Lähes joka kunnassa saadaan lukea perusuomalaisten sopineen liitosta jonkun muun puolueen kanssa..joukossa on ihan laidasta laitaan vihreistä kokoomuksen kautta sdp. kysynkin persujen kannattajilta missä teidän puolueen arvot nyt sitten ovat? niin? jos joku voisi antaa ihan vittuilematta järkevän vastauksen.. ymmärrän kiinalaisen massavoima tuo pelotteluvaltaa logiikan..käy toki persu ajatusmaailmaan
Perus sopimukset
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Keksitkö tuon kysymyksen ihan omasta Tyhjästä Päästäsi ?
- Anonyymi
Niin,näyttäisi siltä että edellinen oli perus äänestäjä? minusta tuntuu että monessa kunnassa on tästä edes asiat pikkuisen rempallaan.. no onneksi tätä ei tule tapahtumaan eduskuntavaaleissa,mä en paskaakaan välitä kunta taloudesta olen omavarainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,näyttäisi siltä että edellinen oli perus äänestäjä? minusta tuntuu että monessa kunnassa on tästä edes asiat pikkuisen rempallaan.. no onneksi tätä ei tule tapahtumaan eduskuntavaaleissa,mä en paskaakaan välitä kunta taloudesta olen omavarainen
eilen oli ekat eduskunta vaali tilastot jo otettu vaikka vaaleihin on aikaa..persut putos heti...purran puheet halla-ahosta pudottaa lisää...vaaliliitot lähes kaikkien kanssa lisää...odottakaas kun istuntokaudet kunnissa alkaa ja perus el stupidot pääsee lausumaan runoja...saadaan pohjakosketus....uuujee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eilen oli ekat eduskunta vaali tilastot jo otettu vaikka vaaleihin on aikaa..persut putos heti...purran puheet halla-ahosta pudottaa lisää...vaaliliitot lähes kaikkien kanssa lisää...odottakaas kun istuntokaudet kunnissa alkaa ja perus el stupidot pääsee lausumaan runoja...saadaan pohjakosketus....uuujee
nyt on sopimusten aika kun tehdään keskänään hallin täydeltä sopimuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725