Iltalehden verkkosivuilta seuraava lainaus:
Outi Mäenpää: "Olen edelleen virallisesti sinkku ja vapaa nainen. Elämäni miehet ovat poikani Jussi, 11, ja Joonas, 6."
Eikö sinkku ole yksin asuva, LAPSETON henkilö???!!!
Ärsyttävän yleistä sinkku -sanan väärinkäyttöä...
Muka Sinkut
7
1155
Vastaukset
- andra
eikös sinkku ole lähinnä ihminen jolla ei ole parisuhdetta?? itse ainakin miellän sinkuiksi myös yksinhuoltajat.
- väärinkäytetty
Sinkku tarkoittaa nimenomaan yksinelävää, perheetöntä henkilöä. Siinä vaiheessa kun lapsia tulee niin sinkkuus on lopullisesti taaksejäänyttä elämää.
- onkin
väärinkäytetty kirjoitti:
Sinkku tarkoittaa nimenomaan yksinelävää, perheetöntä henkilöä. Siinä vaiheessa kun lapsia tulee niin sinkkuus on lopullisesti taaksejäänyttä elämää.
SINK = Single, Independent, No Kids.
- mikä oikein
onkin kirjoitti:
aiemmin aviossa ollut ja kun on jo aikuiset lapset jotka ei asu kotona.
- ex-singgu
onkin kirjoitti:
Ilman muuta sinkku on "single person" eli "ainokainen ihminen" jolla ei ole lapsia, ex-suhteita rasitteina jne.
Muut ovat sitten ex-suhteiden rasittamia multiongelmaisia yksilöitä. Heillä on elatusrahaan, ihmissuhteisiin, jne liittyviä monenlaisia huolia, joita sinkuilla ei ole.
- eini
No kylläpä sitä ruvettiin sitten pilkkua viilaamaan ihan toden teolla!!!:) Jos jollekkin nyt jäi epäselväksi, voin kertoa että hän tarkoitti ettei hänellä ole miestä!
- eini
lopettakaahan se pilkun viilaaminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581