Alienit ovat huolissaan rokotteista ja varoittavat ihmiskuntaa niitä ottamasta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008095077.html
Uutisessa kerrotaan valheellisesti että joku jekuttava maanviljelijä olisi ollut asialla.
Uusi peltokuvio Covid19:sta!
11
91
Vastaukset
- Anonyymi
Vai alienit? Minä kun luulin että maa on litteä ja taivaankannella peitetty ja avaruutta ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Uusi peltokuvio Covid19:sta!
Alienit ovat huolissaan ja varoittavat ihmiskuntaa:
https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/34a23a198d8c7c9f31a8fa577acd4874.jpg
Foliohattu muista rokotteesi..
- Anonyymi
Olipa hyvä vitsi, onneksi et ole itsekään tosissasi.
- Anonyymi
Joku villiintynyt tai muuten vioittunut robottiruohonleikkuri on alkanut pyörimään ympyrää teknisestä viasta johtuen.
- Anonyymi
Eikös tolla kuvalla koiteta saada myös salaliittoteoreetikot ottamaan rokote kun alienit suosittelee sitä pelokuviolla.
- Anonyymi
Jos katsot sitä kuvaa tarkemmin, on miehellä vaippa suun edessä ja laput silmillä. Siitä pitäisi vetää jo johtopäätöstä. Vai miten tulkitset näin omasta mielestä ettei ensimmäinenkään salaliitto teoreetikko ole saanut tartuntaa, vaikka aikaa on ollut jo pari vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos katsot sitä kuvaa tarkemmin, on miehellä vaippa suun edessä ja laput silmillä. Siitä pitäisi vetää jo johtopäätöstä. Vai miten tulkitset näin omasta mielestä ettei ensimmäinenkään salaliitto teoreetikko ole saanut tartuntaa, vaikka aikaa on ollut jo pari vuotta?
Heititpäs melkoisen väitteen: "ensimmäinenkään salaliitto teoreetikko ei ole saanut tartuntaa..." ! Pystytkö todistamaan väitteesi? Voin vastata puolestasi: tuota väitettä on mahdotonta todistaa, joten se on samanlaista lässynlässyä, kuten salaliittoteoriat yleensäkin.
Alieenit on näköjään opetelleet ajamaan traktorilla. Varmaan vaikiaa ajatuksen voimalla toimivan intergalaktisen antigravitaatiolentohärvelin jälkeen.
- Anonyymi
Miksi tätä peltokuviota ei nyt uskota avaruusukkeleiden tekemiksi?
Kaikkien muiden kuvioiden edessä ufohöhlät ovat lääpällään ja matkustelevat tuhansia kilometreja niitä kuvaamaan ja nuuhkimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910945Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174591Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333977Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4412228Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142180Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101165- 391126