Kenen rannekello löytyi Marsista?

Anonyymi

Kellon ranneke on erittäin ohuelle ranteelle sopiva ja kellotaulussa on omituisia merkkejä ja tageja. Tämä hyvin ainutlaatuinen löytö on on ollut Nasan tiedemiesten tutkittavana siitä asti, kun "kuukulkija" sen bongasi suurien uurteiden luota. Tutkijat esittävät varmuudella ettei kello kuulu amerikkalaisille eikä venäläisille ja ovat löydöstä ymmällään.

Rannekello luovutetaan tuntomerkkejä vastaan oikealle omistajalle.

13

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

No voi helvatti, se on mun kello kun se putos kusella käydessä, se o Leijona merkkinen ja 21 kivinen, tavallinen vedettävä. pankaa postiin PL 12, O0631 Sievilä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi helvatti, se on mun kello kun se putos kusella käydessä, se o Leijona merkkinen ja 21 kivinen, tavallinen vedettävä. pankaa postiin PL 12, O0631 Sievilä

Kubrickilta tipahti silloin kuumatka-huijaus tv-kuvaa kuvatessa samalla studiolla, vuonna 1969.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kubrickilta tipahti silloin kuumatka-huijaus tv-kuvaa kuvatessa samalla studiolla, vuonna 1969.

Ai mä en tiennytkään että kuumatkahuijaus filmi käytiin kuvaamassa Marsissa!?

*diu diu* 🤪

PS: Eks ois muuten oikeestaan kannattanu ennemmin kuvata se Mars-reissu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*diu diu* 🤪

HeHEEEE kuuhuijaus on kuvattu Marsissa ja Mars-huijaus on kuvattu kuusssa! Täydellisen loogista eiku ei ollukaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ainakaan ihan nurkkapieliin kuseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*diu diu* 🤪

"Eks ois muuten oikeestaan kannattanu ennemmin kuvata se Mars-reissu?"

Ei, kukaan ei olisi uskonut sitä.

• Anonyymi

Veikkaan John Carteria?

• Anonyymi

varmaan jääny kiinalaisilta

• Anonyymi

Silloin se ei ole aito.

• Anonyymi

hiukan lisää tietoa tuon kellon löytymispaikasta. rannekello lojui Marsin pinnalla eräänlaisten kaivettujen kuoppien (näytteitä) välissä kellotaulu alaspäin. tutkijat eivät vielä tiedä ovatko kuopat tehty käsin vai konetta apuna käyttäen.

"Se on ainakin varmaa, että joku tai jokin on siellä käynyt ennen meitä", sanoo Nasan päätutkija Alan Stern.

• Anonyymi

Ei se ole kello. Se on mun iltalenkillä peukalon ympäriltä kadonnut kuntoranneke.

• Anonyymi

Kello on ollut jonkun kyldyyrimarsipaanilaisen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      238
      6822
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5141
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      175
      4892
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      67
      3336
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2946
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      65
      2399
    7. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2243
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      78
      2082
    9. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      139
      1960
    10. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1784
    Aihe