Onko Keskisen kaupassa vielä hyvä DVD ja CD valikoima ? Näin oli muutamia vuosia sitten. En ole käynyt muutamiin vuosiin siellä, Että miten tilanne on nykyään ? (Kysyy mies Pirkanmaalta)
Keskisen DVD ja CD valikoima ? ?
19
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kertokaas ny te jotka siellä päin asutte ja keskisellä käytte.
- Anonyymi
Häiriköille ei kukaan vastaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häiriköille ei kukaan vastaa!
Ei niin. Mutta minulle voi vastata. Eli onko Keskisellä vielä niin laaja ja kattava DVD elokuva valikoima kuin oli joitakin vuosia sitten ? ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Mutta minulle voi vastata. Eli onko Keskisellä vielä niin laaja ja kattava DVD elokuva valikoima kuin oli joitakin vuosia sitten ? ?
VHS kasetteja on miljoonittain sinulle
- Anonyymi
En tiedä Keskisestä, mutta yleisesti ottaen kaupoissa ei ole enää CD-levyjä, ei varmaan DVD-levyjäkään. Suoratoistopalvelut ovat saaneet sen aikaan. Jos musiikkia haluaa CD-levyllä, täytyy turvautua alan musiikkiliikkeisiin tai käytettynä nettikauppoihin sekä kirpputoreihin.
- Anonyymi
Kohtalainen valikoima löytyy.
- Anonyymi
Joo, samaa mieltä. Valikoima on kohtalainen, ei kattava, mutta varmaan parempi kuin kaupoissa yleensä. Aina en ole haluamaani löytänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, samaa mieltä. Valikoima on kohtalainen, ei kattava, mutta varmaan parempi kuin kaupoissa yleensä. Aina en ole haluamaani löytänyt.
Hyvä että keskisellä myydään vielä elokuvia. Mutta onko keskisellä nykyään mitään erikoistarjouksia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että keskisellä myydään vielä elokuvia. Mutta onko keskisellä nykyään mitään erikoistarjouksia ?
Käykö se Tarjoushaukka Jorma siellä päivittäin ??
- Anonyymi
Kyllä siellä on edelleen yks Suomen parhaimpia valikoimia.
- Anonyymi
Ei kai kukaan kehtaa enää ostaa CD tai DVD- levyjä?
Peräkammaritytöt unohdin...... ymmärrän 🤪- Anonyymi
Nehän tulee taas ensviikolla muotiin.
- Anonyymi
Kyllä ostan CD-levyjä, kun tuo äänenlaatu on tärkeää.
- Anonyymi
Mulla on kyllä mahdollisuus hankkia suoratoistopalvelu, mutta kun DVD- ja Blu-ray- elokuvia on tuhansia, niin ei tarvitse. Aina löytyy katsomista, joita et välttämättä enää muista ja tuntuvat siten "uusilta".
- Anonyymi
Ostan pääasiassa vinyylejä Keskiseltä.
Musa elokuvavalikoima on lähes yhtähyvä kuin Antilassa Seinäjoella aikoinaan.
Vesa satsaa musapuoleen ja myös lapsiin.
Toki vanhemmat ostajat vielö vhs ja scartliitännäisiä etsivät - Anonyymi
Millainen on nyt pehmonallevalikoima? Voisikohan ruuhkaan tulla ja panna pussiin muutaman?
- Anonyymi
Naisväki lähti aamulla.Käskin ettiä suurimman halinallen joka videään Sydänmaan ns seuran maskotiksi
- Anonyymi
Mäkin ostaisin nallen.Pitääkö olla käteistä
- Anonyymi
Ei niistä tarvitse maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014