Perusteellinen selvitys seuraavalla youtube-videolla.
Virkamafia, Paljastus, Keisarille Ei Ole Vaatteita
Kuuluu kaikkien tietää tästä maasta - sivistykseen
Paljastus kaikille suomalaisille
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
. Odious dept-periaate ja PL 118 § tarkoittavat, että perustuslakia rikkoneet päättäjämme ovat
velkuuttaneet vain itsensä
Tehdessään EU:iin liittymispäätöksen Tiitisen komitean ja Ahon hallituksen esittämällä tavalla, jonka
myös eduskunnan perustuslakivaliokunta hyväksyi, eduskunta, Aho, Lipponen ja Niinistö suorittivat
vallankaappauksen. Suomen EU-jäsenyys nojaa siis perustuslain vastaisesti syntyneenä laittomaan
päätökseen ja elvytyspaketti on junailtu ihan samanlaisella PL 1-3 §:ien, 29, 73, 82 ja 124 §:n
vastaisella päätöksenteolla väärällä 2/3-äänestyksellä, joka on nykyisen PL 73 §:n vastainen,
perussopimusten vastainen eikä mikään niistä valtiosääntömme sisällöllisistä muutoksista ole
mahdollinen ”salaisena muutoksena” siten, että tosiasioita vastaamaton perustuslain teksti on
jätetty näennäisesti voimaan, vaikka KAIKKI muutokset valtion kolmijakoon voivat ainoastaan
tulla voimaan PL 73 §:n säätämillä äänestysnormeilla eli pikaratkaisuna vain 5/6 enemmistöllä.
Tämä tarkoittaa, että KAIKKI EU-päätökset ja sopimukset ovat Suomen valtiosäännön vastaisina
Suomea ja Suomen kansaa sitomattomia ja niistä seuraa vastuu vain perustuslain rikkojille
itselleen.
Kansainvälisessä oikeudessa noudatetaan ns. odious dept-periaatetta. Sen mukaan valtiota ja sen
kansalaisia eivät sido mitkään velat, joita valtion viranomaiset, virkamiehet ja päättäjät ovat ottaneet
harkintavaltansa ylittäen eli juuri esim. perustuslakia rikkoen.
PL= Perustuslaki - Anonyymi
https://www.virkamafia.fi/wp-content/uploads/2021/06/ICC-luonnos-29.6.2021.pdf
LUONNOS
Kansainväliselle rikostuomioistuimelle (ICC), ICC:n esitutkintaviranomaiselle ja itsenäiselle
syyttäjäviranomaiselle
Tutkintapyyntö
1. Tutkintapyynnön esittäjät
Allekirjoittanut ja tutkintapyyntöön yhtyneet henkilöt laittavat vireille tämän rikosasian. Lista
tutkintapyynnön esittäjistä on liitteenä (LIITE 1)
2. Vaatimukset sekä tutkinta-, syyttämis- ja tuomitsemisvaatimusten kohteena olevat rikokset
ihmisyyttä vastaan ja joukkotuhonta
Kansainvälisen rikostuomioistuimen (ICC) alaisen esitutkintaviranomaisen tulee käynnistää tutkinta
ja rikostuomioistuimen itsenäiseksi säädetyn syyttäjän tulee nostaa syyte Suomen valtiossa tässä
tutkintapyynnössä otsikossa 3 luetteloitujen virkamiesten ja muiden henkilöiden vuosina 2002-2021
toteuttamista ICC-sopimuksen 6 ja 7 artiklan tarkoittamista vakavista rikoksista ihmisyyttä vastaan ja
joukkotuhonnasta (ICC:n sopimuksen 6 ja 7 artiklat)
ICC:n syyttäjän tulee ajaa syytettä tässä tutkintapyynnössä yksilöityjä Suomen valtion virkamiehiä ja
henkilöitä vastaan siitä riippumatta, vastustaako Suomen valtio kanteen käsittelyä rikostuomioistuimessa, koska kyseessä on asiakokonaisuus, joka täyttää Suomea velvoittavan ICC-sopimuksen
kansainvälisen rikostuomioistuinkäsittelyn kriteerit eikä Suomen kansalaisilla ole ollut mahdollista
eikä tule olemaan mahdollisuutta saada asiassa EIS 6 artiklan ja ihmisoikeuksien yleismaallisen
julistuksen 8 artiklan mukaista laillista oikeudenkäyntiä ja korvausoikeuksiaan toteutettua Suomessa
missään kansallisessa tuomioistuimessa, poliisissa ja syyttäjälaitoksessa. Suomessa on 2002-2021
julkisuudelta piilossa rikottu ihmisoikeussopimuksia ja syrjintää ja orjuutta ja rotuerottelua etnisen
taustan perusteella koskevia kansainvälisiä ihmisoikeusvelvoitteita ja estetään systemaattisesti
oikeudenkäynnit EIS 13 artiklan kattamissa virkarikosasioissa, joissa törkeiden ihmisoikeusrikosten
tekijänä ovat valtio, sen virkamiehet, viranomaiset ja julkista valtaa käyttävät laajaa korruptiota
toteuttavat henkilöt eli ns. virkamafiaverkoston jäsenet.
Tässä tutkintapyynnössä kuvattu Suomen viranomaisten toteuttama ja terroristisessa
tarkoituksessa sallima toiminta rikkoo laajasti
1) EIS 1-11, 13-14 ja 17-18 artiklojen kaikille ihmisille takaamia ihmisoikeuksia, poistaa niitä
kokonaan, vähentää niitä ja rajoittaa niitä ilman laillista perustetta.
2) Ihmisoikeuksien yleismaailmallisen julistuksen 1-14, 17-25 ja 28-30 artikloja
3) Suomen ratifioimaa rotusyrjinnän poistamista koskevaa yleissopimusta (SopS 37/1970)
kantaväestöön etnisen taustan perusteella kohdistuvan syrjinnän osalta
4) Niitä vastaavia Suomen valtiosäännön ja perustuslain kansalaisille turvaamia oikeuksia
5) syrjintäkieltoja koskevia kansainvälisiä sopimusvelvoitteita
6) kaikkia niitä ihmisoikeuksia turvavia sopimusartikloja ja lainkohtia, joiden rikkominen yksilöidään
jäljempänä tutkintapyynnössä yksityiskohtaisesti.
3. Tutkintapyynnön kohteena olevat henkilöt
Lue loput :https://www.virkamafia.fi/wp-content/uploads/2021/06/ICC-luonnos-29.6.2021.pdf - Anonyymi
Tutkintapyyntö
Tutkintapyynnön tekijät ja asianomistaja:
1) Jaana Kavonius Lakimies, OTK (eläkkeellä)
Myllärinkatu 4, 08100 Lohja
2) Oikeusturvakeskus Ry
1. Vaatimukset
KRP:n ja Supon tulee tutkia rikoksena seuraavien henkilöiden toimintaa:
1) Ohisalo Maria, sisäministeri
2) Helsingin apulaispoliisipäällikkö Heikki Kopperoinen
3) Helsingin poliisin Heinonen-niminen rikoskomisario ja muut Elokapina-ryhmän telttailun
sallimisesta vastuussa työvuorossa olleet Helsingin poliisin esimiehet
4) Ikonen-niminen Helsingin poliisilaitoksen poliisi, joka salaili etunimeään, lainkohtia ja kaikkea
muutakin auttaessaan Elokapina-rikollisryhmää monipuolisessa rikollisuudessa ja alla mainitut
Helsingin poliisin virkamiehet
5) Unioninkadulla ja Mannerheimintiellä 4 päivän ajan telttaillut rikollisryhmä, joihin kuuluvat mm.
• poliisin kanssa keltainen liivi päällä ”neuvottelijan” roolilla toiminut aasialaistaustaiselta
näyttänyt naishenkilö
• nuorehko huomattavan laiha silmälasipäinen mies, jolla oli ns. lättähattumallinen hattu
päässä
• nuorehko hoikka Riku-niminen mies, jolla oli musta silinterihattu ja vaaleanruskeat housut
• nuorehko lyhyt nainen, jolla oli sini-valkoraidallinen paita ja musta puolihame
• jokainen alueen ”katutelttailija”, jotka kertovat muodostavansa Elokapina-nimisen
ryhmittymän ja jota ryhmittymää tulee tässä tutkintapyynnössä selvitetyistä syistä käsitellä
RL 34a §:ssä tarkoitettuna terroristisessa tarkoituksessa toimivana terroristijärjestönä
6) Toiviainen Raija, valtakunnansyyttäjä uskonnon- ja sananvapautta koskevana syrjintä-, virka- ja
kiihottamisrikoksena yhdessä Ohisalon ja em. henkilöiden kanssa teoilla, jolla kristityt ja Ohisalon
ja Toiviaisen ja muiden virkamafiarikollisten mielivaltaa vastustavat on mielenosoitusoikeuden
osalta asetettu RL 11:11 §:n ja yhdenvertaisuuslain 5, 8, 10, 13, 14 ja 16 §:n, EIS 13, 14 ja 17-18
artiklan ja PL 6 §:n kieltämällä tavalla eriarvoiseen asemaan Elokapina-rikollisryhmään verrattuna
ja erityisesti siten, että
• Raamatun siteeraamisesta ja vallankäytön arvostelusta saa mielivaltaisesti syytteen, vaikka
kumpikaan teko ei ole rikos ja syyte on törkein mahdollinen uskonnon- ja sananvapauden
loukkaus ja kiihottamista kansanryhmää vastaan
• Samaan aikaan Elokapinan-rikollisryhmittymän aivan selvä ja vieläpä tekotavoiltaan
suunnitelmallinen, rikoslaissa selvästi moninkertaiseksi rikollisuudeksi säädetty tahallinen
rikollisuus on viranomaisten harkintavalta ylittäen ja vastoin tekojen todellista luonnetta
määritelty ”mielenosoitusoikeudeksi”, vaikka tahallinen kadulla telttailu, yleisen
2(20)
liikenteen keskeyttäminen pääkaupungissa valtaväylillä ja muukaan rikollinen lakien
rikkominen mielenosoitusverukkeella ei muuta rikosten luonnetta lailliseksi toiminnaksi.
Ohisalon ja esimiesasemassa laittomia määräyksiä antaneiden poliisien ja Toiviaisen toimintaa tulee
tutkia
1) Törkeänä virka-aseman väärinkäyttämisenä (RL 40:8 §)
2) Syrjintänä (RL 11:11 §)
3) Valtiopetoksena ja sen valmisteluna taikka avunantona ja/tai yllytyksenä valtiopetokseen ja sen
valmisteluun (RL 13:1 ja 3 §)
4) Julkisena kehottamisena rikokseen (RL 17:1 §)
5) Avunantona tai yllytyksenä liikennetuhotyöhön tai törkeään tuhotyöhön (RL 34:2 ja 34:3 §) ja
terroristisessa tarkoituksessa tehtyihin rikoksiin (RL 34a:1, 3, 4 ja 6 §), liikenneturvallisuuden
vaarantamiseen (RL 23:1 §), omankädenoikeuteen (RL 17:9 §) ja hallinnan loukkaukseen (RL
28:11 §)
6) Ohisalon ja esimiespoliisien tekona alaisasemassa oleviin poliiseihin kohdistettuna
työturvallisuusrikoksena (RL 47:1 §)
7) Kiihottamisena kansanryhmää vastaan (RL 11:10 §) siten, että kiihottamisen kohderyhmänä ovat
EU-kriittiset, virkamafiaverkoston arvostelijat ja kristityt
Loput voi lukea Virkamafia.fi-sivustolta. - Anonyymi
Tutkintapyyntö
1. Tutkintapyynnön esittäjät ja asianomistajat sekä poliisin tutkintavelvoitteen syntyminen yleisen
syytteen alaisissa jatketuissa törkeissä rikoksissa
Jätän tänään omasta ja perustamani oikeusturvajärjestön Oikeusturvakeskus ry:n (Y-tunnus
3201937-1) puolesta tutkintapyynnön törkeää valtiopetosta ja törkeän valtiopetoksen valmistelua
(RL 13:1-3 §), Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantamista (RL 12:1 §), vaalirikosta (RL 14:1 §) ja
vaalituloksen vääristämistä (RL 14:4 §), törkeän rikoksen ilmoittamatta jättämistä (RL 15:10 §),
rikoksentekijän suojelemista (RL 15:11 §), törkeää virkarikosta (RL 40:8 §), törkeää petosta (RL 36:2
§), törkeää avustuspetosta ja törkeää avustuksen väärinkäyttöä (RL 29:5-7a §:t), syrjintää (RL 11:11
§) ja kiihottamista kansanryhmää vastaan (RL 11:10 §) koskevassa tekokokonaisuudessa.
Minä ja jokainen Suomen kansalainen olemme epäiltyjen rikoksen asianomistajia ja henkilöitä, joihin
rikoksena tutkittavat teot kohdistuvat eli tekojen suoria uhreja sekä taloudellisen vahingon
aiheuttamisen kohteena että muiden teonkuvausten mukaisten oikeusloukkausten kohteena. Lisäksi
yhtenä asianomistajana on Suomen valtio, jolle on kansalaisten ohella aiheutettu huomattavaa
satojen miljardien eurojen suuruisia taloudellisia vahinkoja ja rikosten teonkuvauksessa mainittuja
muita oikeusloukkauksia, kuten vaarantamisrikoksessa tarkoitettu itsemääräämisoikeuden
vaarantamisseuraamus sekä muissa teonkuvauksissa tarkoitettuja valtiosäännön sisällöllisiä
muutoksia, konkreettisia itsemääräämisoikeuden loukkauksia, valtiosäännön koskemattomuutta ja
valtiovallan kolmijakoa ilman laillista oikeutta poistavia seurauksia.
Yhteystietoni ovat:
Jaana Kavonius, lakimies, OTK (eläkkeellä)
Myllärinkatu 4, 08100 Lohja
p. 040 744 2173
Pieni ote tutkintapyynnöstä:
Kysymykset, jotka poliisin tulee selvittää tässä rikoskokonaisuudessa:
1) Johtuuko juridisesti kestämättömin valheellisin perustein ja valtiosäännön vastaisin menetelmin
toteutuksessa oleva Suomen velkuutus siitä, että euroa ei ole sidottu mihinkään, koko EU- ja
eurovaluuttajärjestelmän korttitalo on kaatumaisillaan ja kyseessä on eräänlainen
pyramidipeli, jossa Suomi tuhotaan ennen koko keinotekoisen rakennelman kaatumista?
2) Onko valtiopetoshankkeen tavoitteena se, että kaatumaisillaan olevaa eurojärjestelmää
pidetään vain jonkin aikaa tekohengittämällä voimassa velkuuttamalla Suomi ja pitämällä
Suomi suhteettoman suurella nettomaksajan roolilla pyramidipelin huipulla maksajan
roolissa, kunnes koko korttitalo eli eurojärjestelmä ja EU kaatuu?
3) Italialla on kultavarantoja ja mahdollisesti myös entisellä siirtomaavaltiolla Espanjalla eli niillä,
joiden valtionvelkoja yritetään ennen euron kaatumista maksattaa Suomella. Onko tavoitteena
se, että euron kaatuessa Italia ja muut maat, joilla on kultavarantoja, pystyvät ottamaan liiran
tai muun oman entisen rahayksikkönsä käyttöön, mutta Suomen kansantalous romahdutetaan
tahallaan 1920-luvun Saksan talous- ja pörssiromahdusta vastaavaan tilaan?
4) Ketkä ovat Suomen nykyiset velkojat 127 Mrd velassa eli Suomen konkurssissa Suomen
velkojat? Kuka/ketkä ovat siis olleet valmiit antamaan näin suuria luottoja nollakorolla tai
miinuskorolla valtiolle ja miksi joku suostuisi sellaiseen taloudellisesti ei-järkevään velanantoon
noin suurilla summilla?
5) Miksi tietoa valtiolle 127 Mrd velkaa myöntäneistä tahoista salataan julkiselta tarkastelulta,
vaikka JulkL 3 § säätää valtion varojen käyttöä koskevat kaikki tiedot julkisiksi?
6) Mihin perustuu se, että Suomi pienenä maana joutuisi maksamaan 6,6 Mrd ja saisi vain 2,7
Mrd eli vain 1/3 takaisin? Onko Suomen osuus siis suurin kaikista EU-maista ja suhteessa
BKT:iin esim. Saksan ja muiden suurten EU-maiden maksuosuuksia suurempi ja miten näin
8(72)
suuri Suomen maksuosuus on laskettu ja miksi myös sen määräytymisperusteita suomalaisilta
salaillaan JulkL 3 §:n vastaisesti?
7) Miksi Marin, Pöysti, Rinne, Henriksson, Vanhanen, Sipilä, Ohisalo, Ojala-Niemelä,
perustuslakivaliokunta ja 134 kansanedustajaa hyväksyivät tällaisen omaa kansaansa vakavalla
tavalla vahingoittavan, Suomelle pelkästään vahingollisen elvytyspaketin harkintavaltansa
ylittäen, vaikka perustuslakivaliokunnan asiakirjoissa todettiin se valtiosäännön vastaiseksi, se
on selvästi valtiosäännön vastainen ja myös äänestysmenettely on valtiosäännön vastainen?
Lue koko kokonaisuus osoitteesta:
https://www.virkamafia.fi/wp-content/uploads/2021/05/Tutkintapyynto-valtiopetos-ym.-31.5.2021-1.pdf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413103- 823024
- 1932522
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362215- 271539
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251