Haaveena nuorempi täysi ikäinen nainen. Saispa nuolla takaa posliinia ja pyllynkin. Vaikka luonnossa, jos käy niin ehdota m56
Kuopion tytsy
6
833
Vastaukset
- Anonyymi
Vetele vaan käteen eunukki!
- Anonyymi
Täällä olisi Jyväskylästä viikonlopuksi seuraa.
Onko sinulla auto. Saat nuolla pillunikin ja muuten suuhun otan ilman kondomia.
Saat antaa ilman kondomia pilluni täydeltä tavaraa.
Ehdottaa N51 ja jos tarjous kiinnostaa onhan herralla auto.
Halutessasi voi maksaa jos haluat?
Tule jos tarjous kiinnostaa 23.7.2021 perjantaina kello 17 jälkeen.- Anonyymi
Kerro lisää itsestäsi miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Mä haluun että nuolet mut joka paikasta. Missä nähään? Mä haluun kieltä pilluun ja pyllyyn.
- Anonyymi
Kuopion matkuksen lähellä olevalla puskaparkilla vaikka tänään illalla
- Anonyymi
Haluan myös kyrpää molempiin. Pilluun ja pyllyyn.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091