TOTUUS EKSYTYKSEN KESKELLÄ

https://www.youtube.com/watch?v=0Fuvcx1AK48

Meidän tulee luopua pahoista teistämme.

Meidän tulee alkaa noudattaa Kaikkivaltiaan Jumalan lakeja.

Meidän tulee upotuskaste Taivaan Isän, Jumalan Sanan ja Pyhän Hengen nimessä

Meidän tulee anoa ja vastaanottaa Pyhä Henki, joka täyttää meidät ja suojelee meitä pahoilta henkivalloilta loppuun saakka.

Meidän tulee pysyä KAIKKIVALTIAAN LUOJAN ALLA LOPPUUN SAAKKA, LIHAN KUOLEMAAN SAAKKA!

Emme me elä mitään mystistä “armon aikaa” jossa voimme tehdä niin paljon syntiä kuin haluamme. Synti nimenomaan tärvelee Pyhän Hengen temppelin!

Iankaikkisessa elämässä ei tapaa likaisia huorintekijöitä, Jumalasta piittaamattomia pelinarkomaaneja, alkoholisteja, suursyömäreitä, rosvoja, valehtelijoita ja muita pahantekijöitä!

Siellä tapaavat toisensa ne, jotka tekivät parannuksen synneistään!

Meidän on puhdistuttava, ja alettava seuraamaan tietä, jonka Ahayah, “Minä olen se joka olen”, Kaikkivaltias Jumala, antoi meille Kristuksessa! Siinä on se tie, jota jokaisen, joka haluaa pelastua, on kuljettava, loppuun saakka!

Ristinkuolemaan saakka! Meidän on uhrattava oma elämämme ajassa, Kaikkivaltiaan tahdolle!

Kuulemalla kuulkaa evankeliumi, nähkää tie joka Jeesuksessa annettiin, ja astukaa sille, jos haluatte pelastua!

Siellä alussa oli se sana, ja hän itse oli se sana siellä Jumalan luona, ja Jumala, hän itse oli se sana.

Tämä itse oli alussa Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.
Mikään, mikä on syntynyt,
ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänen kauttaan oli elämä, ja elämät ovat ihmislasten valkeus.

Ja se valkeus loistaa pimeydessä, eikä pimeys saa sitä voitetuksi.
Oli mies, joka oli lähetetty Jumalasta. Hänen nimensä oli Johannes.

Tämä tuli todistusta varten, todistaakseen siitä valkeudesta, että jokainen uskoisi Messiaan kautta.

Ei Johannes ollut se valkeus, vaan että hän tuli maailmaan että todistaisi siitä valkeudesta, joka oli tulossa.

Sillä hän, joka Johanneksen jälkeen tuli oli, ja on, ja tulee olemaan sen totuuden valkeus, joka valaisee kaikkia, Messias, Pelastaja joka tuli maailmaan.

Maailmassa hän oli, ja maailma oli hänen kätensä kautta, eikä maailma tuntenut häntä.

Hän tuli hänen omilleen, ja hänen omansa eivät häntä ottaneet vastaan.

Mutta niille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi heille sen käskyvallan, että he olisivat Jumalan lapsia – niille,
jotka uskovat hänen nimessään, ja ovat uskollisia Hänelle, Jumalan Sanalle, loppuun asti, rakastavat Jumalaa, pitävät Hänen Sanansa, Hänen lakinsa, loppuun asti.

Nämä, jotka ovat uudelleen syntyneet hengessä, Jumalan voimasta. Nämä jotka syntyvät uudelleen Pyhästä Hengestä.

Ja se sana tuli lihaksi, ja kulki keskellämme, ja me näimme hänen kirkkautensa, kuin sen ainoan kirkkaus, joka on
isästä – joka on täynnä siunausta ja totuutta.

Johannes todisti hänestä, ja huusi ja sanoi, ”tämä on Hän, josta minä olen sanonut, että Hän tulee minun jälkeeni,
ja hän on ennen minua, koska hän on ollut ennen minua”.

Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet armon.

Ottakaa siis kaste ja anokaa Pyhän Hengen täyteyttä Jumalan Sanan, Kristuksen nimessä ja pysykää Kaikkivaltiaan tahdossa!

Koska kirjoitettu sana annettiin Mooseksen kautta, mutta se totuus ja se siunaus Kristuksen, Messiaan kautta.

Ei ihminen ole milloinkaan nähnyt Jumalaa, ainoastaan Jumala, hän, joka on isänsä sylissä, ilmoitti hänet.

Tämä on se Johanneksen todistus.

Kun juutalaiset kyselivät häneltä kuka Hän on, Hän vihdoin vastasi:

Hän sanoi, ”Minä olen se ääni, joka huutaa erämaassa, että tehkää se Herran tie arvolliseksi, kuten profeetta
Jesaja sanoo”.

Ja he kysyivät, ja sanoivat hänelle, ”Miksi sinä sitten kastat, jos sinä et ole Messias, etkä Elia, etkä se profeetta?”

Johannes vastasi ja sanoi heille, ”Minä kastan veden kautta, mutta teidän keskellänne seisoo hän, jota te ette
tunne.”

Tämä on hän, joka tulee minun jälkeeni, ja hän oli minun edelläni; hän, jonka kengän nauhaakaan minä en ole
arvollinen päästämään irti.

Ja seuraavana päivänä Johannes näki Messiaan, kun hän tuli hänen luokseen, ja sanoi, ”Katso, se Jumalan karitsa,
hän, joka kantaa maailman synnin!”

Tämä on se, josta minä olen sanonut, että minun jälkeeni tulee mies, ja hän oli minun edelläni, koska hän on se,
joka oli minua ennen.

Ja minä en ollut tuntea häntä, mutta että hän tulisi Israelille tunnetuksi; tämän tähden minä olen tullut, että
veden kautta kastaisin.

Ja Johannes alkoi todistamaan, ja sanoi, että ”minä näin hengen, joka laskeutui taivaista, kuin kyyhkynen, ja se
pysyi hänen päällään”.

Ja minä en ollut tuntea häntä, mutta hän, joka lähetti minut kastamaan veden kautta, sanoi minulle, että ”hän se
on, jonka sinä näet, että henki laskeutuu ja pysyy hänen päällään; tämä kastaa pyhyyden hengen kautta.”

Ja minä näin ja olen todistanut, että tämä on Jumalan poika.

Ja toisena päivänä Johannan oli seisomassa, ja kaksi hänen oppilaistaan.
Ja hän katsahti Sanaa , hänen kävellessään, ja sanoi, ”katso, Jumalan karitsa!”

Ja ne kaksi hänen oppilastaan ymmärsivät

0

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

        Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
        Maailman menoa
        179
        1488
      2. Mietin sinua nainen

        Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
        Ikävä
        55
        1032
      3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

        Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
        Lapua
        63
        761
      4. Kyllä suoraan

        Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
        Ikävä
        35
        755
      5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

        Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
        Ikävä
        51
        707
      6. Voisitko nainen kertoa mulle

        Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
        Suhteet
        111
        700
      7. Ne alkaa aina yhdeltä

        jos mies et ole sattunut huomaamaan!
        Ikävä
        81
        669
      8. Haluan sinua mies

        Saat minut kuumaksi.
        Ikävä
        37
        666
      9. Voitaisiinko harjoitella rakas

        Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
        Ikävä
        71
        634
      10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

        Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
        Hindulaisuus
        304
        609
      Aihe