Akkuautolla ei voi ajella missä haluaa koska auto jää välille, tai joudut ajamaan kesken matkan aivan muualle laturille.
Aamulla lähdin autolla km päähän, parin kunnan hienoja teitä järvi suomessa, 1xx km suuntaan. Paikan päällä hommia ja takaisin.
Olisi jäänyt akkuautolla reissu tekemättä.
Akkuautoilijat joutuu ajamaan samoja teitä.
11
79
Vastaukset
Ei se reissu olis jäänyt tekemättä, mutta latauksiin olis mennyt 5-6 h kerta, että pääsee taas 200 km eteenpäin, jos pikalatureita ei ollut matkan varrella.
- Anonyymi
Ei ole latausasemia punkaharjulla ei....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole latausasemia punkaharjulla ei....
On vaan shukopistokkeita joista kyllä saisi senverran latausta lisää että pääsee pikalaturille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaan shukopistokkeita joista kyllä saisi senverran latausta lisää että pääsee pikalaturille.
Jep. Kunhan jaksaa vaan odottaa sen 15 tuntia....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaan shukopistokkeita joista kyllä saisi senverran latausta lisää että pääsee pikalaturille.
Niistä lataaminen on kuitenkin punkaharjulla kiellettyä, joten mikä olikaan se pointtisi? .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä lataaminen on kuitenkin punkaharjulla kiellettyä, joten mikä olikaan se pointtisi? .....
Pointtini oli se, että aja sähkärilläsi niin pitkään, kuin se suinkin vaan kulkee, ja ala vasta sitten miettiä sitä, missä voisi ladata seuraavaksi. Hinurilla sitten se kotimatka eikös juu?....
Anonyymi kirjoitti:
On vaan shukopistokkeita joista kyllä saisi senverran latausta lisää että pääsee pikalaturille.
17 tuntia, että saa 200 km lisää rangea. 8,5 tuntia, että saa lisärangea 100 km.
Pääasiahan ei ole päämäärä, vaan matka.
- Anonyymi
Vetytankattava polttokennoauto olisi järkevin.
Sen tankkaa 3-4 minuutissa ja sillä ajaa noin 700 km. Suomi on Euroopan ainut maa jossa ei ole vetytankkausasemia.- Anonyymi
Se nyt vaan on se ainoa juttu joka ratkaisee kun satutaan asumaan Suomessa. Täälä ei ole eikä ole tulossa ainakaan seuraavaan 25 vuoteen vetyasemia.
Ei paljoa auta täällä yhtään ketään jos Saksassa on yksi vetyasema.
- Anonyymi
"1xx km suuntaan. Paikan päällä hommia ja takaisin."
Jos sun reissu oli reilut 100 kilsaa suuntaansa niin ei sun olisi tarvinnut ladata siellä reissulla lainkaan. Reissulta kotiin ja auto lataukseen. Aamulla taas täysi akku valmiina.
Vähän outo juttu taas. - Anonyymi
"Jos sun reissu oli reilut 100 kilsaa suuntaansa"
Entäpä sitten, kun se olikin 380km Suuntaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466