Haaveena nuorempi täysi ikäinen nainen. Saispa nuolla takaa posliinia ja pyllynkin. Vaikka luonnossa, jos käy niin ehdota m56
Kuopion tytsy
6
865
Vastaukset
- Anonyymi
Vetele vaan käteen eunukki!
- Anonyymi
Täällä olisi Jyväskylästä viikonlopuksi seuraa.
Onko sinulla auto. Saat nuolla pillunikin ja muuten suuhun otan ilman kondomia.
Saat antaa ilman kondomia pilluni täydeltä tavaraa.
Ehdottaa N51 ja jos tarjous kiinnostaa onhan herralla auto.
Halutessasi voi maksaa jos haluat?
Tule jos tarjous kiinnostaa 23.7.2021 perjantaina kello 17 jälkeen.- Anonyymi
Kerro lisää itsestäsi miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Mä haluun että nuolet mut joka paikasta. Missä nähään? Mä haluun kieltä pilluun ja pyllyyn.
- Anonyymi
Kuopion matkuksen lähellä olevalla puskaparkilla vaikka tänään illalla
- Anonyymi
Haluan myös kyrpää molempiin. Pilluun ja pyllyyn.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978