Ihastuminen etäiseen/kylmään naiseen

Anonyymi

Mies, kiinnostutko herkemmin naisista, jotka ovat sinua kohtaan etäisiä tai "kylmiä"? Miksi?

Itse olen ujo ja traumatisoitunut nainen. Olen aina varuillani kohdatessani uusia ihmisiä ja käyttäydyn siksi kylmästi heitä kohtaan, jotta he eivät satuttaisi minua. Olen tässä elämän matkan varrella huomannut, että muutama mies tuntuu saavan tästä käytöksestäni jonkinlaisia kiksejä ja heidän "kilpailuviettinsä" herää. Eli luovuttamisen sijaan he suorastaan yrittävät juosta syliini. Mitä enemmän yritän välttää heitä, sitä enemmän he haluavat huomiota minulta.

Yleensä miehet luovuttavat heti kun huomaavat, etten osoita lainkaan kiinnostuksen merkkejä tai ylipäänsä avoimuutta heitä kohtaan. Olen siis hieman vaikea persoona, mutta en halua kenellekään pahaa.

En usko, että nämä minusta kiinnostuneet miehet ovat oikeasti kiinnostuneet minusta - teoriani on, että he eivät ole tottuneet siihen, etteivät saa haluamaansa ja siksi alkavat piirittämään. Nämä piirittäjämiehet ovat olleet sellaisia, joilla on paljon naisia ympärillään. En voi sietää tällaista miestyyppiä laisinkaan.

17

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just 😂 Ihan h:tin huono provo.

      • Anonyymi

        Ja tämänkö se nyt tunnisti provoksi, on tiitiäisellä valikoivat silmät kertakaikkiaan, ja muut naisroilihahmot” joo joo nam uskon”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämänkö se nyt tunnisti provoksi, on tiitiäisellä valikoivat silmät kertakaikkiaan, ja muut naisroilihahmot” joo joo nam uskon”

        rooli*


    • Anonyymi

      Tollaiset miehet ovat vain kiinnostuneet siitä tunteesta, että saa naisen kuin naisen käymään sitten kuumana heihin. Melko vaarallisia ovat tollaiset miehet useimmiten ja et voi ikinä tietää onko ne sitten oikealla asialla.

      Mutta jos itse ajat miehet pois, niin ei kannata ihmetellä jos saa vain paskoja pelaavia miehiä, joita kiinnostaa se ajatus siitä että saa naisen kuin naisen pelattua taskuunsa, normaali mies kyllä lopettaa aikanaan kun ei saa minkäänlaista reaktiota, eli on aivan turha tuhlata aikaa johinkin mikä ei toimi.

    • Anonyymi

      Noo, se on nykyaikaa. Kannatti yleensäkin ottaen varautua jo ennakkoon. En tiedä sinusta mitään, mutta tiedät, että en välitä muusta kuin siitä mikä on järkeenkäypää tai mahdollista.

      • Anonyymi

        Et puhu hänelle täällä.


    • Anonyymi

      Itsellä ei ole kiinni luovuttamisesta, mutta jos nainen ei näytä mitään mielenkiintoa, se tuntuu vain vähän pahalta, jos on itse ihastunut. Minulle rakkaus tuntuu kaksisuuntaisena tienä ja viileä ihminen ei tunnu rakastuneelta, eikä rakastettavalta, ja tunteet vain hiipuvat.

      Tällä akselilla ei ole vain kahta naistyyppiä, tyrkkyä ja frigidiä, mutta, vaikka en tyrkystäkään innostu, mieluummin tyrkky, kuin edes vähän viileä.

      Mä pidän lämpimästä.

      • Anonyymi

        Traumatisoitunut ihminen ei ole otollinen rakastumaan (tuntemattomaan). Ehkä kannattaisi itse tehdä jotain, mut jos ei ole uskallusta niin kannattaa toki luovuttaa ja jättää katkerat analysoinnit tekemättä toista kunnioittaen. Järjen käyttä on sallittu. Sivusta kommentoin, aloitus on tietysti provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Traumatisoitunut ihminen ei ole otollinen rakastumaan (tuntemattomaan). Ehkä kannattaisi itse tehdä jotain, mut jos ei ole uskallusta niin kannattaa toki luovuttaa ja jättää katkerat analysoinnit tekemättä toista kunnioittaen. Järjen käyttä on sallittu. Sivusta kommentoin, aloitus on tietysti provo.

        kierä kaukaa ja sano suoraan että ei kiinosta kylikki saaren murha tulee mieleen ei ole hyvä olla liian kiltti ja pantata asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Traumatisoitunut ihminen ei ole otollinen rakastumaan (tuntemattomaan). Ehkä kannattaisi itse tehdä jotain, mut jos ei ole uskallusta niin kannattaa toki luovuttaa ja jättää katkerat analysoinnit tekemättä toista kunnioittaen. Järjen käyttä on sallittu. Sivusta kommentoin, aloitus on tietysti provo.

        No totta v*tussa on provo.


    • Anonyymi

      Naiset jotka on kylmiä on helppo saada kiinnostumaan jos vain saa mahdollisuuden jutella niille kahden kesken.

      Se oli vähän niinkuin peli jota tein teini-iässä mutta jotkut aloittaa myöhemmin. Ei ollut seksi hakusessa vaan enemmänkin itsensä haastaminen. Vähän niinkuin naiset tykkää ajatella tunteita, miehet tykkää ajatella miten saada nainen kiinnostumaan, spontaanisti ilman mitään pelimiehen käsikirjaa.

      Mutta ei kukaan oikeesti oo erityinen, joten nostan hattua jätkille että tajuaa sen ja haluaa vaan pitää hauskaa.

      • Anonyymi

        Sun mielestä varautuneet ihmiset sitten ihastuu ihan kehen vaan, jotka tarpeeksi tekee itseensä tykö. Voi, voi. Alotus selkee provo ja jutut täällä ihan himmeitä.


    • Anonyymi

      Kunhan et nainen varo liikaa...on olemassa veijareita ja pyhimyksiä. Valinta on sinun!

    • Anonyymi

      Ujous ja traumatisoituminen eivät ole sama asia kuin kylmyys. Jos ihmisellä on lukutaitoa toisten ihmisten suhteen hän osaa kyllä erottaa ujouden ja kylmyyden toisistaan.

    • Anonyymi

      Yleensä en kiinnostu, mutta ei sitä koskaan tiedä.

    • Anonyymi

      Kiinnostun vähemmän herkästi etäisistä ja kylmistä ihmisistä naisista. Aikaa on rajallisesti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe