Miten saa tollasen kohtauksen kun loisii tekemättä mitään? Pistäkää se jätkä aurinkoon pakkotöihin risukkoon!!
Niko Ranta-Aho sai lämpöhalvauksen kun istui?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Outo juttu....Espanjassa ei saanut yhtäkään lämpöshokkia vaikka siellä oli kuumempaa...
- Anonyymi
8m2 selli, missä on 30c° lämmintä, käy ihan rangaistuksesta.
Varmasti tekisi töitä mieluummin osan päivää, kuin istuisi siellä 23h/vrk. - Anonyymi
Jos terve nuorimies saa sellissä lämpöhalvauksen. Mitenhän vanhukset jaksaa näillä helteillä? Asunnoissaan ja laitoksissa, joissa huono, tai olematon ilmastointi. He eivät pääse sieltä edes omin avuin koskaan ulos, tai pesulle. Heillä ei ole tuomioita. Mutta silti tavallaan kärsivät loppuelämänsä jonkinlaista rangaistusta.
- Anonyymi
Päästäkää se vapauteen. Komea mies menee haaskuun.
- Anonyymi
Terveisin vihreiden kannattaja.
- Anonyymi
Ranta-aho on todella komea mies kauniit valkoiset hampaat ja tyyli komea. Suosittelisin hälle, että lukisi teologiaa ja papiksi. Hän saisi paljaon nuoria ja muitakin ihmsiä seuraamaan ja kuuntelemaan hengellistä puhetta. Samalla hoitasi itseään ja sielua, niin kuin kaikki muutkin tekee, se näes helpottaa oloa. Olen takuu varma, että hän saisi suuret suosiot. Kaupallista alaa on halukas lukemaan, mutta siellä on kova kilpailu paikoista. Terveiset Keski-Suomesta!(Jyväskylä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889