Benjamin kertoi lavalla olevansa Homo

Anonyymi

Benjamin Peltosella on Pride-viikon jälkeen tyhjä olo. Tyhjyyden on jättänyt valtava salaisuus, jota hän on kantanut sisällään nuoresta lähtien ja joka on nyt ulkona. Peltonen yllätti yleisön Helsinki Pride -konsertissa lauantaina 3. heinäkuuta, kun hän kertoi välispiikissään olevansa homo.

https://yle.fi/uutiset/3-12009867?origin=rss

Asia herätti valtavasti liikutusta, iloa ja innostusta paikalla olleen yleisön joukossa ja myöhemmin esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.

Mistään, mitä olen aiemmin tehnyt, ei ole tullut näin paljoa palautetta. Rakkauden hyökyaalto on yllättänyt täysin. Olen saanut paljon viestejä nuorilta ja esimerkiksi äideiltä, jotka ovat kiittäneet että autan heidän lapsiaan kasvamaan maailmassa jossa voi olla oma itsensä, Peltonen kertoo.

22

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkeehän tuon kolmessa sekunnissa otsaluullaankin! Missä se paljastus?

• Anonyymi

Niin. Ja ihmetyttää, mitä väliä, miten on suuntautunut, omapa on jokaisen asia ja ongelma, jos sen niin kokee.

• Anonyymi

Minä näen selvästi, että sinä olet matala otsainen ja lisäksi hyvin matala mielinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ja ihmetyttää, mitä väliä, miten on suuntautunut, omapa on jokaisen asia ja ongelma, jos sen niin kokee.

Sillä on väliä, koska ihmisiä kuolee tämän merkityksettömän ominaisuuden takia.

Kenenkään ei kuulu pelätä kertoa itsestään.

• Anonyymi

Miksi yleensä pitää kertoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näen selvästi, että sinä olet matala otsainen ja lisäksi hyvin matala mielinen.

Onko homon tunnistamisen edellytys olla samanlainen, miksei voisi olla vaan älykäs? Ei minullekaan ollut tippaakaan yllätys, eikä homoutensa haittaa, enemmn ihmetyttääö ettei joillakin tunnu olevan mielessä muuta kuin koko ikänsä toitottaa homoudestaan ja ja yrittää ärsyttää saadaksen tuomita muita jos ärsyyntyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä on väliä, koska ihmisiä kuolee tämän merkityksettömän ominaisuuden takia.

Kenenkään ei kuulu pelätä kertoa itsestään.

ja tässä vaiheessa Päivi Räsänen hyppäsi lavalle ja kuulutti olevansa umpi-hetero!!

• Anonyymi

On tainnut huomata että samalla kun itse valunut ulos julkisùuden valokeilassa on joka saatanan ohjelmassa kiintiöhomo. Lahjaton tavis on Nobody, lahjaton homo sensijaan on käypää valuuttaa. Nyt vaan nuori benjaliini kaikkiin tosi-tv formaatteihin. Ei tarvi osata mitään, riittää kun hintisti akkailee ja on greisi pöhkö puppeli.

• Anonyymi

Just näin 👌🏼

• Anonyymi

ou jee... tismalleen noin

• Anonyymi

Koska pidetään heteroviikkoa, jokainen saisi käydä lavalla ilmoittamassa,,,,, minä olen hetero. Ihan tasapuolisesti.

• Anonyymi

👍😉!

• Anonyymi

Onko tää sama joka seukkasi pedo teukan kanssa?

• Anonyymi

Aamu teeveessä tämä Benkku kertoi kaapista ulostulostaan. Ja ansaitsee ulosantinsa puolesta lisänimen Niinku! Siis Benjamin Niinku Peltonen! Kammottavaa kuultavaa muutenkin tuon höpötykset!

• Anonyymi

Voih,tätä onnen ja liikutuksen tunnetta!!!

• Anonyymi

Mitä? Saako beniltä huulihölkät?

• Anonyymi

Tiedän useamman homon ja jokaisesta on nähny jo pennusta lähtien että ovat olleet sellaisia hih hih hiihiiiiiii tyyppejä. Miksi toikin on muka salaillut homouttaan huohhhhhhh ....terveisin hetero

• Anonyymi

Kyllä tämä Benjami on nähty aikaisemmin mikä hänen suuntaituminen on!!!!. Pitää vaan saada huomioo!!!. En ymmärrä miksi niin jumalotonta meteliä pitää homoudesta ja lespoidesta ja ynnä muista pitää! Eikö riitä et on mitä on!!!. Ja sit ollaan niin erikoisii!!!. Maailmanmeno🙃!

• Anonyymi

Kuka muistaa Karzanin?

• Anonyymi

Bentziinom mailankäsittely on huikealla tasolla.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      50
      2375
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      151
      1968
    3. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      47
      1895
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1875
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      130
      1645
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1220
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      74
      1191
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1115
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      144
      977
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      911
    Aihe