Mikko Keskisellä on ulko- ovien molemmin puolin isot kyltit "KÄYTÄ MASKIA". Samoin kassojen edessä kyltit 'KÄYTÄ MASKIA".
Asiakkaana laitan tietysti maskin ilman kehoitustakin. Hämmästys on suuri, kun pääsen kassalle. Yrityksen viesti maskeista nollautuu täysin. Tietyt kassatyöntekijät ovat itse aivan pokkana ilman maskia!!! Miten tämä on mahdollista, että asiakkaita pidetään aivan pelleinä näyttämällä päinvastaista esimerkkiä?
Uskomatonta!
20
887
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ilmoittaa asiasta kyseisen liikkeen johdolle. Jos sitä kautta menisi asia työntekijöiden kaaliin.
- Anonyymi
Maskeista on pelkästään haittaa.
- Anonyymi
Myyjät ulkomaalaistaustaisia. Eivät ymmärrä Suomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyjät ulkomaalaistaustaisia. Eivät ymmärrä Suomea.
Vievät Suomalaisilta nuorilta työpaikat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vievät Suomalaisilta nuorilta työpaikat...
Kuinka pöljiä ne nuoret on, jos suomea ymmärtämättömät valitaan hommiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pöljiä ne nuoret on, jos suomea ymmärtämättömät valitaan hommiin?
Joo sitä voi miettiä, kun ottaa mielummin (suomen)kielitaidottoman, kuin paikallisen 🙃 Enemmän työn päivänä syntyneitä.
- Anonyymi
Eikö siellä ole pleksejä kassalla?
- Anonyymi
Perkeleen plexit ei mitään auta! Kyse on siitä, mitä yritys viestittää. Jokainen työntekijä on yrityksen edustaja! Asiakkaille maskikehotus, mutta kassalla tulee nolo olo. Tehkää jotain, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkeleen plexit ei mitään auta! Kyse on siitä, mitä yritys viestittää. Jokainen työntekijä on yrityksen edustaja! Asiakkaille maskikehotus, mutta kassalla tulee nolo olo. Tehkää jotain, kiitos!
voi vitsi ku oliki noloa
- Anonyymi
Faari luki jotta käytä mäskiä, totta se rupes heti hommiin kus käskettiin.
- Anonyymi
Mää tunnun sen , se keittää pontikkaa. Juotti aikanansa ensidesin kaverille, sei nähny enää mitään tapauksen jälkeen.
Tuumas vain jotta jos on rattoja luettu, ei lueta enää.
- Anonyymi
Miksi mikolta katos pihasta romut,en käy ennenkun ne palautuu. Akat kaupassa minä romuja tutkimassa
- Anonyymi
Äkeet ,aurat,öljypöntöt rattorit,sirkkelit ym ym .MISSÄ
- Anonyymi
Hyvät psykoosit sulla ollut. Oletkohan enää hengissä?
- Anonyymi
Kysehän oli isojen poikien jekusta. Jokaiselle kerholaiselle jaettiin 100 000€ yritystukea kerhon jäsenten toimesta. Tuossa metkun toinen puoli. https://banned.video/watch?id=65d4a7ce0d63da299e1f1aa6
- Anonyymi
Kaikenlaista sitä ihmiset ovat sekoilleet. Eikä tästäkään hössötyksestä ole kuin pari vuotta ja enää kukaan ei muista. Onneksi selvisin huuhaaflunssasta ilman maskeja tai turhia koronarokotuksia. Helposti höynäytettäviä vietiin kuin litran mittaa.
- Anonyymi
Onneksi on Ano ja positv tämän lisäksi
- Anonyymi
Ja Hilkka.
- Anonyymi
Hilkan muistoksi 6.6 2024 joku shokkitarjous kyläkauppaan.kauppoihin.
- Anonyymi
Keskisenmäellä kahvipöydissä niinkuin Abceelläkon keskustellaan enimmäkseen
Hilkasta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989