Olen tutkinut asiaa videoista

Anonyymi

Näkemäni perusteella on naurettava väite, että joku 13 senttinen olisi ihan tavallinen ja normaali. Miten joku 10 senttinen muka pysyy edes sisällä yhdynnän aikana? Ei sillä kyllä mitenkään näyttävästi kynnetä se on selvä asia etenkin ne rasvakerrokset muistaen.

6

716

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paneehan hyttysetkin. Ja vielä oikeiseen reikään.

• Anonyymi

Ei ne paljon hekumoi. Pelkkä mekaanin toimitus. Seksistä ei siis ole varsinaisesti siinä kysymys.

• Anonyymi

Jos videoista olet asiaa tutkinut, niin olet kyllä hakoteillä. 13cm on keskipituus Suomessa ja kyllä sillä ilmeisesti pystyy naimaan, kun kansa lisääntyy ja ei ole sukupuuttoon kuollut. On tuota tullut itsekin joskus veltolta nussittua ja olisiko edes 13cm mittaa. Tärkeintä on se kovuus ja luisto! Toki ylipaino kutistaa isonkin mulkun. Itselläni on todella iso ja nykyään kun lihava vanhahko ukkomies olen, niin liki 1:3 osaa on rasvan sisällä. Ehkä 15cm silti näkyy. Tahtoo tuo rasva kertyä munien päälle.

• Anonyymi

Oletko tyhmä vai tosi tyhmä? Pelkästään Aasiassa on tehty jälkikasvua ties montako miljardia kertaa alle 13-senttisillä jortikoilla. Meni ihan hyvin. Se siitä huuhaapäätelmästäsi.

• Anonyymi

Eunukki kilahti

• Anonyymi

Niin on Suomessakin lisäännytty ja sisäsiitetty pienillä mulkuilla.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2888
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2721
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      41
      2254
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2017
    5. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      40
      2012
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1985
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      975
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      113
      904
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      869
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      844
    Aihe