Löytyiskö transtytön pyllynreikää?

Anonyymi

Jota vois nuolla pitkään ja hartaasti?

11

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ei jumalauta... En muuten ole koskaan kiinnostunut miehistä, mutta jos oikeesti joskus jossain päin Helsinkiä olisi tarjolla tuollaista persepillua, niin aivan 1000% ehdottomasti nuolisin ja rynkyttäisin hulluna kunnes laukeaisin syvälle. Aah!

• Anonyymi

WAaaauuuu!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WAaaauuuu!!!!!

Hyi yök tämmösellä helteellä se persreikä vasta haiseekin ööökkk 🤑 🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi yök tämmösellä helteellä se persreikä vasta haiseekin ööökkk 🤑 🤢

Sehän on juurikin ihan älyttömän kiihottavaa. Kyllä perseen pitää tuoksua perseeltä, mutta ei se tarkoita silti mitään paskansyömistä. Se olisi terveydelle vaarallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jumalauta... En muuten ole koskaan kiinnostunut miehistä, mutta jos oikeesti joskus jossain päin Helsinkiä olisi tarjolla tuollaista persepillua, niin aivan 1000% ehdottomasti nuolisin ja rynkyttäisin hulluna kunnes laukeaisin syvälle. Aah!

Pane mua! Levitän ja twerkkaan sulle. <3

• Anonyymi

Kyllä suloisen jmiehen nuolisin ja painautuisin syvälle anaaliin.

• Anonyymi

Kyllä panisin mistä päin olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä suloisen jmiehen nuolisin ja painautuisin syvälle anaaliin.

Tervetuloa, annan kyllä mielelläni sinun nuolla minun pientä poikapilluani ( olen 169/68) kokemusta pyllyyn ottamisesta ei kyllä ole mutta se saa tapahtua. Olen sinulle kyllä ihanan suloinen ja kauniisti lauttautuva "tyttö" ikää minulla kyllä on mutta kokemusta ei, saisinko sinusta poikuuden poistajan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa, annan kyllä mielelläni sinun nuolla minun pientä poikapilluani ( olen 169/68) kokemusta pyllyyn ottamisesta ei kyllä ole mutta se saa tapahtua. Olen sinulle kyllä ihanan suloinen ja kauniisti lauttautuva "tyttö" ikää minulla kyllä on mutta kokemusta ei, saisinko sinusta poikuuden poistajan...

Tahdon olla sinulle se päivän piristys, joka vien poikuutesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahdon olla sinulle se päivän piristys, joka vien poikuutesi.

Hei. Olisi tosi piristys, kuinka saan sinuun yhteyden, haluaisin niin kovasti päästä miehen alle ja syliin olen tosissani.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe