Vanhana leskirouvana olen saanut apua veljeltäni ja langolta mökin kunnossapidossa ja pihan hoidossa. Nyt ei ole ketään , lapset asuvat kaukana.
Jos olisin varakas, voisin kai tehdä Dannyt. Nyt täytyy hankkia kotitalousvähennyksen avulla apua.
Vastaus ei ole sekään, myy mökki. Se menee suvulle kuoltuani.
Minulla on miehestä puute
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluat siis pyllybikinipojan verannalle notkumaan?
- Anonyymi
Orjaa työhön tuo etsii, naiset nyt vaan ovat itsekkäitä, aina oma etu mielessä. Talokin miehen hankkima, aikansa raadettuaan joutui ennenaikaiseen hautaan, akka sai leskeneläkkeen ja talon, nyt etsii sinne uutta miestä raatamaan. Näitä on tarinoita on suomi täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orjaa työhön tuo etsii, naiset nyt vaan ovat itsekkäitä, aina oma etu mielessä. Talokin miehen hankkima, aikansa raadettuaan joutui ennenaikaiseen hautaan, akka sai leskeneläkkeen ja talon, nyt etsii sinne uutta miestä raatamaan. Näitä on tarinoita on suomi täynnä.
Jos olusin vanha mies, ei kukaan ihmettelisi jos etsisin nuorempaa naista, tarkoituksena saada maksetttua seksiä ylläoitoa vastaan ja siinä sivussa kodinhoidolliset työt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä itsekkäitä on vanhat yksin jääneet ukot, pelkkää ilmaista piikaa ja sängynlämmittäjää hakevat että itse ei tarttis tikkua ristiin laitta vaan maata vaan sohvalla. Sitten kun joku asia ei miellytäkään niin natkutetaan miten entinen vaimo teki niin ja näin, ei osata elää tässä hetkessä vaan haikaillaan entistä
- Anonyymi
Lopultakin älysit ilmoittaa ongelmastasi oikeaan paikkaan. Täältä löydät jos jonkinlaista miestä ja miehen tapaista. Juo kylmää viiniä suoraan pullosta, odotellessasi miesjonoa kotisi ovelle!
- Anonyymi
Täältähän löytyy joka sortin erikoisasiantuntijoita. Siksi.
- Anonyymi
Rivakka nuori maahanmuuttaja. Alkaa sukupuolielämäkin kukoistaa.
- Anonyymi
Minä niin siitä seksistä. mutta jos saisi palkan päivittäisenä keskiolut laatikollisena.
- Anonyymi
Tuo tarjous tuntuu kohtuulliselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀884395BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983604- 2022981
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome702813Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 811306
- 601246
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381062MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120973- 60968