Jota vois nuolla pitkään ja hartaasti?
Löytyiskö transtytön pyllynreikää?
11
769
Vastaukset
- Anonyymi
Minua saisit nuolla, ja tehdä vaikka muutakin, jos uskallat. ;oP
https://atto.scrolller.com/i-b7baslxfqg-640x913.jpg- Anonyymi
Ei jumalauta... En muuten ole koskaan kiinnostunut miehistä, mutta jos oikeesti joskus jossain päin Helsinkiä olisi tarjolla tuollaista persepillua, niin aivan 1000% ehdottomasti nuolisin ja rynkyttäisin hulluna kunnes laukeaisin syvälle. Aah!
- Anonyymi
WAaaauuuu!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WAaaauuuu!!!!!
Hyi yök tämmösellä helteellä se persreikä vasta haiseekin ööökkk 🤑 🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi yök tämmösellä helteellä se persreikä vasta haiseekin ööökkk 🤑 🤢
Sehän on juurikin ihan älyttömän kiihottavaa. Kyllä perseen pitää tuoksua perseeltä, mutta ei se tarkoita silti mitään paskansyömistä. Se olisi terveydelle vaarallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumalauta... En muuten ole koskaan kiinnostunut miehistä, mutta jos oikeesti joskus jossain päin Helsinkiä olisi tarjolla tuollaista persepillua, niin aivan 1000% ehdottomasti nuolisin ja rynkyttäisin hulluna kunnes laukeaisin syvälle. Aah!
Pane mua! Levitän ja twerkkaan sulle. <3
- Anonyymi
Kyllä suloisen jmiehen nuolisin ja painautuisin syvälle anaaliin.
- Anonyymi
Kyllä panisin mistä päin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suloisen jmiehen nuolisin ja painautuisin syvälle anaaliin.
Tervetuloa, annan kyllä mielelläni sinun nuolla minun pientä poikapilluani ( olen 169/68) kokemusta pyllyyn ottamisesta ei kyllä ole mutta se saa tapahtua. Olen sinulle kyllä ihanan suloinen ja kauniisti lauttautuva "tyttö" ikää minulla kyllä on mutta kokemusta ei, saisinko sinusta poikuuden poistajan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa, annan kyllä mielelläni sinun nuolla minun pientä poikapilluani ( olen 169/68) kokemusta pyllyyn ottamisesta ei kyllä ole mutta se saa tapahtua. Olen sinulle kyllä ihanan suloinen ja kauniisti lauttautuva "tyttö" ikää minulla kyllä on mutta kokemusta ei, saisinko sinusta poikuuden poistajan...
Tahdon olla sinulle se päivän piristys, joka vien poikuutesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon olla sinulle se päivän piristys, joka vien poikuutesi.
Hei. Olisi tosi piristys, kuinka saan sinuun yhteyden, haluaisin niin kovasti päästä miehen alle ja syliin olen tosissani.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189