Ensin jalkapallohuligaanit eivät noudata omaehtoista karanteenia ja nyt kaksi kolmasosaa heistä välttelevät tartunnanjäljittäjiä.
Ja mitä tekee poliisi?
- Ei mitään.
Mitä tekee hallitus?
-Ei mitään
Tekeekä kukaan asialle mitään?
- Se on nyt kiinni kansalaisista. Näiden potkupallo-apinoiden vuoksi läheisesillänne on huomattavasti suurempi riski sairastua tai jopa kuolla. Hyväksyttekö sen?
Ette varmasti hyväksy.
Joten jos tunnet/tiedät jonkun näistä tahallisista taudinlevittäjistä, kirjoitathan nimen ja mahdollisimman tarkan asuinpaikan tähän viestiketjuun.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pietarista-palanneet-em-kisaturistit-valttelivat-tartunnanjaljittajia-yli-puolet-jai-tavoittamatta-yhdessa-paakaupunkiseudun-kunnassa/8188006#gs.61cm4o
EM-kisaturistit vastuuseen!
Anonyymi
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Bonnierlinkki ei ole rabortti tai rebortaashi, joten...
Raborttia, rebortaashai?- Anonyymi
Tosiasiassa sateenkaari väki kokoontui ihan kiimoissaan Radiomäelle harrastamaan ihan kiimoissaan ylväitä anaaliyhdyntöjä. Siitä ei saa kertoa kenelläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481