Mun ajamisesta ei tule mitään, koska pöksyt on aina aivan märät. Mun ope on todella hot. En pysty keskittymään yhtään, kun mietin millainen kepukka sillä on housuissa. Huomenna olisi taas ajotunti, en pysty nukkua, kun jalkovälissä sykkii.
Tämä on oikeasti kamalaa.
Ahdistavat ajotunnit
17
1911
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä autokoulu kyseessä? Tietää suosia/varoa.
- Anonyymi
Epic Autokoulu =D
- Anonyymi
Millä paikkakunnalla tällaisia opeja löytyy?
- Anonyymi
No mutta eikös tuo ole seksuaalista häirintää? Sehän ei riipu siitä mitä mies tekee, vaan jos nainen kokee tilanteen häiritseväksi, niin se on häirintää. Eli sillä perusteella saa ukolle rikossyytteen ja potkut, ja sitten pääsee ehkä rauhassa ajamaan.
- Anonyymi
Luotan siihen, että tämä on provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotan siihen, että tämä on provo
Ei ole provo. Tänään se tapahtui. Olen onnellinen. Kannatti odottaa.
- Anonyymi
Tunnit pidetään parkkipaikalla muhinoiden ja opetellen!😜
- Anonyymi
Melkoista "ajo-opetusta"
- Anonyymi
Lmao
- Anonyymi
Tee seuraavalla ajotunnilla kiimaisia kädenliikeitä vaihdekepin varressa!
- Anonyymi
Taidan tietää mikä Espoon Leppävaaran koulu on kyseessä. Taisi olla iltalehdessä juuri juttua, kun opettaja hieman lukiotyttöä hiplailee.
- Anonyymi
Pääkaupunkin kouluissa taitaa olla perverssi opettajat ajossa heppi kovana.
- Anonyymi
Ainakin tällä mun opella on aika betonia toi seisokki. Kalu on myös tosi iso ja täyttää vulvani perusteellisesti.
- Anonyymi
jos on totta niin paljon vielä tapahtuu elämässäsi jota alat katumaan sitten viisikymppisenä.
mieti tarkkaan mitä tahdot seuraavalta 20-30 vuodeltasi.
mulla oli vastaavia hiekkalaatikkokavereita ja yksi on vieläkin loput lähteneet äkkinäisesti pois. - Anonyymi
Ei helvetti xDDD
- Anonyymi
Pieni päivitys aloitukseen. Olen tällä hetkellä yhdessä ajo-opettajani kanssa. Yli 20 vuoden ikäero ei meitä häiritse. On pakko tunnustaa, saan aika kivaa kyytiä muuallakin, kuin autossa =D Joulu jännittää hieman, kun olisi tarkoitus esitellä uusi mieheni ajokorttini maksajille.
- Anonyymi
Mullakin oli koulukaveri joka ei pystynyt hillitsemään himojaan. Oli 3 lasta alta 30v, lisää tuli toiset kolme 40 v molemmin puolin. Kun nuorin lapsi oli 4-6 v? äiti sairastui ja lapset huostaanotettiin.
Äidillä on ollut ehkä 15 "vakituista miestä" jonka kanssa on asunut 3-5 vuotta.
Nyt äiti on noin 66v ja on hoitolaitoksessa.
Itellä oli kanssa vähän liikaa haluja, mutta hiljaisena miehenä on silti menty jo 55v saman naisen kanssa. Joskus 15-20-v toivoin että olisin nainen, olisin tehnyt itseni rikkaaksi miesten kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1643110
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541809Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461764Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571620- 761542
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3351433Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771261The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251065