Valitaanko se arpoja hatusta arpomalla?
Persujen puolueen uusi fuhrer
14
72
Vastaukset
Kunhan löytyy keppi millä läiskiä demareihin tai siis yleisesti vasureihin työhaluja, niin kaikki on hyvin =)
- Anonyymi
Mene nyt ensiksi itse töihin, pois palstalta roikkumasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyt ensiksi itse töihin, pois palstalta roikkumasta.
Lähdetkö sinäkin mukaan jos lähdetään sinne töhin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdetkö sinäkin mukaan jos lähdetään sinne töhin?
tule sinä tänne niin minä laitan sinut töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule sinä tänne niin minä laitan sinut töihin.
No minäpä tulen missä sää oot?
- Anonyymi
Valitaan ihan samalla tavalla kuin muissakin puolueissa eli puoleen jäsenistö äänestää siitä kuka valitaan johtoon.
- Anonyymi
Mutta kännissä ja läpällä.
- Anonyymi
Kokoomuksessa osataan hoitaa asiat oikein, velkarahalla ei pitkälle mennä.
- Anonyymi
Mallia demareilta. Ensin valta yhdelle, kun kansa alkaa kiukutella, vaihdetaan nuorempaan ja tuntemattomampaan. Poispotkittu taas uuteen johtotehtävään, ettei jää rahattomaksi.
Näin poistuu köyhyys ja kansa elää onnellista sosialistien elämää. - Anonyymi
Suomen talouskasvu koko EU:n hitainta sanotaan Iltalehessä?
- Anonyymi
- Ein Volk , ein Fuehrer ja pitkä pitkä Biiier!
https://www.youtube.com/watch?v=0RuQfM6PNqo - Anonyymi
Älä todennäköisenä vasurina vihjaakaan että Persut olisi jotain hiton natseja. Vihervassut nostavat antisemitismia huimasti toiminnallaan kun haalivat maanosaamme Lähi-idästä juutalaisten vihollisia.
- Anonyymi
Persut tekee juutalaisille hyvää. Näin ei natsi toimi. Natsi vihaa juutalaisia.
- Anonyymi
Kirjoituksestasi päätellen olet kännissä, ja nythän on persjantai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html594341Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2424112Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1463227Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat223214Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis653034Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos752849Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1052516Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1522292- 472142
- 241800