Siistiytyykö tämäkin palsta vihapuheesta uskovia kohtaan

99

600

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista....

      • Anonyymi

        Tietää Pekuilun poistumista.


      • Anonyymi

        Sanotko sen myös Palosaarille?


    • Anonyymi

      Tuo uusi laki on vasta 10 vuotta vanha. Kuinka hyvin se on mielestäsi toiminut? Ainakin torrea vastaan täällä on jatkuvasti vihakirjoittelua vieläkin, kuten oikein hyvin itsekin tiedät.

      • Anonyymi

        En ole huomannut, että turrea vastaan kiihotetaan sen enempää kuin hän itse kiihottaa Räsästä ja muita uskovia vastaan.
        Ja kaikki mitä on sanottu, on sanottu turrelle itselleen päin näköä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannut, että turrea vastaan kiihotetaan sen enempää kuin hän itse kiihottaa Räsästä ja muita uskovia vastaan.
        Ja kaikki mitä on sanottu, on sanottu turrelle itselleen päin näköä.

        Päin näköä? Minua huvittaa teidän jutut.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Päin näköä? Minua huvittaa teidän jutut.

        Eikö tekst muka ole tullut päin näköäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannut, että turrea vastaan kiihotetaan sen enempää kuin hän itse kiihottaa Räsästä ja muita uskovia vastaan.
        Ja kaikki mitä on sanottu, on sanottu turrelle itselleen päin näköä.

        Olet ihan tyypillinen ateisti, usko.vainen.


      • Anonyymi

        Pilvessä huvittaa vielä enemmän.


    • Anonyymi

      Toivottavasti myös sille pahimman tason haukkumiselle koskien Torren yksityiselämää saadaan piste. Kunnon bannit haukkujille. Tunnistautuminen tulisi tehdä pakolliseksi, vaikka nimimerkillä kirjoitettaisiin.

      • Jaahas, oliko oikein todisteitakin 😺❓


      • Anonyymi

        Ai, niinkö sinusta?
        Miksi olet saanut itse saanut bannit lukuisia kertoja? Itse en vielä kertaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, niinkö sinusta?
        Miksi olet saanut itse saanut bannit lukuisia kertoja? Itse en vielä kertaakaan.

        Anona et saa enää banneja 😹


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Jaahas, oliko oikein todisteitakin 😺❓

        Todisteita pitkän ajan haukkumisillesi? Teetkö ne muka unissasi, hypnoosissa vai missä tilassa, kun et ”muka” niistä tiedä.. Et vain kykene ottamaan vastaan asiallista palautetta, vaikka miten tärkeästä asiasta olisi kyse. Esität olevasi puutteinesi täydellinen kristitty, muita ylempi - Jumalaakin?, kun hänen tahdostaan et välitä, vaan kohtelet Torrea miten lystää?
        Suhtaudut epäasiallisesti jokaiseen palautteen antajaan - niinkö Raamattukin asiasta opettaa? ”Suhtaudu vain ivallisesti, kiellä ja jatka pahan tekemistä” - Niinkö Raamattu opettaa?
        Olen useita kertoja vastaillut pilkkaamisiinne puolustaen Torrea ja olette kylmästi vain jatkaneet ja olen välillä ilmoittanut myös joistain julmista viesteistänne ylläpitoon, jolloin ovat poistuneet sääntöjen vastaisina.
        Torre itse toivoo ja kaikki muutkin palstalla niiden haukkumaketjujenne loppuvan.
        Olen kirjoittanut ylläpidolle myös pidempiä selvityksiä jatkuvasta yksityiselämän puolen asioihin menevästä kiusaamisestanne, jolloin ainakin itse olet saattanut saada bannit. Mutta enemmän pitäisi tehdä asialle ylläpidon toimesta.

        Olet osallistunut pitkän aikaa, lukuisat kerrat pilkkaamalla rumin sanoin Torren kotia, ulkonäköä, vaatteita, puolisoa ym.. hyvin henkilökohtaisia asioita. Miksi ihmeessä? Itse näin kuvia kerran, enkä nähnyt pienintäkään syytä lähteä pilkkaamaan, enkä olisi kyennytkään siihen. Uskon, että suurimmalla osalla ihmisistä sellaisesta seuraisi niin iso häpeän tunne, ettei sitä voi aloittaakaan. Pilkkasit Torren kotia nimityäen sitä mm ”paskaseksi” nauruhymiöin. Onko hän tehnyt sinulle samaa? Ei ole, eikä pystyisikään, koska hänellä ei ole tiedossa nimeäsi ja kuviasi.
        Miksi käyt katsomassa Torren kuvia lukuisia kertoja ja kommentoit niistä pahantahtoisesti? Mikä tarve siihen on? Kannattaisiko se selvittää?
        Torre voisi selvittää poliisin kautta nämä kaksi tekijää, joista toinen olet sinä, jotta kyseisenlainen hyvin henkilökohtaisuuksiin menevä solvaaminen saataisiin loppumaan, kun muuten ette ymmärrä.
        Jos koet Torren pilkkaavan, miksi pitää laittaa pahemmaksi ja mennä niin henkilökohtaisuuksiin ja kommentoida niistä niin pilkallisesti? Ne loukkaavat/häiritsevät muitakin.
        Vastaa sille Torrelle vaikka vähän samalla mitalla, jos saa nimittelyä ja muuta ikävää, jos niin kokee, muttei mene toisen yksityiselämän puolelle..? Onko se muka liikaa vaadittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todisteita pitkän ajan haukkumisillesi? Teetkö ne muka unissasi, hypnoosissa vai missä tilassa, kun et ”muka” niistä tiedä.. Et vain kykene ottamaan vastaan asiallista palautetta, vaikka miten tärkeästä asiasta olisi kyse. Esität olevasi puutteinesi täydellinen kristitty, muita ylempi - Jumalaakin?, kun hänen tahdostaan et välitä, vaan kohtelet Torrea miten lystää?
        Suhtaudut epäasiallisesti jokaiseen palautteen antajaan - niinkö Raamattukin asiasta opettaa? ”Suhtaudu vain ivallisesti, kiellä ja jatka pahan tekemistä” - Niinkö Raamattu opettaa?
        Olen useita kertoja vastaillut pilkkaamisiinne puolustaen Torrea ja olette kylmästi vain jatkaneet ja olen välillä ilmoittanut myös joistain julmista viesteistänne ylläpitoon, jolloin ovat poistuneet sääntöjen vastaisina.
        Torre itse toivoo ja kaikki muutkin palstalla niiden haukkumaketjujenne loppuvan.
        Olen kirjoittanut ylläpidolle myös pidempiä selvityksiä jatkuvasta yksityiselämän puolen asioihin menevästä kiusaamisestanne, jolloin ainakin itse olet saattanut saada bannit. Mutta enemmän pitäisi tehdä asialle ylläpidon toimesta.

        Olet osallistunut pitkän aikaa, lukuisat kerrat pilkkaamalla rumin sanoin Torren kotia, ulkonäköä, vaatteita, puolisoa ym.. hyvin henkilökohtaisia asioita. Miksi ihmeessä? Itse näin kuvia kerran, enkä nähnyt pienintäkään syytä lähteä pilkkaamaan, enkä olisi kyennytkään siihen. Uskon, että suurimmalla osalla ihmisistä sellaisesta seuraisi niin iso häpeän tunne, ettei sitä voi aloittaakaan. Pilkkasit Torren kotia nimityäen sitä mm ”paskaseksi” nauruhymiöin. Onko hän tehnyt sinulle samaa? Ei ole, eikä pystyisikään, koska hänellä ei ole tiedossa nimeäsi ja kuviasi.
        Miksi käyt katsomassa Torren kuvia lukuisia kertoja ja kommentoit niistä pahantahtoisesti? Mikä tarve siihen on? Kannattaisiko se selvittää?
        Torre voisi selvittää poliisin kautta nämä kaksi tekijää, joista toinen olet sinä, jotta kyseisenlainen hyvin henkilökohtaisuuksiin menevä solvaaminen saataisiin loppumaan, kun muuten ette ymmärrä.
        Jos koet Torren pilkkaavan, miksi pitää laittaa pahemmaksi ja mennä niin henkilökohtaisuuksiin ja kommentoida niistä niin pilkallisesti? Ne loukkaavat/häiritsevät muitakin.
        Vastaa sille Torrelle vaikka vähän samalla mitalla, jos saa nimittelyä ja muuta ikävää, jos niin kokee, muttei mene toisen yksityiselämän puolelle..? Onko se muka liikaa vaadittu.

        En edes lukenut kokonaan kun vuodatuksesi ei sisältänyt yhtään t o d i s t e t t a 😸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteita pitkän ajan haukkumisillesi? Teetkö ne muka unissasi, hypnoosissa vai missä tilassa, kun et ”muka” niistä tiedä.. Et vain kykene ottamaan vastaan asiallista palautetta, vaikka miten tärkeästä asiasta olisi kyse. Esität olevasi puutteinesi täydellinen kristitty, muita ylempi - Jumalaakin?, kun hänen tahdostaan et välitä, vaan kohtelet Torrea miten lystää?
        Suhtaudut epäasiallisesti jokaiseen palautteen antajaan - niinkö Raamattukin asiasta opettaa? ”Suhtaudu vain ivallisesti, kiellä ja jatka pahan tekemistä” - Niinkö Raamattu opettaa?
        Olen useita kertoja vastaillut pilkkaamisiinne puolustaen Torrea ja olette kylmästi vain jatkaneet ja olen välillä ilmoittanut myös joistain julmista viesteistänne ylläpitoon, jolloin ovat poistuneet sääntöjen vastaisina.
        Torre itse toivoo ja kaikki muutkin palstalla niiden haukkumaketjujenne loppuvan.
        Olen kirjoittanut ylläpidolle myös pidempiä selvityksiä jatkuvasta yksityiselämän puolen asioihin menevästä kiusaamisestanne, jolloin ainakin itse olet saattanut saada bannit. Mutta enemmän pitäisi tehdä asialle ylläpidon toimesta.

        Olet osallistunut pitkän aikaa, lukuisat kerrat pilkkaamalla rumin sanoin Torren kotia, ulkonäköä, vaatteita, puolisoa ym.. hyvin henkilökohtaisia asioita. Miksi ihmeessä? Itse näin kuvia kerran, enkä nähnyt pienintäkään syytä lähteä pilkkaamaan, enkä olisi kyennytkään siihen. Uskon, että suurimmalla osalla ihmisistä sellaisesta seuraisi niin iso häpeän tunne, ettei sitä voi aloittaakaan. Pilkkasit Torren kotia nimityäen sitä mm ”paskaseksi” nauruhymiöin. Onko hän tehnyt sinulle samaa? Ei ole, eikä pystyisikään, koska hänellä ei ole tiedossa nimeäsi ja kuviasi.
        Miksi käyt katsomassa Torren kuvia lukuisia kertoja ja kommentoit niistä pahantahtoisesti? Mikä tarve siihen on? Kannattaisiko se selvittää?
        Torre voisi selvittää poliisin kautta nämä kaksi tekijää, joista toinen olet sinä, jotta kyseisenlainen hyvin henkilökohtaisuuksiin menevä solvaaminen saataisiin loppumaan, kun muuten ette ymmärrä.
        Jos koet Torren pilkkaavan, miksi pitää laittaa pahemmaksi ja mennä niin henkilökohtaisuuksiin ja kommentoida niistä niin pilkallisesti? Ne loukkaavat/häiritsevät muitakin.
        Vastaa sille Torrelle vaikka vähän samalla mitalla, jos saa nimittelyä ja muuta ikävää, jos niin kokee, muttei mene toisen yksityiselämän puolelle..? Onko se muka liikaa vaadittu.

        Mikset sinä koskaan puutu torren laukomiin solvauksiin?


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        En edes lukenut kokonaan kun vuodatuksesi ei sisältänyt yhtään t o d i s t e t t a 😸

        Et lukenut muka kokonaan, etkä vastannut viestissä olleisiin asioihin. Kunhan saat vain jatkaa tunteettomasti sinulle rakasta pinnallista muiden pilkkaamista..se tärkeintä?
        Haluat vain narsistisesti vaivata muita, vaikka kaikki palstalla tietävät totuuden sinusta, sinä itse tietysti parhaiten, kun olet nähnyt j o k a i k i s e n pilkkaviestisi ja pilkkaviestien symppaamisesi.
        Voin vannoa käsi Raamatulla, että kirjoitukseni oli t ä y t t ä totta ja että sinä sitä vastoin koet oikeudeksesi v a l e h d e l l a kieltäen kaikkien muidenkin palstalla olevien tiedon asiasta ja jopa Jumalan edessä, jota et itse näköjään ota tosissasi, vaan vain harrastat uskontoa? Sen vuoksi sinua ei sitten varmaan haittaa, jos sanon vannoessani asiasta, että toivot sinulle tapahtuvan jotain erityisen pahaa elämässä, jos itse valehtelet asiassa? Tai itselleni, jos valehtelen.. itselleni se kyllä käy. Rehellisyys on itselleni tärkeä arvo elämässä, enkä väheksy sitä vannomista.
        Jumala määrittää sen pahan mitä tulee, mutta sinustahan asia ei tunnu miltään, jos sinulla on todellisuudessa elämässäsi vain jumala? Jos olisit uskossa, et voisi kieltää Torreen kohdistuvaa pilkkaamistasi, jota on jouduttu näkemään kauan aikaa ja josta olen suoraan antanut sinulle palautetta useamman kerran, kommentoiden suoraan niihin pilkkaviesteihisi. Aina vastauksenasi on ollut asian väheksyntä ja jatkat vain samaan malliin haukkuen Torren ja hänen puolisonsa vaatteita ym.. häpeäisit, mutta et taida kyetä sellaisiin tunteisiin.


      • Anonyymi

        Torre on kirjoittanut ikävästi, mutta EI ole kohdistanut niitä yksityishenkilöiden keskustelusta irrallisen henkilökohtaisen elämän asioihin, kuten ulkonäön, puolison haukkumiseen. Ne ovat ihan eri mittakaavassa. Torrella ei ole haukkujistaan edes sellaisia tietoja, että voisi samantyyppistä harjoittaa.


      • Anonyymi

        Taas syytät aiheettomasti sivullisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sinä koskaan puutu torren laukomiin solvauksiin?

        Miten niin en muka koskaan puutu?
        Haluat vain jostain syystä väittää noin, vaikka totuus on toinen.
        Lukuisia kertoja olen puuttunut, kokonaisuudessa paljon useammin, kuin a.a-tyypin ja hänen kiusaajakaverinsa Torreen kohdistuviin pahempiin solvauksiin. Pahempia niistä tekee se, kun ne kohdistuu vahvasti yksityiselämän asioihin. Eron ymmärtää helposti.
        Torreen kohdistuvia kiusaamisketjuja tulee vartavasten ohitettua, eikä niihin tule puututtua siksi niin usein. Ne ovat erityisen ikävää luettavaa, kun menevät toisen yksityiselämään. Tottakai kaikki muutakin vääryyttä palstalla on, mutta lain mukaan yksityishenkilön yksityiselämään liittyvien asioiden, etenkin henkilökohtaisten ominaisuuksien solvaaminen on pahinta.


      • Anonyymi

        Ulkoisista ominaisuuksista ja muista henkilökohtaisista asioista kiusaaminen on syyttä kiusaamista, vaikka kiusaaja miten kokisi Torren ikävänä keskustelukumppanina ja vaikka T itsekin sortuisi jonkinlaiseen nimittelyyn keskustelun aikana. Torre ei ole kuitenkaan mennyt samalla mitalla yksityishenkilöiden kohdalla henkilökohtaisuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et lukenut muka kokonaan, etkä vastannut viestissä olleisiin asioihin. Kunhan saat vain jatkaa tunteettomasti sinulle rakasta pinnallista muiden pilkkaamista..se tärkeintä?
        Haluat vain narsistisesti vaivata muita, vaikka kaikki palstalla tietävät totuuden sinusta, sinä itse tietysti parhaiten, kun olet nähnyt j o k a i k i s e n pilkkaviestisi ja pilkkaviestien symppaamisesi.
        Voin vannoa käsi Raamatulla, että kirjoitukseni oli t ä y t t ä totta ja että sinä sitä vastoin koet oikeudeksesi v a l e h d e l l a kieltäen kaikkien muidenkin palstalla olevien tiedon asiasta ja jopa Jumalan edessä, jota et itse näköjään ota tosissasi, vaan vain harrastat uskontoa? Sen vuoksi sinua ei sitten varmaan haittaa, jos sanon vannoessani asiasta, että toivot sinulle tapahtuvan jotain erityisen pahaa elämässä, jos itse valehtelet asiassa? Tai itselleni, jos valehtelen.. itselleni se kyllä käy. Rehellisyys on itselleni tärkeä arvo elämässä, enkä väheksy sitä vannomista.
        Jumala määrittää sen pahan mitä tulee, mutta sinustahan asia ei tunnu miltään, jos sinulla on todellisuudessa elämässäsi vain jumala? Jos olisit uskossa, et voisi kieltää Torreen kohdistuvaa pilkkaamistasi, jota on jouduttu näkemään kauan aikaa ja josta olen suoraan antanut sinulle palautetta useamman kerran, kommentoiden suoraan niihin pilkkaviesteihisi. Aina vastauksenasi on ollut asian väheksyntä ja jatkat vain samaan malliin haukkuen Torren ja hänen puolisonsa vaatteita ym.. häpeäisit, mutta et taida kyetä sellaisiin tunteisiin.

        Tunnustan, etten jaksa ainakaan väsyneenä lukea viestejä, joissa ei ole viitsitty tehdä kappalejakoa. Tämä ystävällisenä vihjeenä sinulle.


      • Anonyymi

        Et lue viestejä, vastaat vain sokeasti solvauksin.


      • Anonyymi

        Tuli kirjoitusvirhe sulta ja tarkoitit siis mainita itsesi ykkösenä,
        mutta ei se homojen solvaamisesi ole sen kauniimpaa uskovien solvauksesi lisäksi, rumempaakin, kun menee niin henkilökohtaisuuksiin.


      • Anonyymi

        Kiitos, jos häivyt solvaamasta uskovia. Sitä on jo odotettu.
        Itse taas päinvastoin halun puolustaa Räsästä ja muita uskovia.


      • Anonyymi

        Mutta vastaat silti ja jatkat uskovien solvaamistasi..


      • Anonyymi

        Valehtelet. Torre ei ole haukkunut kenenkään puolisoa, ulkoisia ominaisuuksia, kotia jne, se yksinomaan sinun ja uskovana esiintyvän toisen ateistin tekosia. Toivottavasti myös uskovien solvaamisesi vielä joku päivä loppuu. Vihaat vähän kaikkia.


      • Anonyymi

        Olet tosiaankin ja vannoit vielä, ettet tule lopettamaan solvaamistasi, et uskovia etkä ketään kohtaan. Vailla empatiaa olet.


      • Anonyymi

        Vai on rehellisyys, reiluus, empatia, myötätunto muita kohtaan, lain noudattaminen, kristilliset arvot jne sinusta täyttä roskaa.. ei siis ihme millainen tunteeton solvaaja olet.


      • Anonyymi

        ”Solvaajien” kärkikolmikkokin vaihtelee sinulla trollilla sekavasti.


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Anona et saa enää banneja 😹

        Enää? Sanoin etten ole KERTAAKAAN saanut.
        Ja et muka tiedä vielä miten suomi24 toimii, etkä ymmärtänyt lukemaasi viestiä..?
        Miksi sinä uskovien, ateistien ja homojen solvaaja saat banneja?


      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa. 😬


      • Laita sp.osoitteesi niin mailaan ne sinulle 😹


    • Anonyymi

      Kuka enään sitten uskaltaisi lainata Päivi Räsäsen Raamattu lainauksia???
      😁

      • Me uskovat 😺 kuten tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Me uskovat 😺 kuten tähänkin asti.

        Ette pelkää esivaltaa yhtä paljon kuin Jumalan sanaa?
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ette pelkää esivaltaa yhtä paljon kuin Jumalan sanaa?
        😁

        Suomessa on sanan- ja uskonnonvapaus 😺


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Suomessa on sanan- ja uskonnonvapaus 😺

        Raamatun vihatekstit OK?
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun vihatekstit OK?
        😁

        Minähän se sellainen on 😸❓


      • Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Me uskovat 😺 kuten tähänkin asti.

        Raamattu ja Päivi puhuvat eri kieltä.

        Päivi puhuu homoseksuaalisista.


      • torre5 kirjoitti:

        Raamattu ja Päivi puhuvat eri kieltä.

        Päivi puhuu homoseksuaalisista.

        Kyllä se ihan suomenkieltä on mitä on lainannut 😺


      • Etköhän nyt taas puhu skeidaa 😼 minä mikään vihapuhe ole.


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Etköhän nyt taas puhu skeidaa 😼 minä mikään vihapuhe ole.

        Raamatun vihatekstejä kannatat!
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun vihatekstejä kannatat!
        😁

        Kerro jo mitä ne sellaiset ovat 😺


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Kerro jo mitä ne sellaiset ovat 😺

        Lainaanko enkeli Päivi Räsästäsi?
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lainaanko enkeli Päivi Räsästäsi?
        😁

        Lainaa Raamattuakin kun kerran siitä olit puhumassa 😺


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Lainaa Raamattuakin kun kerran siitä olit puhumassa 😺

        Lainaan kuitenkin lainaajaa jota komppaat kybällä.
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lainaan kuitenkin lainaajaa jota komppaat kybällä.
        😁

        Siirrä toki maalia sitten 😺


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Minähän se sellainen on 😸❓

        No sinä juuri! 😸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun vihatekstejä kannatat!
        😁

        Raamattu on totuus. Jumala vihaa syntiä, mutta rakastaa ihmistä. Jumalan Poika Vapahtajamme kärsi syntisen ihmisen puolesta ihmiselle kuuluvan tuomion, tämä todistaa äärimmäisen suurta ja aitoa Rakkautta ihmistä kohtaan, että ihminen vapautuisi synnistä ja siitä seuravalta tuomiolta.
        Mutta sellainen ihminen joka ei usko eikä tee parannusta Jeesukseen turvautuen, sellainen ei myöskään saa anteeksi syntejään.


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Me uskovat 😺 kuten tähänkin asti.

        Mikä on ateistin uskon kohde on? Sinä itsekö?


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Me uskovat 😺 kuten tähänkin asti.

        HE uskovat. Tuli kirjoitusvirhe sulta. Korjasin sen.


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Etköhän nyt taas puhu skeidaa 😼 minä mikään vihapuhe ole.

        Jatkuvasti vihapuhut täällä, vieläpä kaikkein törkeimmällä tavalla, vaikka uskovana esiinnyt. Pelkkä esiintyminen ei tee uskovaa, eikä tuo pelastusta.


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Etköhän nyt taas puhu skeidaa 😼 minä mikään vihapuhe ole.

        Oletko jo pyytänyt anteeksi pitkäaikaisia elintapasyntejäsi uskovien, homojen ja muiden pilkkaamisistasi? Syntien anteeksi saaminen ei tarkoita sitä, että voit jatkaa itsekkäästi samaa synnillistä elämäntapaa ja saada vain automaattisesti anteeksi kaiken. Muutkin tulee ottaa huomioon. Valehtelu on rumaa ja loukkaat sillä tietoisesti muita. Synneistään täytyy vastata itse ja tehdä niistä parannusta, ei vain odottaa, että saa kaiken anteeksi ja jatkaa samaan malliin


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Suomessa on sanan- ja uskonnonvapaus 😺

        Sellainen sananvapaus ei ole lainkaan puolustamisen arvoista, jossa toisen ulkonäölle, painolle, vaatetukselle, ruoalle, kodille ym pahantahtoisesti naureskellaan. Se menee jopa lain rikkomisen puolelle. Varsinkaan uskovat eivät sellaista halua harjoittaa ja sinunkin, vaikket vielä uskossa ole, olisi hyvä ymmärtää päästä sellaisesta irti.


    • Tuo uutinen oli 10 vuotta vanha, joten kyllähän palsta selvisi ihan hyvin.

      • Anonyymi

        Eikä vaikuta mitenkään tämän palstan törkyilyyn, hyvä muistutus ylläpitoon....


      • Anonyymi

        Luulisi sinun jo huomanneen, kuinka aitouskovat tulevat aina pahasti jälkijunassa. Tämä 10 vuoden viive ei ole vielä edes paha rasti, kun välillä mennään aina 150 vuodesta yli 2000 vuoden viiveeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi sinun jo huomanneen, kuinka aitouskovat tulevat aina pahasti jälkijunassa. Tämä 10 vuoden viive ei ole vielä edes paha rasti, kun välillä mennään aina 150 vuodesta yli 2000 vuoden viiveeseen.

        Ei vaan kymmenessä vuodessa ei ole tapahtunut tällä palstalla mitään muutosta 😹


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Ei vaan kymmenessä vuodessa ei ole tapahtunut tällä palstalla mitään muutosta 😹

        Ehkä sun pitäisi astua sivuun lukuisien nikkiesi uuvuttamana.
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun pitäisi astua sivuun lukuisien nikkiesi uuvuttamana.
        😁

        Kyllä minulla kunto kestää, Anoliini 😹


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Kyllä minulla kunto kestää, Anoliini 😹

        Loppuelämäsi Suomi24:llä.
        Mikäs siinä.
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loppuelämäsi Suomi24:llä.
        Mikäs siinä.
        😁

        Sinä ilmeisesti olet 😹❓


      • Anonyymi
        Aito.avioIiitto kirjoitti:

        Ei vaan kymmenessä vuodessa ei ole tapahtunut tällä palstalla mitään muutosta 😹

        Ole itse se tärkein muutos ja lopeta vihdoin Torren henkilökohtaisiin ominaisuuksiin kohdistuva pilkka? Kauanko olet sitä jo jatkanut ilman parannuksen tekoa?


      • Anonyymi

        Hän luulee olevansa Jumala tai mikä lie pappi.
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän luulee olevansa Jumala tai mikä lie pappi.
        😁

        En todellakaan luule 😹
        Luuletko sinä sitten olevasi noista jompi kumpi❓


    • Anonyymi

      Uskotan asia herran haltuun. Herra päättää viisaimmin ja antaa salaman iskeä pahanpuhujiin.

    • Anonyymi

      Jos se tekeekin ohitusleikkaukset eli oharit jälleen.

    • Eipä tuollaisia juuri tällä palstalla ole ollut. Rasismia ja vihapuhetta taitavat suoltaa tosin vähän kaikki, uskovat mukaan lukien, aina silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Sinun kannattaisi selvittää noiden sanojen todellinen merkitys eikä käyttää muodikasta löysää tulkintaa niistä.


    • Anonyymi

      Täällä sallitaan vain kirjoitukset, jotka ylistävät prideporukkaa ja islamia. Kristinuskoa ja persuja saa mollata entiseen tyyliin.

      • Jassoo. Kun eilen kutsuin Koraania hömppätekeleeksi, se viesti on kyllä yhä paikallaan. Ehkä se oli sitten islamin ylistystä.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Jassoo. Kun eilen kutsuin Koraania hömppätekeleeksi, se viesti on kyllä yhä paikallaan. Ehkä se oli sitten islamin ylistystä.

        Eikö ateistipalsta olisi sitten sinulle sopivampi paikka?


    • Anonyymi

      hyvin on siistiytynyt tämäkin palsta 10 vuodessa.

    • Minusta olisi hyvä, jos tämä palsta siistiytyisi ihan kovalla kädellä. Asiattomuuksia täällä on riittämin.

      • Lue oikein tarkasti: EN aio jatkossa kommentoida anonyymien asiattomuuksia mitenkään. Sinun kannattaa siis keskittää toimintasi muihin kirjoittajiin.

        Understood?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Lue oikein tarkasti: EN aio jatkossa kommentoida anonyymien asiattomuuksia mitenkään. Sinun kannattaa siis keskittää toimintasi muihin kirjoittajiin.

        Understood?

        Olis kyl hyvä, jos muutkin noudattaisivat tuota enemmän.. asiattomuuksilla ei sais huomiota


    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe