Vajakit äänestää uutta johtaa !

Maahanmuuttaja ja Euroopan unionin vastainen Purri ja onko Varis Pizza
ja viemäri seepra mukana ? Mestari otti fyket ja sano, että valitkaa uusi
fuheri !

Kuinka moni maanomistaja tai asunnon omistaja uskaltaa ottaa riskin
ja äänestää persulahkon vajakkeja ? Viimeksi ne äänesti jyväskylässä ja
oliko 200 ääntä hylättiin, koska eivät osanneet käyttää äänestyskonetta.

Se on helppo huutaa siellä valtio paskaa ja EU eroa, kun ei omista mitään.
Vajakeilla ei ole koulutusta ja ainoa omaisuus on valtionomaisuus ja siitä
luotu itsetunto. Ulosottomies ja Kela pitää huolen asumisesta ja moni ei
edes osaa itse maksaa vuokraa, vaan Kela maksaa senkin suoraan kunnan
kämpille.

Minä näin kerran, kun Kannelmäen torilla tuli persu ulos baarista
risasissa ja paskasissa vaatteissa ja huusi keskellä tori, että olen suomalainen.

Huomatkaa mitä tutkimukset on sanoneet, että nuoret ja oppineet
kannattaa EU:ta. Persu-lahkoa äänesti viime k-vaaleissa helsingin
kolhoosialueet. Eli kunnan sosiaaliasunto-alueet. Perustelen vielä
kolmannella asialla, että huomatkaa: Kun niiden kusettajat vastaa vain
ympäripyöreitä, vailla omaa suuta ja aiheperusteita. Vaan he puhuvat
kunnan tai valtion suulla ja välillä ne sanoo olevansa mitä vain. Olemisen
muoto on heille tärkeä, koska sillä luodaan itsetunto ja väreillä kerrotaan
miksi sinulla on paha olla. Ehkä lyhenteet vielä, joita he eivät edes ymmärrä.

Minä olen tutkinut heitä monta vuotta. Se on jotakin niin sairasta, mihin
tavallisella ihmisellä ei ole mahdollista mennä, koska se törmää realismiin.
Kirjoitan vertauksen: He voivat kuvitella, että jos he olisi olleet olemassa
tai olisivat saaneet aikakoneen ja menisivät menneeseen ja he olisivat, vaikka
voittaneet sodan. Niin mistä he voisivat olla varmoja, että he olisivat edes
syntyneet silloin tai että he olisivat syntyneet juuri suomeen ??

Tällaiset asiat tulee normaalilla ihmisellä mieleen, mutta persu-lahkolla ei!
Heidän käsityksensä on monesti sellainen satumaailma, mitä me emme
pysty käsittämään. Ei sellaisista ihmisistä ole minkään asian johtajaksi tai
yleensäkään vastamaan muista ihmisistä. Edelleenkään se ei ole hänen
vika, joka ottaa rahaa vastaan. Mikäli sitä joku toinen hänelle antaa.
Toki monet viisaat käyttää tyhmiä ja osaamattomia hyyväksi. Se on näin
aina ja tulevaisuudessa.

Tiedättekö miten tyhmiä hyväksikäytettään ???
Arvonimet, kunnia, suomalainen, kansa, valtio, hyvä työntekijä, ilman sinua
kaikke ei määriteltävää arvoa tai olemusta.

1

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe