Vajakki ja puoliso !

EU-viha osoittaa persu-vajakilla on vaikea tilanteen puolison suhteen.
Persu-vajakki on yleensä yksinäinen poikamies ja puutteellisesti
koulutettu. Monesti rakennusmies tai putkimies. Sellaiseen parisuhteeseen
on vaikea löytää koulutettua ja itsestään huolta pitävää naista.

Koulutetut naiset tahtoo matkustella ja nähdä maailmaa ja kokea kaikkea.
Millaiseen parisuhteeseen vajakki sitten kykenee ? Suurin osa EU-vihasta on
vajakeilla peräisin heidä kurjasta asemasta omassa maailmassa ja he oikeasti
hakevat itsetuntoa suomalaisena olemisena ja pyrkivät siten vakuuttamaan
paremmannäköisiä puolisoehdokkaita.

Vajakit olivat selvästi maahanmuuttoa vastaan, kun tulijoina on nuoria miehiä.
Eli vajakki kokee jo ennestään huonon aseman huonontuneen rajusti, kun
nuoret salskeat miehet tulee viemään heidän naisensa. Onhan se totta, että
he ovat eksoottisia ja tekevät maukkaita ruokia ja osaavat käyttäytyä ja
pukeutua naisia mielyttävällä tavalla.

Tämä on se kaiken sisin mitä vajakki ei kerro EU-vihan syyksi, vaan
epämääräisillä ja ympäripyöreillä puheillaan kiertää muita syitä, mistä
vajakki ei ole aikaissemmin välittänyt mitään. Noin 80% persu-vajkki
lahkosta perustuu tähän ideologiaan. Se perustellaan epämääräisillä
raha-asioilla olemalla muka tarkka! Rahan ja talouden suhteen. Rahasta
ja taloudesta ja terveysasioista vajakilla ei voi olla mitenkään mitään
osaamista... Vai kuinka moni Teistä on nähnyt viisaita persu-vajakkeja
yritysmaailman johdossa ???

Persu-lahkon toiminta vajakkien hyväksikäyttöön perustuu heidän
luomaan kuvaan olemalla olemiseen. Ollaan Natseja, Fasisteja, suomalaisia
ja vastapuoli on sitten somaleja ja maahanmuuttajia ym...

EU-vihaa on suollettu suomenkielellä, eliitillä ja kaikella epämääräisellä mikä
osoittaa myös sen tason mistä se puhutaan... Ei rikas oikeistolainen sano
vihaa eliitistä jos ja kun hän sitä on. Kansa ja suomalainen ja rotu ja maassa
maantavalla ja kulttuuri puhuu hyvin vasemmistolaisesta ajattelusta.
Mutta se markkinoidaan sen häpeän peittämiseksi äärioikeistolaisena, vaikka
siinä ei ole tippaakaan oikeistolaisuutta, vaan ääri kommunismia.

Ne loput 20 % vajakki lahkon kannattajista on sitten näit Poliiseja,
armeijaa ja vartijoita ja vastaavia oman olemisensa tähden, koska siinä on
heille se valtio ja väkivalta.

Syrjäytyneitä mielenvikaisia ihmisiä kotkotellaan mukaan väreillä ja
lyhenteillä ja niistä luodaan pahanolon syy. Minulle on sanottu, että
sinäkö haluat sitten pakolaisia tänne. Jokainen pakolainen on myös
yksilö ja ihminen .... Sitä ei ole yksikään vajakki koskaan kertonut.

2

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä niin, vajakkeja ollaan, jos vääristelevät arviosi pitäisivät edes osalta paikkansa.

    • Anonyymi

      Vajakit on käteenvet****** viruspohjaisilla läppäreillä !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe