Minulla on miehestä puute

Anonyymi

Vanhana leskirouvana olen saanut apua veljeltäni ja langolta mökin kunnossapidossa ja pihan hoidossa. Nyt ei ole ketään , lapset asuvat kaukana.
Jos olisin varakas, voisin kai tehdä Dannyt. Nyt täytyy hankkia kotitalousvähennyksen avulla apua.
Vastaus ei ole sekään, myy mökki. Se menee suvulle kuoltuani.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluat siis pyllybikinipojan verannalle notkumaan?

• Anonyymi

Orjaa työhön tuo etsii, naiset nyt vaan ovat itsekkäitä, aina oma etu mielessä. Talokin miehen hankkima, aikansa raadettuaan joutui ennenaikaiseen hautaan, akka sai leskeneläkkeen ja talon, nyt etsii sinne uutta miestä raatamaan. Näitä on tarinoita on suomi täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orjaa työhön tuo etsii, naiset nyt vaan ovat itsekkäitä, aina oma etu mielessä. Talokin miehen hankkima, aikansa raadettuaan joutui ennenaikaiseen hautaan, akka sai leskeneläkkeen ja talon, nyt etsii sinne uutta miestä raatamaan. Näitä on tarinoita on suomi täynnä.

Jos olusin vanha mies, ei kukaan ihmettelisi jos etsisin nuorempaa naista, tarkoituksena saada maksetttua seksiä ylläoitoa vastaan ja siinä sivussa kodinhoidolliset työt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä itsekkäitä on vanhat yksin jääneet ukot, pelkkää ilmaista piikaa ja sängynlämmittäjää hakevat että itse ei tarttis tikkua ristiin laitta vaan maata vaan sohvalla. Sitten kun joku asia ei miellytäkään niin natkutetaan miten entinen vaimo teki niin ja näin, ei osata elää tässä hetkessä vaan haikaillaan entistä

• Anonyymi

Lopultakin älysit ilmoittaa ongelmastasi oikeaan paikkaan. Täältä löydät jos jonkinlaista miestä ja miehen tapaista. Juo kylmää viiniä suoraan pullosta, odotellessasi miesjonoa kotisi ovelle!

• Anonyymi

Täältähän löytyy joka sortin erikoisasiantuntijoita. Siksi.

• Anonyymi

Rivakka nuori maahanmuuttaja. Alkaa sukupuolielämäkin kukoistaa.

• Anonyymi

Minä niin siitä seksistä. mutta jos saisi palkan päivittäisenä keskiolut laatikollisena.

• Anonyymi

Tuo tarjous tuntuu kohtuulliselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe