Varo käännyttäjiä ja kaatajia

Anonyymi

Paavali sai Korintossa sisälleen Saatanan enkelin ja alkoi valehtelemaan aina sovipassa kohtaa, eikä pitänyt sitä edes pahana syntinä.

Room. 3:7

"Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. (Paavali)

Pelkästään Paavalin puheiden varaan ei kannata autuuttaan perustaa.
Monissa kohtaa Paavalin puheet ovat erilaisia kuin Jeesuksen puheet.
Silloin kannattaa valita Jeesuksen sanomat sanat autuuden perustaksi.

Jeesus ei puhunut millään sekavilla hurmoskielillä yhtään mitään ,eikä kukaan muukaan Jeesuksen ajan ihminen. Jeesus kehotti rukoilemaan Isää selvällä ymmärrettävällä äidinkielellä omassa huoneessaan ovi kiinni,

Paavali sai Korintossa Saatanan enkelin ja alkoi siellä tuota hurmoskielillä puhumisen eksytystä levittää.
Saatana aiheuttaa tuon hurmoksen ja tajunnan tilan alenemisen ja kun tuo vieras henki pyrkii ihmisen sisälle se yrittää käynnistää ja ottaa ihmisen äänielimet haltuunsa. Hengilta puuttuu fyysinen ruumis, siksi ne pyrkivät ihmisen sisälle.
Onneksi ihmisen äänielimet on niin monimutkaisesti Jumala suunnitellut, että tuo vieras henki ei yleensä saa sieltä tulemaan kuin pelkkiä tavuja ja sananpätkiä, joita se toistelee peräkkäin.
Googlaa: suggestio, hypnos, glossalia, shaktipat, kundaliini, messmerismi (kaataminen selälleen)

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiallinen ja Raamatullinen aloitus. Kiitos Herralle!

      Jeesus Kristus on Herra!

    • Anonyymi

      Varo sanomasta Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi: Jeesus varoitti siitä erittäin vakavasti! Pyhän Hengen lahja ja siihen kuuluva kielilläpuhuminen on Jeesuksen itsensä lähettämä lahja Taivaasta, ja se alkoi vaikuttaa heti kymmenen päivää sen jälkeen, kun Jeesus palasi Taivaaseen.

      • Anonyymi

        ... Eli lue Apostolien teot! Sieltä sinulle paljastuu myös se, kuinka Jeesus itse lupasi Pyhän Hengen = voiman korkeudesta, ja kuinka kielilläpuhuminen toisaalta koroitti Jumalaa ja toisaalta toimi apostoleille selvänä merkkinä siitä, että joku oli saanut Pyhän Hengen LAHJAN!


      • Anonyymi

        Ei siellä helluntaina kukaan kotkotellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Eli lue Apostolien teot! Sieltä sinulle paljastuu myös se, kuinka Jeesus itse lupasi Pyhän Hengen = voiman korkeudesta, ja kuinka kielilläpuhuminen toisaalta koroitti Jumalaa ja toisaalta toimi apostoleille selvänä merkkinä siitä, että joku oli saanut Pyhän Hengen LAHJAN!

        Kbyctdgfjbkh! Kiitos Pyhä Henki!


    • Kielillä kotkottaminen ja lattialla sätkiminen on hyvää viihdettä. Viihde on hyväksi.

    • Anonyymi

      Paavali käytti vielä eläinuhreja

      26 Silloin Paavali otti ne miehet luokseen, ja kun hän seuraavana päivänä oli puhdistanut itsensä heidän kanssaan, meni hän pyhäkköön ja ilmoitti, milloin heidän puhdistumispäivänsä tulisivat päättymään, jota ennen heidän kunkin edestä oli tuotava uhri.

      • Anonyymi

        James King -käännöksen mukaan Paavali sai Korintossa Saatanan enkelin.

        Eikä mitään pikkupirua, vaan oikein Saatanan demoniruhtinaan ja viestintuojaenkelin, jo ei ollut mikään mykkä henki.

        Engl.kielinen Raamattu käyttä tuosta Paavalin saamasta Saatanan enkelistä nimeä: "The Messenger of Sathan."

        Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14

        "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        James King -käännöksen mukaan Paavali sai Korintossa Saatanan enkelin.

        Eikä mitään pikkupirua, vaan oikein Saatanan demoniruhtinaan ja viestintuojaenkelin, jo ei ollut mikään mykkä henki.

        Engl.kielinen Raamattu käyttä tuosta Paavalin saamasta Saatanan enkelistä nimeä: "The Messenger of Sathan."

        Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14

        "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. "

        Juuri Korintossa, missä niitä hurmoskieliä alkoi esiintymään Paavali alkoi valehtelemaan ja tunnusti jopa asian Roomalaisille lähettämässään kirjeessä. Roomassa Paavali kohtasi hirveän kuoleman pää alaspäin ristiinnaulittuna.

        Paavali ei pitänyt valehtelua edes kovin pahan syntinä.

        Room. 3:7

        "Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan." (Paavali)


      • Anonyymi

        Mutta Jumalapa käytti ihmisuhria.
        Semmoinen patu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri Korintossa, missä niitä hurmoskieliä alkoi esiintymään Paavali alkoi valehtelemaan ja tunnusti jopa asian Roomalaisille lähettämässään kirjeessä. Roomassa Paavali kohtasi hirveän kuoleman pää alaspäin ristiinnaulittuna.

        Paavali ei pitänyt valehtelua edes kovin pahan syntinä.

        Room. 3:7

        "Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan." (Paavali)

        Sekavasti kirjoitat.
        Sekoitat asiat mien sattuu.
        Paavalin kuolemantavankin olet sekoittanut.


    • Anonyymi

      Käännyttäjät kääntää ihmisen ja kaatajat kaataa ihmisen.

      Vieras henki puhuu vierasta kieltä.

    • Anonyymi

      Pitää varoa kaatajia. Saattavat ottaa housut pois.

      • Anonyymi

        Helluntailainen David Hertzoki laihdutti yhden lihavan avustajansa niin nopeasti, että tältä tipahti housut kinttuihin. Ja hellarit taputti käsiään ja huusivat aameniaan ja halleeluujaa.


    • Anonyymi

      Alkuseurakunta ei ollut mikään malliseurakunta, eikä sitä Jeesus perustanut, vaan rahanhimoiset apostolit.
      Alkuseurakunta vaati yhteisomistusta.
      Alkuseurakunta tappoi yhden pariskunnan rahan takia ja pisti syyn Pyhän Hengen tiliin.
      Alkuseurakunta hajosi pian omaan mahdottomuuteensa ja vain Johannes säilytti terveen uskon siellä, siksi alkuseurakunta karkotti hänet pois Patmos-nimiselle saarelle.
      Vasta vanhojen kirkkokuntien myötä (katolinen kirkko, ordotoksinen kirkko, luterilainen kirkko) saatiin voimaan Jumalan säätämä järjestys seurakuntaan.
      Ja sitä uskoa ja kastetta tuo kristityt kirkkokunnat ovat jatkaneet aina 2000 vuotta ja tekevät Jeesuksen kastekäskyn mukaan aina Jeesuksen tulemukseen asti.
      Kastamalla ja opettamalla on Jeesuksen käsky ja järjestys tehdä hänelle opetuslapsia, joita sitten Pyhä Henki alkaa opettaa. Jeesus on hiljainen ja nöyrä, ei mikään lahkoissa rymyävä hihhuli.

      • Anonyymi

        Jeesus puhuu apostoleille näin:

        Jeesus sanoi heille: "Miksi te noin pelkäätte? Eikö teillä vieläkään ole uskoa?"


        "Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Ei Pietarin uskon varaan yhtään seurakuntaa voitu perustaa.


    • Anonyymi

      Jumala on tarkka seurakunnan järjestyksestä ja kurista. Jumala ei kannata sekavia suuntia, joissa hillutaan ja meuhkataan kuka mitenkin.

      Jer. 29:26

      'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

      Juud. 1:8

      Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja.

      • Anonyymi

        "käännyttäjät"

        Jeesus sanoo:

        "Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat: He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi"
        Matt: 23: 5

        helluntailaisten "raamatunlausekotelo": Näyttävä mersu-car . . .
        "vaipantupsut" näyttävä "liituraita"-puku . . ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "käännyttäjät"

        Jeesus sanoo:

        "Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat: He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi"
        Matt: 23: 5

        helluntailaisten "raamatunlausekotelo": Näyttävä mersu-car . . .
        "vaipantupsut" näyttävä "liituraita"-puku . . ,

        Pimeästä Afrikasta t änne roudatuilla "profeetoilla" on melkein maahan asti vaaleat hameet päällä. Ja paksut umpikultaiset ristit ja riipukset roikkuvat joka puolella noiden lihavien urosten ympärillä .Yleensä vaalea Suomalainen nainen rinnalla kuin vakuudeksi oikeasta uskosta.


    • Voi myös olla, että Paavali sai sisälleen skitsofrenian tai muun vastaavan mielisairauden. Selittäisi hyvin kaikki nuo kirjoittamansa päättömät ja perverssit manifestit.

      • Anonyymi

        Ainakin sai sisälleen Saatanan enkelin. Aika paha juttu.

        Korintossa alkoi sekoilemaan ja puhumaan hurmoskielillä, jota sitten katui selvinpäin. Mutta ei tullut kuin 5 ymmärrettävää sanaa suusta.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin sai sisälleen Saatanan enkelin. Aika paha juttu.

        Korintossa alkoi sekoilemaan ja puhumaan hurmoskielillä, jota sitten katui selvinpäin. Mutta ei tullut kuin 5 ymmärrettävää sanaa suusta.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Saatanan enkeli sai Paavalin valehtelemaan ihan estoitta. Eikä pitänyt sitä edes pahana syntinä. Korintto oli Paavalin kristillisen uran päätepiste.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. (Paavali)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan enkeli sai Paavalin valehtelemaan ihan estoitta. Eikä pitänyt sitä edes pahana syntinä. Korintto oli Paavalin kristillisen uran päätepiste.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. (Paavali)

        Vääntelet Paavalin sanoja niin pahasti öieleen, että sellaista ei voi tehdä kukaan Totuuden Hengestä syntynyt. Saatanaan on sinun halusi ja mielenkiintosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääntelet Paavalin sanoja niin pahasti öieleen, että sellaista ei voi tehdä kukaan Totuuden Hengestä syntynyt. Saatanaan on sinun halusi ja mielenkiintosi.

        "vääntelet"

        sulla taas ei ole YHTÄÄN raamatun lausetta, omia jonnin joutavia jorinoitas tänne , ööh !


      • Anonyymi

        Ei ihme jos Saatanan enkelin sisälleen saaneella Paavalilla mielenterveys on kovalla koetuksella.


    • Anonyymi

      Tottakai vääriä profeettoja on varottava mutta myös lakisaarnaajia ja kuollutta kirkkoa on varottava. Me elämme pahassa ajassa.

      • Anonyymi

        Jeesus ei varoita mistään lain saarnoista eikä tavanomaisista kirkoista, vaan valkian saatanan pystyttämistä hurmahenkisistä uskonlahkoista.

        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei varoita mistään lain saarnoista eikä tavanomaisista kirkoista, vaan valkian saatanan pystyttämistä hurmahenkisistä uskonlahkoista.

        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Matt. 5:18

        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

        Jeesus nimenomaa lupaa lähettä lainopettajia uuden liiton aikana maailmaan, ei pelkkiä hippeja ja rakkauden julistajia

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe