Valitaanko se arpoja hatusta arpomalla?
Persujen puolueen uusi fuhrer
14
<50
Vastaukset
Kunhan löytyy keppi millä läiskiä demareihin tai siis yleisesti vasureihin työhaluja, niin kaikki on hyvin =)
- Anonyymi
Mene nyt ensiksi itse töihin, pois palstalta roikkumasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyt ensiksi itse töihin, pois palstalta roikkumasta.
Lähdetkö sinäkin mukaan jos lähdetään sinne töhin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdetkö sinäkin mukaan jos lähdetään sinne töhin?
tule sinä tänne niin minä laitan sinut töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule sinä tänne niin minä laitan sinut töihin.
No minäpä tulen missä sää oot?
- Anonyymi
Valitaan ihan samalla tavalla kuin muissakin puolueissa eli puoleen jäsenistö äänestää siitä kuka valitaan johtoon.
- Anonyymi
Mutta kännissä ja läpällä.
- Anonyymi
Kokoomuksessa osataan hoitaa asiat oikein, velkarahalla ei pitkälle mennä.
- Anonyymi
Mallia demareilta. Ensin valta yhdelle, kun kansa alkaa kiukutella, vaihdetaan nuorempaan ja tuntemattomampaan. Poispotkittu taas uuteen johtotehtävään, ettei jää rahattomaksi.
Näin poistuu köyhyys ja kansa elää onnellista sosialistien elämää. - Anonyymi
Suomen talouskasvu koko EU:n hitainta sanotaan Iltalehessä?
- Anonyymi
- Ein Volk , ein Fuehrer ja pitkä pitkä Biiier!
https://www.youtube.com/watch?v=0RuQfM6PNqo - Anonyymi
Älä todennäköisenä vasurina vihjaakaan että Persut olisi jotain hiton natseja. Vihervassut nostavat antisemitismia huimasti toiminnallaan kun haalivat maanosaamme Lähi-idästä juutalaisten vihollisia.
- Anonyymi
Persut tekee juutalaisille hyvää. Näin ei natsi toimi. Natsi vihaa juutalaisia.
- Anonyymi
Kirjoituksestasi päätellen olet kännissä, ja nythän on persjantai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811664
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71548- 871466
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911231Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3996- 64866
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol146835- 75832
- 52807
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122775