Vajakki ja matkustelu !

Persu-vajakki matkustaa, vain suomessa, kun se ei osaa kieltä ja sillä
on pelkotiloja muista ihmisistä. Vajakki on syrjäytynyt omaan jätkä
ja räkä piiriinsä ja elää siinä syötetyssä suomi-paskassa koko elämän.

Tiedän, että siinä suomi paskassa on pelkotiloja monessa asiassa.
Tiedän, kuinka paljon ne kärsii ja menettää elämässä. Kaikki, jotka on
matkustelleet ja laittaneet siihen paljon rahaa, niin yksikään ei ole katunut
sitä mitä on saanut kokea ja nähdä ja olla ja ehkä rakastua.

Pelkästään näillä näkökannoilla me voimme olla varmoja persu vajakkien
luonteesta ja olemuksesta. Vajakki on vajakki, siitä on lähdettävä ja syy
siihen ei ole yksinomaan hänen olemuksensa, vaan median ja valtion
syöttämä pelko-paska.

Pelot on suurimmat ongelmat myös monella suomalaisella tai suomea
äidinkielenään puhuvalla. He pelkäävä puhu englantia ja välttävät sen
puhumista, niin että toinen suomalainen sen kuulee. Esim. Lentokentillä,
vaikka kahvilassa tilatessa. Ne sulkeutuu ja se on yleispiirre mitä heillä on.
Sitä ei ole muiden maiden kansalaisilla.

Vajakki ei matkusta, eikä ymmärrä talouspoliittisia asioita. Eikä myöskään
pysyt hyödyntämään EU:n tuomia mahdollisuuksia, saatika ei voi kokea
olevansa Euroopan unionin kansalainen samoilla oikeuksilla. Hän ei voi
sitä kokea! siinä on joku este hänen päänsä sisällä. Se on psyykkinen vamma.

Katsokaa halla-aho sen lahkon keskellä, niin nauratte.

9

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on muuten paketti-matka persu-vajakki jos se saa edes sitä rahaa läjään.
      Katsoin, aikoinaan mielenosositusta, kun persut / vajakit oli vastustamassa
      pakolaisten saapumista.... poliisit oli ympäröineet .... Mutta ei löytynyt rapaläjästä
      Englantia puhuvaa vajakki.... voi vitsi, että sai nauraa...

    • Anonyymi

      Sä et tajuu isänmaallisuutta. Me jätetään raha kiertoon isänmaahan. Te globalistipunikit ruokitte vieraita suita. Hävetkää.

      • Anonyymi

        Vitu*** Sinulla vajakki ei ole kielitaitoa !
        Lisäksi sä pelkäät ihmisiä ja kaikkea mikä liikkuu ! Vajakki !

        Poikkeava persoona, kuten olen kuvaillut jo aiemmin... ei osu mitenkään
        samaan muiden ihmisten kanssa ei missään tilastossa, eikä maassa, eikä
        psyykkisesti terveen mielen kanssa .... vajakki !


    • Anonyymi

      On aivan sama missä kuljet matkamies
      On aivan sama missä päättyy elon ties
      Sillä tummat ruusut kukkii aina kuolon tarhassa
      On aivan sama missä kuolet matkamies

      Minkä arvoinen tulet olemaan kun jätät tämän maailman?

    • Anonyymi

      Eikös nykyisin EU-kansalaisen pitäisi osata ranskaa tai saksaa, alkaa olla aika junttimaista sönkätä matkoillaan englantia Brexitin jälkeen?

      Koronan takia on hyvä, että rajat on kiinni, eivätkä ihmiset matkustele EU:ssa tautia hakemaan. Suomi kyllä pärjää koronankin kanssa, muista EU-maista ei voi sitä sanoa.

      • Anonyymi

        Sinun suomes on yksi paskaläjä maailmassa ...
        Jos se olisi hyvä maa asua ja olla, niin miksi ruotsalaiset ei sinne joukolla muuta,
        samoin saksalaiset..... Maan ja talojen hinnat on maailman halvimpia
        muualla, kuin helsingissä, koska se on ainut kansainvälinen kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun suomes on yksi paskaläjä maailmassa ...
        Jos se olisi hyvä maa asua ja olla, niin miksi ruotsalaiset ei sinne joukolla muuta,
        samoin saksalaiset..... Maan ja talojen hinnat on maailman halvimpia
        muualla, kuin helsingissä, koska se on ainut kansainvälinen kaupunki.

        Niin varsinkin Itä-Helsinki, sieltä löytyy kansainvälistä ihanaa monikulttuurisuutta. Ei tarvitse lähteä mihinkään kauemmaksi etsimään persläpikohteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varsinkin Itä-Helsinki, sieltä löytyy kansainvälistä ihanaa monikulttuurisuutta. Ei tarvitse lähteä mihinkään kauemmaksi etsimään persläpikohteita.

        Niin, vajakki ! Minä olen asunut siellä aika kauan... parasta osaa Helsinkiä.
        Ei koskaan mitään ongelmia ulkomaalaisten kanssa, mutta lahopää
        suomalaisten kanssa kyllä ! Jostain kumman vit*** syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vajakki ! Minä olen asunut siellä aika kauan... parasta osaa Helsinkiä.
        Ei koskaan mitään ongelmia ulkomaalaisten kanssa, mutta lahopää
        suomalaisten kanssa kyllä ! Jostain kumman vit*** syystä.

        Jos sinun kanssa kaikki eri mieltä olevat ovat mielestäsi vajakkeja, ei kannata ihmetellä, jos on ollut ongelmia, olisiko itsetutkiskelun paikka? Ulkomaalaisissa on varmaan lahopäitä yhtälailla kuten suomalaisissakin. Monilla nk. "suvaitsevaisilla" näyttäisi olevan vain harhautopia, että kaikki rajan takaa tulleet olisiivat jotain yli-ihmisiä suomalaisiin verrattuna.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe