Haaveena nuorempi täysi ikäinen nainen. Saispa nuolla takaa posliinia ja pyllynkin. Vaikka luonnossa, jos käy niin ehdota m56
Kuopion tytsy
6
891
Vastaukset
- Anonyymi
Vetele vaan käteen eunukki!
- Anonyymi
Täällä olisi Jyväskylästä viikonlopuksi seuraa.
Onko sinulla auto. Saat nuolla pillunikin ja muuten suuhun otan ilman kondomia.
Saat antaa ilman kondomia pilluni täydeltä tavaraa.
Ehdottaa N51 ja jos tarjous kiinnostaa onhan herralla auto.
Halutessasi voi maksaa jos haluat?
Tule jos tarjous kiinnostaa 23.7.2021 perjantaina kello 17 jälkeen.- Anonyymi
Kerro lisää itsestäsi miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Mä haluun että nuolet mut joka paikasta. Missä nähään? Mä haluun kieltä pilluun ja pyllyyn.
- Anonyymi
Kuopion matkuksen lähellä olevalla puskaparkilla vaikka tänään illalla
- Anonyymi
Haluan myös kyrpää molempiin. Pilluun ja pyllyyn.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611