että Suomi ei ole nähnyt koskaan. Metsää kaatuu ja kadut ja kellarit tulvii. Tulipaloja on odotettavissa. Piru meidät perii.
Tlossa on sellaiset ukkoset
8
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ei peri. Taivaanisä suojelee.
- Anonyymi
Se isi hommaa vaan kärsimyksiä lisää koko seurakunnalle ja toinen toistaan omituisempia. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Muistan kun 1960-luvulla Etelä-Suomessa oli sellainen ukkosmyräkkä, että meidän koko perhe syöksyi kellarisaunaan turvaan. Ja hyvä kun mentiin. Naapuritalo paloi poroksi ja meidän taloon rautalangasta tehty ukkosenjohdatin oli käristänyt huopakattoon reikiä. Sittemmin en ole sellaisia ukkosia kokenut enkä usko sellaisia tulevan nytkään.
- Anonyymi
Meteorologi ennustaa, että sadan vuoden kuluessa Suomessakin mitataan kesällä 40 asteen lämpötiloja. Tähän astinen ennätys on v. 2010 jolloin Joensuussa mitattiin 37,2 astetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meteorologi ennustaa, että sadan vuoden kuluessa Suomessakin mitataan kesällä 40 asteen lämpötiloja. Tähän astinen ennätys on v. 2010 jolloin Joensuussa mitattiin 37,2 astetta.
Fiksu meteorologi kun ennustaa säätä sadan vuoden päähän kun itse ei ole enää hengissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu meteorologi kun ennustaa säätä sadan vuoden päähän kun itse ei ole enää hengissä.
Ihmeellistä kun eivät aina tiedä edes säätä muutaman päivän päähän.
- Anonyymi
Se on kaivettava syvempi perunakuoppa!
- Anonyymi
Suojauvuttaa myö valakoset eikä puhuta noille neerilöille mittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787