Ihastuminen etäiseen/kylmään naiseen

Anonyymi

Mies, kiinnostutko herkemmin naisista, jotka ovat sinua kohtaan etäisiä tai "kylmiä"? Miksi?

Itse olen ujo ja traumatisoitunut nainen. Olen aina varuillani kohdatessani uusia ihmisiä ja käyttäydyn siksi kylmästi heitä kohtaan, jotta he eivät satuttaisi minua. Olen tässä elämän matkan varrella huomannut, että muutama mies tuntuu saavan tästä käytöksestäni jonkinlaisia kiksejä ja heidän "kilpailuviettinsä" herää. Eli luovuttamisen sijaan he suorastaan yrittävät juosta syliini. Mitä enemmän yritän välttää heitä, sitä enemmän he haluavat huomiota minulta.

Yleensä miehet luovuttavat heti kun huomaavat, etten osoita lainkaan kiinnostuksen merkkejä tai ylipäänsä avoimuutta heitä kohtaan. Olen siis hieman vaikea persoona, mutta en halua kenellekään pahaa.

En usko, että nämä minusta kiinnostuneet miehet ovat oikeasti kiinnostuneet minusta - teoriani on, että he eivät ole tottuneet siihen, etteivät saa haluamaansa ja siksi alkavat piirittämään. Nämä piirittäjämiehet ovat olleet sellaisia, joilla on paljon naisia ympärillään. En voi sietää tällaista miestyyppiä laisinkaan.

17

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just 😂 Ihan h:tin huono provo.

• Anonyymi

Ja tämänkö se nyt tunnisti provoksi, on tiitiäisellä valikoivat silmät kertakaikkiaan, ja muut naisroilihahmot” joo joo nam uskon”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämänkö se nyt tunnisti provoksi, on tiitiäisellä valikoivat silmät kertakaikkiaan, ja muut naisroilihahmot” joo joo nam uskon”

rooli*

• Anonyymi

Tollaiset miehet ovat vain kiinnostuneet siitä tunteesta, että saa naisen kuin naisen käymään sitten kuumana heihin. Melko vaarallisia ovat tollaiset miehet useimmiten ja et voi ikinä tietää onko ne sitten oikealla asialla.

Mutta jos itse ajat miehet pois, niin ei kannata ihmetellä jos saa vain paskoja pelaavia miehiä, joita kiinnostaa se ajatus siitä että saa naisen kuin naisen pelattua taskuunsa, normaali mies kyllä lopettaa aikanaan kun ei saa minkäänlaista reaktiota, eli on aivan turha tuhlata aikaa johinkin mikä ei toimi.

• Anonyymi

Noo, se on nykyaikaa. Kannatti yleensäkin ottaen varautua jo ennakkoon. En tiedä sinusta mitään, mutta tiedät, että en välitä muusta kuin siitä mikä on järkeenkäypää tai mahdollista.

• Anonyymi

Et puhu hänelle täällä.

• Anonyymi

Itsellä ei ole kiinni luovuttamisesta, mutta jos nainen ei näytä mitään mielenkiintoa, se tuntuu vain vähän pahalta, jos on itse ihastunut. Minulle rakkaus tuntuu kaksisuuntaisena tienä ja viileä ihminen ei tunnu rakastuneelta, eikä rakastettavalta, ja tunteet vain hiipuvat.

Tällä akselilla ei ole vain kahta naistyyppiä, tyrkkyä ja frigidiä, mutta, vaikka en tyrkystäkään innostu, mieluummin tyrkky, kuin edes vähän viileä.

Mä pidän lämpimästä.

• Anonyymi

Traumatisoitunut ihminen ei ole otollinen rakastumaan (tuntemattomaan). Ehkä kannattaisi itse tehdä jotain, mut jos ei ole uskallusta niin kannattaa toki luovuttaa ja jättää katkerat analysoinnit tekemättä toista kunnioittaen. Järjen käyttä on sallittu. Sivusta kommentoin, aloitus on tietysti provo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Traumatisoitunut ihminen ei ole otollinen rakastumaan (tuntemattomaan). Ehkä kannattaisi itse tehdä jotain, mut jos ei ole uskallusta niin kannattaa toki luovuttaa ja jättää katkerat analysoinnit tekemättä toista kunnioittaen. Järjen käyttä on sallittu. Sivusta kommentoin, aloitus on tietysti provo.

kierä kaukaa ja sano suoraan että ei kiinosta kylikki saaren murha tulee mieleen ei ole hyvä olla liian kiltti ja pantata asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No totta v*tussa on provo.

• Anonyymi

Naiset jotka on kylmiä on helppo saada kiinnostumaan jos vain saa mahdollisuuden jutella niille kahden kesken.

Se oli vähän niinkuin peli jota tein teini-iässä mutta jotkut aloittaa myöhemmin. Ei ollut seksi hakusessa vaan enemmänkin itsensä haastaminen. Vähän niinkuin naiset tykkää ajatella tunteita, miehet tykkää ajatella miten saada nainen kiinnostumaan, spontaanisti ilman mitään pelimiehen käsikirjaa.

Mutta ei kukaan oikeesti oo erityinen, joten nostan hattua jätkille että tajuaa sen ja haluaa vaan pitää hauskaa.

• Anonyymi

Sun mielestä varautuneet ihmiset sitten ihastuu ihan kehen vaan, jotka tarpeeksi tekee itseensä tykö. Voi, voi. Alotus selkee provo ja jutut täällä ihan himmeitä.

• Anonyymi

Kunhan et nainen varo liikaa...on olemassa veijareita ja pyhimyksiä. Valinta on sinun!

• Anonyymi

Ujous ja traumatisoituminen eivät ole sama asia kuin kylmyys. Jos ihmisellä on lukutaitoa toisten ihmisten suhteen hän osaa kyllä erottaa ujouden ja kylmyyden toisistaan.

• Anonyymi

Yleensä en kiinnostu, mutta ei sitä koskaan tiedä.

• Anonyymi

Kiinnostun vähemmän herkästi etäisistä ja kylmistä ihmisistä naisista. Aikaa on rajallisesti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      697
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe