä mitä mieltä olet siitä, että uutena juontajana Riku Niemisen tilalla aloittaa Hau
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      2413
    4. Miten monta kertaa voi rakastua?

Mtv naputellut Cosmopolitanin näpertelyn, tällaisen väitteen. "Psykologien mukaan jokainen meistä voi rakastua elämänsä aikana aidosti vain kolme ker
      Sinkut
      110
      1203
    5. Maisa Torpan mieletön julkisuuskiima

Muutama kuukausi sitten Maiskikuli Törppö itki julkisuudessa kuinka julkisuus pilaa elämän, ei saa olla rauhassa ja hän ei olisi koskaan edes halunnut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1117
    6. Martina Aitolehti ei pääse hehkuttamaansa USA:n kilpailuun

Tässä on selvitys joten lopettakaa turha uikutus ja ulina. MARTINA EI PÄÄSE AMERIKKAAN!!! JOS VÄITÄTTE ETTÄ PÄÄSEE NIIN KERTOKAA MIHIN POIKKEUSKATEGOR
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1040
    7. Hänen kolme viimesintä..

Mitkä on kolme viimeisintä numeroa hänen puh.numerossaan? Jos ei numero tiedossa niin kolme viimeistä kirjainta nimessään? Katsotaan tuleeko osumia :)
      Ikävä
      54
      1030
    8. JULKISTUS: Tässä uudet Yökylässä Maria Veitola "vieraat" - Sanna Marin, Sampo ja Minttu Kaulanen...

Wau, mikä kattaus! Kenen koti ja jutut kiinnostaa eniten (tai vähiten)? https://www.suomi24.fi/viihde/julkistus-tassa-uudet-yokylassa-maria-veitola-vi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      836
    9. Viime vuosi on ollut raskas, julkisuuden tähden Stefan kertoi haastattelussa.

Ulosotot ja velat ovat miestä kaivartaneet, mielestäni ei ne ole kuin hänen itsensä aiheuttamia lööppejä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      829
    10. yäk rambo yäk

Yäk siellä se leijonaemon "sulhanen " vääntää hikisestä paidasta kuntosalin lattialle hikensä . YÄK , YÄK, Hienoa seuraavien tulla salille , puista
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      818
    Aihe