Näkemäni perusteella on naurettava väite, että joku 13 senttinen olisi ihan tavallinen ja normaali. Miten joku 10 senttinen muka pysyy edes sisällä yhdynnän aikana? Ei sillä kyllä mitenkään näyttävästi kynnetä se on selvä asia etenkin ne rasvakerrokset muistaen.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Paneehan hyttysetkin. Ja vielä oikeiseen reikään.
- Anonyymi
Ei ne paljon hekumoi. Pelkkä mekaanin toimitus. Seksistä ei siis ole varsinaisesti siinä kysymys.
- Anonyymi
Jos videoista olet asiaa tutkinut, niin olet kyllä hakoteillä. 13cm on keskipituus Suomessa ja kyllä sillä ilmeisesti pystyy naimaan, kun kansa lisääntyy ja ei ole sukupuuttoon kuollut. On tuota tullut itsekin joskus veltolta nussittua ja olisiko edes 13cm mittaa. Tärkeintä on se kovuus ja luisto! Toki ylipaino kutistaa isonkin mulkun. Itselläni on todella iso ja nykyään kun lihava vanhahko ukkomies olen, niin liki 1:3 osaa on rasvan sisällä. Ehkä 15cm silti näkyy. Tahtoo tuo rasva kertyä munien päälle.
- Anonyymi
Oletko tyhmä vai tosi tyhmä? Pelkästään Aasiassa on tehty jälkikasvua ties montako miljardia kertaa alle 13-senttisillä jortikoilla. Meni ihan hyvin. Se siitä huuhaapäätelmästäsi.
- Anonyymi
Eunukki kilahti
- Anonyymi
Niin on Suomessakin lisäännytty ja sisäsiitetty pienillä mulkuilla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493