Lukion homovastainen aamunavaus oli häirintää, sanoo yhdenvertaisuusvaltuutettu – opettajaa uhkaavat potkut, jos teko toistuu
https://yle.fi/uutiset/3-12013700
Näin meillä Suomessa sananvapaus toimii....
Aivan kuten Venäjällä, mutta toisin päin....
Sananvapaus vaarassa Iitissä???
Anonyymi
3
174
Vastaukset 3
Ei koulujen aamunavauksissa ole koskaan mitään sananvapautta ollut vaan säännöt, joita on noudatettava tai jätettävä aamu avaamatta. Minun kouluaikanani aamunavauksissa puhuttiin uskonnon varjolla laitaoikeistolaista politiikkaakin useampaan kertaan, mutta ei koskaan mitään muuta laatua. Olisit varmaan ollut erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
Heti sotkit politiikan tähänkin..... Oikeisto.... Vasemmisto???
Anonyymi kirjoitti:
Heti sotkit politiikan tähänkin..... Oikeisto.... Vasemmisto???
Enkö olisi saanut kertoa takavuosien aamunavauksista? Miksi en?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556