Naisen unelma

Anonyymi

Pimpsani kostuu ja poskiani alkaa kuumottaa kun hitaasti vedan pikkarini alas ja varovasti ja hellästi hyväilen vakoani, sormeni etsivät tuon kuuman pisteen, alan hyväillä klitoristani, panen silmäni kiinni ja ajattelen vanhojen savottamiesten palleja.

48

2824

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohh... kiihkeää...

    • Anonyymi

      Nyt saa pallit kyytiä :D

    • Anonyymi

      Kostun kun ajattelen pallejasi!

    • Anonyymi

      Kiihottaa ajatuskin siitä että saisin katsella vierestä ja runkata yhdessä koko illan välillä uiden yhdessä. Panot terassilla ja kielellä kyytiä klitorikselle

    • Anonyymi

      Täällä olisi vanha savottamies jolla isot pallit ja mahtava mulkku joka kaipaa tiukkaa pillua nuorelta naisenalulta😜

      • Anonyymi

        Ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa!

        Tekiskö mieli ottaa kullini suuhun vai piöluun suoraan esilämmittelyn jälkeen😘


    • Anonyymi

      Kulli eka suuhun. Rakastan suihinottoo.

      • Anonyymi

        Sitten voisit ottaa mun kullin suuhun ja mä runkkaan sun suuhun niin että kulli käy kitalaessa asti


    • Anonyymi

      Se ois ihanaa. Mulla on syvä kurkku.

      • Anonyymi

        Sitten heittäisin sut selälleen ja nuolisin sun pilluasi ja sormettaisin sua


    • Anonyymi

      Kääntyisin vatsalleni ja nostaisin pyllyä hieman ylös niin pääsisit tunkeutuun mun sisään.

      • Anonyymi

        Oon jo siellä ollut lähes tunnin😉😊


    • Anonyymi

      😄 Tulin takaisin 😉

      • Anonyymi

        Kävitkö sitten hyväilemässä pilluu ja saamassa orkkuja🤔


    • Anonyymi

      Kävin ja suihkussa myös. Tulin sänkyyn ja alko tekeen mieli uudestaan.

      • Anonyymi

        Missä sun sänky sijaitsee niin tuun viekkuun😇


    • Anonyymi

      😁 sänky sijaitsee kotonani

      • Anonyymi

        No mä tuun sitten sinne ...oota vähän ja pidä ittes kiimaisena😛


    • Anonyymi

      😂😂😂😂 Tervetuloo!

      • Anonyymi

        Ompa kiva nukkuu lusikassa sun kanssa😛😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa kiva nukkuu lusikassa sun kanssa😛😂😂😂

        😂 niin on


    • Anonyymi

      Tekee aamusin hulluna mieli. Pimppihuulet on ihan turvonneet ja märät kiimasta. Haluisin sinne väliin sykkivän kyrvän. Ensin haluisin, että terskaa liuttettais märkien pimppihuulten välissä. Ai vitsi... kylläpä tekis mieli panna oikeen kunnolla.

      • Anonyymi

        Aahh..terskan alapinnalla kun hankaan sun pillunhuulia pitkillä vedoilla niin tunnen sun klitoriksen kovettuvat ja turpoavan terhakkaaksi nappulaksi..kuulen kun päästelet suustasi voihkaisuja..käytän terkaa vähän sisällä ja sitten jatkan taas ulkoa sivelyä..alat nostaa lantioo ylöspäin, että saisit mun paksun kullin kokonaan sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aahh..terskan alapinnalla kun hankaan sun pillunhuulia pitkillä vedoilla niin tunnen sun klitoriksen kovettuvat ja turpoavan terhakkaaksi nappulaksi..kuulen kun päästelet suustasi voihkaisuja..käytän terkaa vähän sisällä ja sitten jatkan taas ulkoa sivelyä..alat nostaa lantioo ylöspäin, että saisit mun paksun kullin kokonaan sisääsi.

        Aaah. Voin niin kuvitella miltä toi tuntuu. Ja sit mä tulisin jonka jälkeen pilluni ois orkun jäljiltä sykkivä. Sen jälkeen sä vasta tulisit sisään ja saisin uudestaan. Mä tuun ihan just.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaah. Voin niin kuvitella miltä toi tuntuu. Ja sit mä tulisin jonka jälkeen pilluni ois orkun jäljiltä sykkivä. Sen jälkeen sä vasta tulisit sisään ja saisin uudestaan. Mä tuun ihan just.

        Haluaisin myös sun kyrvän mun nuoltavaksi. Se kiihottaa mua niin paljon. Lipoisin sitä kielelläni, nuolisin vartta, suutelisin tersaa. Oon niin puutteessa, että mä räjähdän pelkästä ajatuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaah. Voin niin kuvitella miltä toi tuntuu. Ja sit mä tulisin jonka jälkeen pilluni ois orkun jäljiltä sykkivä. Sen jälkeen sä vasta tulisit sisään ja saisin uudestaan. Mä tuun ihan just.

        Oo..työntäisin kullini sinuun..ensin vähän terskan päätä dippaisin pillun suulla..vähän kerrallaan kävisin syvemmällä..tuntisit pillunhuulillasi mun kovan varren nystyrät..huu..kiristäisit pilluasi kun vedän ulospäin..pumppaat näin terskani täyteen..se on kuin suuri tatti, jonka kirnuamisen tunnet siellä syvällä..alkaa poltella tuolla jossain syvällä..kohta tulee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin myös sun kyrvän mun nuoltavaksi. Se kiihottaa mua niin paljon. Lipoisin sitä kielelläni, nuolisin vartta, suutelisin tersaa. Oon niin puutteessa, että mä räjähdän pelkästä ajatuksesta.

        Joo ota se lämpöiseen suuhusi..nussi sun suulla mua..pidä huulet tiukkana kun vedät ne terskan yli..kiehauta kielellä terskan ympäri..nuole siitä alapinnalta sitä yhtymäkohtaa.. aa aah..kohta ruiskahtaa..mihin haluat satsin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ota se lämpöiseen suuhusi..nussi sun suulla mua..pidä huulet tiukkana kun vedät ne terskan yli..kiehauta kielellä terskan ympäri..nuole siitä alapinnalta sitä yhtymäkohtaa.. aa aah..kohta ruiskahtaa..mihin haluat satsin..

        Haluan satsin joka paikkaan, ihan niiku kyrpäsikin. Haluan myös, että nussit mua suuhun määräten tahdin. Samalla runkkaat mun märkää pillua.


    • Anonyymi

      Tuu antaan mulle orgasmi. Hieron pilluani ja haluan kuulla tuhmia.

      • Kik on paparouc


      • Anonyymi

        Sun kiimainen pillusi kaipaa kunnon hierontaa. Ompa se liukas ihan sormeni uppoo sinne itsestään ...tekee varmaan hyvää kun hieron sua ja otan sun nännin huulien väliin..sä maistuu kyllä hyvältä ... kiimapillu..
        Tekis mieli survoo kyrpä sun sisään ...Katsotaan miten sun pikkarisi on märät. Ne joutaa pois ... ompa sulla kaunis kiimapillu ...kohta se saa maistaa mun kullia oikein kunnolla.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kiimainen pillusi kaipaa kunnon hierontaa. Ompa se liukas ihan sormeni uppoo sinne itsestään ...tekee varmaan hyvää kun hieron sua ja otan sun nännin huulien väliin..sä maistuu kyllä hyvältä ... kiimapillu..
        Tekis mieli survoo kyrpä sun sisään ...Katsotaan miten sun pikkarisi on märät. Ne joutaa pois ... ompa sulla kaunis kiimapillu ...kohta se saa maistaa mun kullia oikein kunnolla.....

        Aaah. Alko uudestaan panettaan. Pimppi on märkänä orkun jäljiltä. Saisinpa nussia sun kivikovaa kyrpää. Harrastan twerkkausta, joten antaisin sille rytmikästä kyytiä. Hieron pilluani ja mietin sua rukkaamassa siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaah. Alko uudestaan panettaan. Pimppi on märkänä orkun jäljiltä. Saisinpa nussia sun kivikovaa kyrpää. Harrastan twerkkausta, joten antaisin sille rytmikästä kyytiä. Hieron pilluani ja mietin sua rukkaamassa siellä.

        Voisi olla että mun kyrpäni olisi hetkessä valmis kun tverkkaisit mun kuliani sillä...
        Ois kyllä kiihoittavaa nähä sut verkkaamassa vain mulle ilman rihmankiertämää ...vauuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla että mun kyrpäni olisi hetkessä valmis kun tverkkaisit mun kuliani sillä...
        Ois kyllä kiihoittavaa nähä sut verkkaamassa vain mulle ilman rihmankiertämää ...vauuu...

        Hieroisin öljysillä parakoillani sun mulkkua pitkin pituutta.


    • Anonyymi

      Oisko joku joka haluis nyt runkata täs mun kaa pliis. Haluun niin paljon.

    • Anonyymi

      Ottakaa ny joku kyrpä käteen ja tuu runkkaan mun kaa.

      • Anonyymi

        Tässä mä vetelen esinahkaa edestakaisin ja kuvittelen, että se on pillusi joka sitä puristaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mä vetelen esinahkaa edestakaisin ja kuvittelen, että se on pillusi joka sitä puristaa

        Pääsisinpä sinne sun luo. Tahtoisin niin kyrpää pilluuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisinpä sinne sun luo. Tahtoisin niin kyrpää pilluuni.

        Missä päin oot niin tuon juhlakunnossa olevan kaluni sun pilluusi tutkimusmatkalle. Saisit kunnolla paksua "jormaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisinpä sinne sun luo. Tahtoisin niin kyrpää pilluuni.

        Täällä olisi kyrpä kovana sua odottamassa pyyhkeen alla..kävin juuri uimassa enkä ole vielä pukenut..mun kalu kohta räjähtää kun kuvittelen sen sun ihanaan pilluun..se niin haluaisi sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi kyrpä kovana sua odottamassa pyyhkeen alla..kävin juuri uimassa enkä ole vielä pukenut..mun kalu kohta räjähtää kun kuvittelen sen sun ihanaan pilluun..se niin haluaisi sinne

        Tahtoisin istua siihen ja leikkiä sillä koko päivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin istua siihen ja leikkiä sillä koko päivän.

        Kyllä se leikin kestää jos sun pillu vaan ei hajoo ennen sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se leikin kestää jos sun pillu vaan ei hajoo ennen sitä

        Voisiksä nuolla mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiksä nuolla mua?

        Tottakai..levitä vaan jalkojasi..ihana vaaleanpunainen ruusu avautuu..haluan ensin nuuhkasta...ahh..kyrpä alkaa heti kovettua sun tuoksusta..pehmeällä kielellä tulen alhaalta ylös..monta kertaa..en koske vielä siihen herkimpään..annan sen suurentua..se paisuu niikuin miehen penis..sitten vähän kielellä hipaisen välillä sitä..se vaatii kosketusta..otat mua päästä kiinni ja yrität pitää suun siinä kohdalla että kieli osuisi siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiksä nuolla mua?

        Tuu niin riisun sun pikkarisi , mutta ensin hyväilen sun pikkarit märiksi saan katsoa kuinka kiimainen oot... Onhan ootpa sä kiimainen mäkinen pikkareinesi kun hyväilen sun kumppani sormella...sun pikkareista pervot maksais maltaita... kurkataan mitä ne pitää sisällään...upee ta. Kaunis pillusi on kyllä kiihoitgava... kieleni alkaa hyväillä sun pilluasi ja upss sofmilin löysi tiensä sisään. Kyllä maistuukin hyvälle ... riisutaan nuo rinttsikatkin pois niin voin hyväillä niitä samalla kun nuolen sun pillusi kiimanesteet.
        ..tekeekö hyvää ainakin orkkujwn määrästä päätellen kyllä.... kulli haluu kans sun pilluu maistaa ...ohhh Kylläpä on tiukka pillu jus sopiva mulle ... kohta saat ekan lastin koristamaan kaunista pillua uhhhhhhhoooohh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu niin riisun sun pikkarisi , mutta ensin hyväilen sun pikkarit märiksi saan katsoa kuinka kiimainen oot... Onhan ootpa sä kiimainen mäkinen pikkareinesi kun hyväilen sun kumppani sormella...sun pikkareista pervot maksais maltaita... kurkataan mitä ne pitää sisällään...upee ta. Kaunis pillusi on kyllä kiihoitgava... kieleni alkaa hyväillä sun pilluasi ja upss sofmilin löysi tiensä sisään. Kyllä maistuukin hyvälle ... riisutaan nuo rinttsikatkin pois niin voin hyväillä niitä samalla kun nuolen sun pillusi kiimanesteet.
        ..tekeekö hyvää ainakin orkkujwn määrästä päätellen kyllä.... kulli haluu kans sun pilluu maistaa ...ohhh Kylläpä on tiukka pillu jus sopiva mulle ... kohta saat ekan lastin koristamaan kaunista pillua uhhhhhhhoooohh

        Ei vitsi...mennään naimisiin 😅


    • Toi on hyvä savottamiesten palleja. Aah, niin puhtaat ja raikkaat.
      Toista se on nykyään. Mullakin pussit roikkuu polvissa asti. Taitaa olla mujua jonkin verran.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe