Tuttua ateisteille. Nyt korona aikana ihmiset hoitavat itseään
& mielenterveyttä erilaisin keinoin. Meditaatio on suosittua ja tässä uutisviidakossa harrastuksessa ei tarvita välttämättä hengellistä kontekstia. Meditaatiolla voi hallita ahdistusta, emotionaalista terveyttä... parantaa itsetietoisuutta...vähentää ikään liittyvää muistin menetystä...tuottaa ystävällisyyttä. Voi myös auttaa torjumaan riippuvuuksia.
Onko meditaatio?
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Delta-aallot ( ei variantti ) on oma suosikki- favourite meditaation väline.
Tässä on biologisista reaktioista kysymys, täydellinen rentoutus. Sopii siis
kenelle tahansa stressaavana aikana. Anthony Sommer on mestari.
https://www.youtube.com/watch?v=jDfXZuvi1H0 - Anonyymi
on. toimii itselläni varsinkin silloin kun meinaa keittää yli. lyhytkin sessio auttaa paremmin kuin lääkkeet joita käytin useita vuosia ahdistuksen ja stressin hoitoon. nyt yli kolme vuotta ilman lääkeitä.
- Anonyymi
Vähän niinkö että tietävätkö ateistit mitä on soija.
- Anonyymi
kossu ajaa saman asian 🤣
- Anonyymi
terve ihminen ei kaipaa meditaatiota vaan stressin aaltoliikettä.
Kyllähän minäkin olen harrastanut meditaatiota. Loppujen lopuksi peilaamme maailmaa vain ja ainoastaan oman mielemme kautta, joten sen harjoittaminen ja oman ajatusmaailman eri ulottuvuuksien löytäminen on asia, mitä suosittelen kaikille.
Meditaatiosta löytyy ihan asiallistakin kirjallisuutta, ilman sitä uskonnollista taikauskoista soopaa.- Anonyymi
En suosittele, koska Jeesus on ainoa Valo maailmassa. Hänen luonaan löytyy apu. Meditaatio on pimeyttä. Ei sieltä todellista apua löydy.
Ongelman vain on se, että ihmiset rakastavat pimeyttä, eivätkä tahdo tulla valoon, koska heidän tekonsa ovat pahoja. Meditaatiota voi harjoittaa vaikka olisi kuinka suuri pahantekijä. Varmaan monet murhaajatkin harjoittavat. Jeesuksen luona on onneksi syntien anteeksisaaminen suurimmallekin syntiselle, joka katuu syntejään ja tunnustaa ne.- Anonyymi
terveet ei tarvitse meditaatiota tai jeesusta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824