On esitetty nyt että jatkuva rasismi -spam palstalle olisikin
linkissä paljastettiin että ylilauta olisi osana tät spamia- eli saattaa olla kyse kilpailevan yritykse n tarkoituksesta spammata rasismia palstoilla, jotta saadaan lopetettua anonyymi-= nimetön kirjoittelu- ja tilalle pakkolaki-tyyppinen pakollinen rekisteröityminen, joka tappaa vapaan keskustelun. ylilauta ei ole anonymipalsta vaan vaatii rekisteröotymisen.
toisaalta toimijat tuntuvat olevan porvari-eliittiä, elikkä RKP- raha, valta, jne- eliittiä, jolle myös on tärkeä sada rassmia, - leimata eriaisia asioita, mainosta erilaisia asioita, nuo piirit tekevät myös joukkokiusaamista , mind contorllia- eli mielenohjailua, mieleipidevaikutamista, politiikkaa, seurantaa, jne. - joen kaikki tuo on suomi24 keskustleuissa mahdollista.
samat henkiköt saattavat esiintyä - jopa yksi henkilö- saattaa esiintyä vastakkaisina osapuoline, jne.
turha kai mainitakaan että kyseiset eliittipiirit, ketä siten ovatkaan- on suojattu proxyillä, jne- tuntemattomiin- joten he itse eivät ole ongelmissa jos keskusteluja tutkitaan. Sisi tapauksen tutliminen opn asiantuntija -asia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17030897/tamahan-on-100--sekopaiden-ja-rasistien-leikkikentta
Suomi24-spam rikolliset selvitetty? Ylilauta-sivua epäillään rasistisesta spam-vyörystä palstalle?e
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
spamilla on myös voitu provospoida - ärsyttää osalistujia rasistisiin tai kärjistettyihin kommentteihin- siis tarkoituksellisestikin ja täsmäkiusaamisenakin jotakin itettyä kohdetta kohtaan.
PS.
Rekisteröidyn ja varmasti asiallisen ja virallisen keskustelun voi jokainen saada helposti muuttamalla esim. Pohjois-Koreaan, jossa osataan siistiä netti asialliseen keskusteluun. - Anonyymi
mahdollisesti RKP-eliittiä... joille kaikki on mahdollista, ja Suomen valtio on heitä alempana - , eli seuraamuksia ei voi tulla mistään?
- Anonyymi
Ruotsikaan ei sitä Ahvenanmaata halunnut Oolannin sodassa. Ei sitä kukaan oikeasti halua.
- Anonyymi
palsta rauhoittui heti kun spamista alettiin kekustelaa-
elikkä nyt on kukkahattujen vuoro- näinhän se aina menee.
Hullun palstan keskustelu, onkin yhtäkkiä normaalia- ja ne jotka ei sitä huomaa- on saatu kiinni? - Anonyymi
Ei tämä palsta mikään virallinen sivusto ole.
Itse en ole mitään häiriköintiä huomannut. Tosin en ole sekakäyttäjä ja alkoholisti joten arvostelukykyni on erilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673