Kenen rannekello löytyi Marsista?

Anonyymi

Kellon ranneke on erittäin ohuelle ranteelle sopiva ja kellotaulussa on omituisia merkkejä ja tageja. Tämä hyvin ainutlaatuinen löytö on on ollut Nasan tiedemiesten tutkittavana siitä asti, kun "kuukulkija" sen bongasi suurien uurteiden luota. Tutkijat esittävät varmuudella ettei kello kuulu amerikkalaisille eikä venäläisille ja ovat löydöstä ymmällään.

Rannekello luovutetaan tuntomerkkejä vastaan oikealle omistajalle.

13

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

No voi helvatti, se on mun kello kun se putos kusella käydessä, se o Leijona merkkinen ja 21 kivinen, tavallinen vedettävä. pankaa postiin PL 12, O0631 Sievilä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi helvatti, se on mun kello kun se putos kusella käydessä, se o Leijona merkkinen ja 21 kivinen, tavallinen vedettävä. pankaa postiin PL 12, O0631 Sievilä

Kubrickilta tipahti silloin kuumatka-huijaus tv-kuvaa kuvatessa samalla studiolla, vuonna 1969.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kubrickilta tipahti silloin kuumatka-huijaus tv-kuvaa kuvatessa samalla studiolla, vuonna 1969.

Ai mä en tiennytkään että kuumatkahuijaus filmi käytiin kuvaamassa Marsissa!?

*diu diu* 🤪

PS: Eks ois muuten oikeestaan kannattanu ennemmin kuvata se Mars-reissu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*diu diu* 🤪

HeHEEEE kuuhuijaus on kuvattu Marsissa ja Mars-huijaus on kuvattu kuusssa! Täydellisen loogista eiku ei ollukaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ainakaan ihan nurkkapieliin kuseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*diu diu* 🤪

"Eks ois muuten oikeestaan kannattanu ennemmin kuvata se Mars-reissu?"

Ei, kukaan ei olisi uskonut sitä.

• Anonyymi

Veikkaan John Carteria?

• Anonyymi

varmaan jääny kiinalaisilta

• Anonyymi

Silloin se ei ole aito.

• Anonyymi

hiukan lisää tietoa tuon kellon löytymispaikasta. rannekello lojui Marsin pinnalla eräänlaisten kaivettujen kuoppien (näytteitä) välissä kellotaulu alaspäin. tutkijat eivät vielä tiedä ovatko kuopat tehty käsin vai konetta apuna käyttäen.

"Se on ainakin varmaa, että joku tai jokin on siellä käynyt ennen meitä", sanoo Nasan päätutkija Alan Stern.

• Anonyymi

Ei se ole kello. Se on mun iltalenkillä peukalon ympäriltä kadonnut kuntoranneke.

• Anonyymi

Kello on ollut jonkun kyldyyrimarsipaanilaisen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      115
      9848
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      77
      4992
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      69
      4792
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      7
      3260
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2461
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      106
      1706
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1506
    8. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      54
      1491
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      59
      1424
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      65
      1351
    Aihe