Trump kääntyi mormoniksi ja tuomitsee luthersäätiön

Anonyymi

Trump otti vastaan palautetun evankeliumin tänään kello 13:37. Hän piti lyhyen tiedotustilaisuuden jossa heilutti Mormonin kirjaa ja todisti voimallisesti laamanilaisten tehtävästä lopunajan Amerikassa. Hän otti myös lyhyesti kantaa Suomi-24 palstaan ja sanoi tuomitsevansa luthersäätiön homofobisuuden.
Ohessa kuva todisteena:
https://d279m997dpfwgl.cloudfront.net/wp/2020/06/AP_20154066105580-1000x667.jpg

16

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on tyhmä idiootti apina seonnut lopullisesti.

      Eikö Trump sanonut, että hänestä tulee elokuussa presidentti,

      • Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?

        Miksi vääristelet Arton sanoja. Ei Arto ole sanonut että Trump on tyhmä apina vaan sinä olet sen sanonut? Kumpi nyt on presidenttinä, Biden vai Trump?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vääristelet Arton sanoja. Ei Arto ole sanonut että Trump on tyhmä apina vaan sinä olet sen sanonut? Kumpi nyt on presidenttinä, Biden vai Trump?

        Kaikki täyspäiset hoksaavat aloituksen huumoripläjäykseksi paitsi Arto joka otti sen tosissaan ja alkoi haukkumaan Trumpia idiootiksi kun luuli tämän kääntyneen mormoniksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vääristelet Arton sanoja. Ei Arto ole sanonut että Trump on tyhmä apina vaan sinä olet sen sanonut? Kumpi nyt on presidenttinä, Biden vai Trump?

        No ketä Arto sitten tarkoitti tyhmällä apinalla? Aloittajaako? Eikö Arto tajunnut, että aloitus oli huumoria, joskaan ei erityisen hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täyspäiset hoksaavat aloituksen huumoripläjäykseksi paitsi Arto joka otti sen tosissaan ja alkoi haukkumaan Trumpia idiootiksi kun luuli tämän kääntyneen mormoniksi.

        Kuka tahansa voi mennä lankaan tuollaisesta aloituksesta joten ei Arto kovin pahaa syntiä tehnyt.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?

        En osaa sanoa, Jeesus alkoi tympieä enkä olen enää kirjaantunutkaan tililleni
        Jätin uskomukseni kun aloitin harrastukseni
        ulkoilen, Jeesutele enää en

        Kirkko on koronalinko ja ilmainne viinaka(u)ppa
        Toivoen
        Arto777


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, Jeesus alkoi tympieä enkä olen enää kirjaantunutkaan tililleni
        Jätin uskomukseni kun aloitin harrastukseni
        ulkoilen, Jeesutele enää en

        Kirkko on koronalinko ja ilmainne viinaka(u)ppa
        Toivoen
        Arto777

        Olen skeptinen. Uskon vasta, jos lähetät samansisältöisen viestin kirjautuneena.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?

        Sinä olet tyhmä, puhut Raamatusta, kumminkaan ymmärtämättä siitä sanakaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tyhmä, puhut Raamatusta, kumminkaan ymmärtämättä siitä sanakaan!

        Pystytkö perustelemaan? Et tietenkään tälläkään kertaa. Sinua keljuttaa kun jäät aina keskustelussa hopealle, joten sorrut sitten argumentointivirheisiin.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?

        En tiedä olen hiljaa ny.

        Arto777


    • Anonyymi

      Jokaisella on vapaus uskoa miten haluaa.
      Vastuun kantaa ihminen itse, jos ei tarkista mitä Raamatussa sanotaan, on hyvin äkkiä lahkojen vietävissä esim. mormonien!

      • Vaarallista sekin on, jos uskoo kaiken mitä Raamatussa sanotaan. SIinähän mm. käsketään tappaa homot.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Vaarallista sekin on, jos uskoo kaiken mitä Raamatussa sanotaan. SIinähän mm. käsketään tappaa homot.

        Mene urpo ateistien palstalle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene urpo ateistien palstalle!

        Et siis pysty vastaamaan, että miksi Raamattu käskee tappamaan homot.


    • Anonyymi

      Luthersäätiö on ilmeisesti maailmankuulu yhteisö. Päivi Räsänen kuuluu siihen. Tunnetaanko hänetkin säätiön eturivin taistelijana?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe