Lainattu artikkeli kertoo että USAn tiedusteluorganisaatiot tietävät että ufot ovat ET laitteita, eivät mitään venäläistä tai kiinalaista salaista teknologiaa, tai USAn omaa. (Tämä on salailun yksi kerros, toinen kerros kertoo että mainituilla kolmella maalla ja muutamalla muullakin olisi omia ja haltuun otettuja ET teknologian aluksia.)
"" the federal government does collect hard UFO data with its Defense Support Program (DSP) satellites, which have orbited Earth since the 1970s. The U.S. Air Force describes these as “a key part of North America’s early warning systems” by detecting missile launches, space launches and nuclear detonations.
it may be a fool’s errand to unravel the full scope of what exactly American officials do know about UAPs, but one thing is clear: They know that at least some UAPs are not from China or Russia.
CNN’s Jake Tapper asked U.S. Sen. Mitt Romney for his take (on UAPs):
“I don’t believe they’re coming from foreign adversaries,” Romney replied. “If they were, why that would suggest that they have a technology which is in a whole different sphere from anything we understand, and frankly China and Russia just aren’t there, and neither are we, by the way.”
""
https://medium.com/on-the-trail-of-the-saucers/ufos-arent-russian-or-chinese-and-the-pentagon-knows-it-8e7d563637cf
Ufot eivät ole venäjän tai kiinan salaista teknologiaa
6
56
Vastaukset
Mikä olisi logiikka siinä että Kiina tai Venäjä hilluisi ylivertaisella tekniikalla USA:n laivaston liepeillä 20 vuotta joskus lähes päivittäin vaan eivät tekisi mitään koskaan?
Miksi he eivät olisi jo kaupallistaneet ja sotilaallistaneet moista tekniikkaa? Ufoillahan näyttää olevan kyky lamauttaa kaikki elektroniikka ja mekaniikka tarvittaessa.
Sellaisen tekniikan omistaminen kun toisi maailmanherruuden mille vaan valtiolle.
Mikä olisi antanut Kiinalle tai Venäjälle moisen harppauksen?
Absoluuttisesti mikään ei tue väitettä että kyseessä olisi jonkin valtion uskomaton tekniikka.- Anonyymi
"Mikä olisi logiikka siinä että Kiina tai Venäjä hilluisi ylivertaisella tekniikalla USA:n laivaston liepeillä 20 vuotta joskus lähes päivittäin vaan eivät tekisi mitään koskaan?"
Miksi näiden alati ja vielä kerta kiellon päälle senkin jälkeen rauhaarakastavien valtioiden johtavat toverit edes suunnittelisivat muiden pään menoksi jotain kenkkumaista??
Niiden tähän astisen tarkkailun voi lukea vaikkapa hiukka laajennetun Open Skies´in piiriin.
- Anonyymi
> CNN’s Jake Tapper asked U.S. Sen. Mitt Romney for his take (on UAPs)
Ei mitään syytä uskoa kumpaakaan. Erityisesti CNN on tunnettu sarjavalehtelija, jolla ei ole mitään uskottavuutta enää.- Anonyymi
CNN: stä en tiedä mutta palstallamme kirjoittelee tosi sarjavalehtelija, myös totaalikieltäjäksi kutsuttu. Liekö valehtelijoiden klubin jäseniä?
Kun saman uutisen julkaisee kaikki maailman uutistoimistot niin ihmettelyn aiheena ei ole uutistoimiston uskottavuus, vaan itse se uutinen.
Kun hölmöläiselle osoittaa etusormella kuuta, hölmöläinen tuijottaa etusormea.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Kun saman uutisen julkaisee kaikki maailman uutistoimistot niin ihmettelyn aiheena ei ole uutistoimiston uskottavuus, vaan itse se uutinen.
Kun hölmöläiselle osoittaa etusormella kuuta, hölmöläinen tuijottaa etusormea.Kun hölmöläinen osoittaa sormellaan, on syytä jatkaa matkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882