Lähes joka kunnassa saadaan lukea perusuomalaisten sopineen liitosta jonkun muun puolueen kanssa..joukossa on ihan laidasta laitaan vihreistä kokoomuksen kautta sdp. kysynkin persujen kannattajilta missä teidän puolueen arvot nyt sitten ovat? niin? jos joku voisi antaa ihan vittuilematta järkevän vastauksen.. ymmärrän kiinalaisen massavoima tuo pelotteluvaltaa logiikan..käy toki persu ajatusmaailmaan
Perus sopimukset
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Keksitkö tuon kysymyksen ihan omasta Tyhjästä Päästäsi ?
- Anonyymi
Niin,näyttäisi siltä että edellinen oli perus äänestäjä? minusta tuntuu että monessa kunnassa on tästä edes asiat pikkuisen rempallaan.. no onneksi tätä ei tule tapahtumaan eduskuntavaaleissa,mä en paskaakaan välitä kunta taloudesta olen omavarainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,näyttäisi siltä että edellinen oli perus äänestäjä? minusta tuntuu että monessa kunnassa on tästä edes asiat pikkuisen rempallaan.. no onneksi tätä ei tule tapahtumaan eduskuntavaaleissa,mä en paskaakaan välitä kunta taloudesta olen omavarainen
eilen oli ekat eduskunta vaali tilastot jo otettu vaikka vaaleihin on aikaa..persut putos heti...purran puheet halla-ahosta pudottaa lisää...vaaliliitot lähes kaikkien kanssa lisää...odottakaas kun istuntokaudet kunnissa alkaa ja perus el stupidot pääsee lausumaan runoja...saadaan pohjakosketus....uuujee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eilen oli ekat eduskunta vaali tilastot jo otettu vaikka vaaleihin on aikaa..persut putos heti...purran puheet halla-ahosta pudottaa lisää...vaaliliitot lähes kaikkien kanssa lisää...odottakaas kun istuntokaudet kunnissa alkaa ja perus el stupidot pääsee lausumaan runoja...saadaan pohjakosketus....uuujee
nyt on sopimusten aika kun tehdään keskänään hallin täydeltä sopimuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604088
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352924Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452107
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861797
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3891491Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91278