työvoimapula.Loiset töihin ja ilman palkkaa, miksi jätteille mitään pitää maksaa siitä kun ovat rikollista paskasakkia,järjetöntä.
Vangit pakkotöihin kerran on
10
<50
Vastaukset
Vangit vanhusten kotihoitoon, lastentarhaan, sosiaalityöhön, lääkäriksi töihin?
Äly hoi, älä jätä.- Anonyymi
Eihän missään noita töitä ole luoteltu. Eikä tietenkään ääliöitä voi laittaa ihmisten pariin töihin,tappaisivat jonkun vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän missään noita töitä ole luoteltu. Eikä tietenkään ääliöitä voi laittaa ihmisten pariin töihin,tappaisivat jonkun vielä.
Löytyy googlettamalla aloja joissa on työvoimapula. Heti ekassa osumassa kerrottu millä alalla ongelmia.
Nuoriso-ohjaajaksi näköjään pääsi vuonna 2020, vaikka oli vuosina 2010 - 2017 saanut kymmenen vankeustuomiota joista kovin 1.5 vuotta ehdotonta.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008111109.html
Tuossa vaiheessa oli jo karkoitusesta alempien tuomioistuinten päätös. Kyyninen ääni minussa kuiskaa että työpaikka annettiin siksi, että karkoittaminen olisi vaikeampaa.
- Anonyymi
Just joo, rikolliset murhaajat ja narkit kiristelemään sillan muttereita. Luuletko tosiaan että saadaan pakkotyöllä aikaan priimaa tavaraa.
Pakkotyön laatu on heikkoa ja reklaamatioita ei voisi tehdä. Tai voi mutta ei johda mihinkään.
Rikolliset ovat vankilassa vain siksi että yhteiskunta on heidän sinne laittanut. Pitää muistaa että Suomen vangeista 95% on syyttömiä väitettyihin rikoksiin.- Anonyymi
Totta, vain 5%, ulkolaiset seksuaalirikolliset ovat syyllisiä.
- Anonyymi
Rahanahneus on voittanut työvoimapulat.
- Anonyymi
Rekisterikilpien valmistus on ulkoistettu kiinaan. Homma rasitti liikaa vankeja.
- Anonyymi
Pakkotyötä harrastetaan Kiinassa laajamittaisesti Xinjinagin maakunnassa.
https://yle.fi/uutiset/3-11860176
(28.3.2021) (Stora Enson) Suomalaissellua käytetään valtavissa tehtaissa, jotka sijaitsevat uiguurien pidätyskeskusten vieressä, kertoo South China Morning Post.
Seuraavana päivänä olikin jo uutinen: Stora Enso luopuu liukosellutuotannostaan – lehden mukaan yhtiö vienyt tuotettaan Kiinan uiguurialueelle
Jospa ei täällä Suomessa ryhdyttäisi harrastamaan Kiinan tyyppistä toimintaa.
- Anonyymi
Vangeilla on työvelvoite !
- Anonyymi
mut ei duunia päiväraha juoksee, ruokaa on , lämmintä ja ohjattua liikuntaa.
Huumeita saa kuten kaduilta kuulostaako ihan viherdemareiden arjelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345718Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81791Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291478En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194825