Kenen rannekello löytyi Marsista?

Anonyymi

Kellon ranneke on erittäin ohuelle ranteelle sopiva ja kellotaulussa on omituisia merkkejä ja tageja. Tämä hyvin ainutlaatuinen löytö on on ollut Nasan tiedemiesten tutkittavana siitä asti, kun "kuukulkija" sen bongasi suurien uurteiden luota. Tutkijat esittävät varmuudella ettei kello kuulu amerikkalaisille eikä venäläisille ja ovat löydöstä ymmällään.

Rannekello luovutetaan tuntomerkkejä vastaan oikealle omistajalle.

13

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

No voi helvatti, se on mun kello kun se putos kusella käydessä, se o Leijona merkkinen ja 21 kivinen, tavallinen vedettävä. pankaa postiin PL 12, O0631 Sievilä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi helvatti, se on mun kello kun se putos kusella käydessä, se o Leijona merkkinen ja 21 kivinen, tavallinen vedettävä. pankaa postiin PL 12, O0631 Sievilä

Kubrickilta tipahti silloin kuumatka-huijaus tv-kuvaa kuvatessa samalla studiolla, vuonna 1969.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kubrickilta tipahti silloin kuumatka-huijaus tv-kuvaa kuvatessa samalla studiolla, vuonna 1969.

Ai mä en tiennytkään että kuumatkahuijaus filmi käytiin kuvaamassa Marsissa!?

*diu diu* 🤪

PS: Eks ois muuten oikeestaan kannattanu ennemmin kuvata se Mars-reissu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*diu diu* 🤪

HeHEEEE kuuhuijaus on kuvattu Marsissa ja Mars-huijaus on kuvattu kuusssa! Täydellisen loogista eiku ei ollukaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ainakaan ihan nurkkapieliin kuseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*diu diu* 🤪

"Eks ois muuten oikeestaan kannattanu ennemmin kuvata se Mars-reissu?"

Ei, kukaan ei olisi uskonut sitä.

• Anonyymi

Veikkaan John Carteria?

• Anonyymi

varmaan jääny kiinalaisilta

• Anonyymi

Silloin se ei ole aito.

• Anonyymi

hiukan lisää tietoa tuon kellon löytymispaikasta. rannekello lojui Marsin pinnalla eräänlaisten kaivettujen kuoppien (näytteitä) välissä kellotaulu alaspäin. tutkijat eivät vielä tiedä ovatko kuopat tehty käsin vai konetta apuna käyttäen.

"Se on ainakin varmaa, että joku tai jokin on siellä käynyt ennen meitä", sanoo Nasan päätutkija Alan Stern.

• Anonyymi

Ei se ole kello. Se on mun iltalenkillä peukalon ympäriltä kadonnut kuntoranneke.

• Anonyymi

Kello on ollut jonkun kyldyyrimarsipaanilaisen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      10152
    2. 61
      2697
    3. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1454
    4. Anne Aitolehti ei ole ottanut koronarokotusta

Jopa Martina on ottanut yhden. Turisee näitä tietoja instassaan, eli ihan julkista tietoa on. Ja Espanjassa ovat. Hohhoijaa tuota typeryyttä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1175
    5. Onko ässien suhteen bilettäjä sittenkin Sofia

Stefu yrittää pitää työmoodia päällä ja natku vaan bilettää? https://www.seiska.fi/kotimaa/sofia-belorf-ja-stefan-therman-herattivat-huomiota-aamuvarh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1120
    6. Voi Pikkarainen

Sun viimeisin insta kuva. Oot sit oikein taas asetellut Martinan shakkerin pöydälle ja kattokaa, Nalakin näkyy, unohdit vaan Fiatin avaimet. Teidän ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1105
    7. Poliisi vaatii viittä miestä vangittavaksi epäiltyinä Seinäjoella marraskuun lopulla tapahtuneesta

Onkohan kukaan seuraamassa tai katsomassa oikeuden papereita. löytyyköhän vinkkejä henkilöistä sitten m-infosta tai y-laudalta?
      Seinäjoki
      46
      1054
    8. Maisan vihaajille ikäviä uutisia

Kaikista epäonnentoivotuksista ja muusta perseilyistä huolimatta Maisa ja Mikko saivat ihanan tyttövauvan. Voimia vihaajille 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      999
    Aihe