Uskomatonta!

Anonyymi

Mikko Keskisellä on ulko- ovien molemmin puolin isot kyltit "KÄYTÄ MASKIA". Samoin kassojen edessä kyltit 'KÄYTÄ MASKIA".

Asiakkaana laitan tietysti maskin ilman kehoitustakin. Hämmästys on suuri, kun pääsen kassalle. Yrityksen viesti maskeista nollautuu täysin. Tietyt kassatyöntekijät ovat itse aivan pokkana ilman maskia!!! Miten tämä on mahdollista, että asiakkaita pidetään aivan pelleinä näyttämällä päinvastaista esimerkkiä?

21

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ilmoittaa asiasta kyseisen liikkeen johdolle. Jos sitä kautta menisi asia työntekijöiden kaaliin.

• Anonyymi

Maskeista on pelkästään haittaa.

• Anonyymi

Myyjät ulkomaalaistaustaisia. Eivät ymmärrä Suomea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myyjät ulkomaalaistaustaisia. Eivät ymmärrä Suomea.

Vievät Suomalaisilta nuorilta työpaikat...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vievät Suomalaisilta nuorilta työpaikat...

Kuinka pöljiä ne nuoret on, jos suomea ymmärtämättömät valitaan hommiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pöljiä ne nuoret on, jos suomea ymmärtämättömät valitaan hommiin?

Joo sitä voi miettiä, kun ottaa mielummin (suomen)kielitaidottoman, kuin paikallisen 🙃 Enemmän työn päivänä syntyneitä.

• Anonyymi

Eikö siellä ole pleksejä kassalla?

• Anonyymi

Perkeleen plexit ei mitään auta! Kyse on siitä, mitä yritys viestittää. Jokainen työntekijä on yrityksen edustaja! Asiakkaille maskikehotus, mutta kassalla tulee nolo olo. Tehkää jotain, kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perkeleen plexit ei mitään auta! Kyse on siitä, mitä yritys viestittää. Jokainen työntekijä on yrityksen edustaja! Asiakkaille maskikehotus, mutta kassalla tulee nolo olo. Tehkää jotain, kiitos!

voi vitsi ku oliki noloa

• Anonyymi

Faari luki jotta käytä mäskiä, totta se rupes heti hommiin kus käskettiin.

• Anonyymi

Mää tunnun sen , se keittää pontikkaa. Juotti aikanansa ensidesin kaverille, sei nähny enää mitään tapauksen jälkeen.
        Tuumas vain jotta jos on rattoja luettu, ei lueta enää.

• Anonyymi

Miksi mikolta katos pihasta romut,en käy ennenkun ne palautuu. Akat kaupassa minä romuja tutkimassa

• Anonyymi

Äkeet ,aurat,öljypöntöt rattorit,sirkkelit ym ym .MISSÄ

• Anonyymi

Hyvät psykoosit sulla ollut. Oletkohan enää hengissä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikenlaista sitä ihmiset ovat sekoilleet. Eikä tästäkään hössötyksestä ole kuin pari vuotta ja enää kukaan ei muista. Onneksi selvisin huuhaaflunssasta ilman maskeja tai turhia koronarokotuksia. Helposti höynäytettäviä vietiin kuin litran mittaa.

• Anonyymi

Onneksi on Ano ja positv tämän lisäksi

• Anonyymi

Ja Hilkka.

• Anonyymi

Hilkan muistoksi 6.6 2024 joku shokkitarjous kyläkauppaan.kauppoihin.

• Anonyymi

Keskisenmäellä kahvipöydissä niinkuin Abceelläkon keskustellaan enimmäkseen
      Hilkasta

• Anonyymi

Miksi maskia pitäisi käyttää?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe