Vanhana leskirouvana olen saanut apua veljeltäni ja langolta mökin kunnossapidossa ja pihan hoidossa. Nyt ei ole ketään , lapset asuvat kaukana.
Jos olisin varakas, voisin kai tehdä Dannyt. Nyt täytyy hankkia kotitalousvähennyksen avulla apua.
Vastaus ei ole sekään, myy mökki. Se menee suvulle kuoltuani.
Minulla on miehestä puute
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluat siis pyllybikinipojan verannalle notkumaan?
- Anonyymi
Orjaa työhön tuo etsii, naiset nyt vaan ovat itsekkäitä, aina oma etu mielessä. Talokin miehen hankkima, aikansa raadettuaan joutui ennenaikaiseen hautaan, akka sai leskeneläkkeen ja talon, nyt etsii sinne uutta miestä raatamaan. Näitä on tarinoita on suomi täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orjaa työhön tuo etsii, naiset nyt vaan ovat itsekkäitä, aina oma etu mielessä. Talokin miehen hankkima, aikansa raadettuaan joutui ennenaikaiseen hautaan, akka sai leskeneläkkeen ja talon, nyt etsii sinne uutta miestä raatamaan. Näitä on tarinoita on suomi täynnä.
Jos olusin vanha mies, ei kukaan ihmettelisi jos etsisin nuorempaa naista, tarkoituksena saada maksetttua seksiä ylläoitoa vastaan ja siinä sivussa kodinhoidolliset työt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä itsekkäitä on vanhat yksin jääneet ukot, pelkkää ilmaista piikaa ja sängynlämmittäjää hakevat että itse ei tarttis tikkua ristiin laitta vaan maata vaan sohvalla. Sitten kun joku asia ei miellytäkään niin natkutetaan miten entinen vaimo teki niin ja näin, ei osata elää tässä hetkessä vaan haikaillaan entistä
- Anonyymi
Lopultakin älysit ilmoittaa ongelmastasi oikeaan paikkaan. Täältä löydät jos jonkinlaista miestä ja miehen tapaista. Juo kylmää viiniä suoraan pullosta, odotellessasi miesjonoa kotisi ovelle!
- Anonyymi
Täältähän löytyy joka sortin erikoisasiantuntijoita. Siksi.
- Anonyymi
Rivakka nuori maahanmuuttaja. Alkaa sukupuolielämäkin kukoistaa.
- Anonyymi
Minä niin siitä seksistä. mutta jos saisi palkan päivittäisenä keskiolut laatikollisena.
- Anonyymi
Tuo tarjous tuntuu kohtuulliselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652