Mun ajamisesta ei tule mitään, koska pöksyt on aina aivan märät. Mun ope on todella hot. En pysty keskittymään yhtään, kun mietin millainen kepukka sillä on housuissa. Huomenna olisi taas ajotunti, en pysty nukkua, kun jalkovälissä sykkii.
Tämä on oikeasti kamalaa.
Ahdistavat ajotunnit
17
1894
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä autokoulu kyseessä? Tietää suosia/varoa.
- Anonyymi
Epic Autokoulu =D
- Anonyymi
Millä paikkakunnalla tällaisia opeja löytyy?
- Anonyymi
No mutta eikös tuo ole seksuaalista häirintää? Sehän ei riipu siitä mitä mies tekee, vaan jos nainen kokee tilanteen häiritseväksi, niin se on häirintää. Eli sillä perusteella saa ukolle rikossyytteen ja potkut, ja sitten pääsee ehkä rauhassa ajamaan.
- Anonyymi
Luotan siihen, että tämä on provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotan siihen, että tämä on provo
Ei ole provo. Tänään se tapahtui. Olen onnellinen. Kannatti odottaa.
- Anonyymi
Tunnit pidetään parkkipaikalla muhinoiden ja opetellen!😜
- Anonyymi
Melkoista "ajo-opetusta"
- Anonyymi
Lmao
- Anonyymi
Tee seuraavalla ajotunnilla kiimaisia kädenliikeitä vaihdekepin varressa!
- Anonyymi
Taidan tietää mikä Espoon Leppävaaran koulu on kyseessä. Taisi olla iltalehdessä juuri juttua, kun opettaja hieman lukiotyttöä hiplailee.
- Anonyymi
Pääkaupunkin kouluissa taitaa olla perverssi opettajat ajossa heppi kovana.
- Anonyymi
Ainakin tällä mun opella on aika betonia toi seisokki. Kalu on myös tosi iso ja täyttää vulvani perusteellisesti.
- Anonyymi
jos on totta niin paljon vielä tapahtuu elämässäsi jota alat katumaan sitten viisikymppisenä.
mieti tarkkaan mitä tahdot seuraavalta 20-30 vuodeltasi.
mulla oli vastaavia hiekkalaatikkokavereita ja yksi on vieläkin loput lähteneet äkkinäisesti pois. - Anonyymi
Ei helvetti xDDD
- Anonyymi
Pieni päivitys aloitukseen. Olen tällä hetkellä yhdessä ajo-opettajani kanssa. Yli 20 vuoden ikäero ei meitä häiritse. On pakko tunnustaa, saan aika kivaa kyytiä muuallakin, kuin autossa =D Joulu jännittää hieman, kun olisi tarkoitus esitellä uusi mieheni ajokorttini maksajille.
- Anonyymi
Mullakin oli koulukaveri joka ei pystynyt hillitsemään himojaan. Oli 3 lasta alta 30v, lisää tuli toiset kolme 40 v molemmin puolin. Kun nuorin lapsi oli 4-6 v? äiti sairastui ja lapset huostaanotettiin.
Äidillä on ollut ehkä 15 "vakituista miestä" jonka kanssa on asunut 3-5 vuotta.
Nyt äiti on noin 66v ja on hoitolaitoksessa.
Itellä oli kanssa vähän liikaa haluja, mutta hiljaisena miehenä on silti menty jo 55v saman naisen kanssa. Joskus 15-20-v toivoin että olisin nainen, olisin tehnyt itseni rikkaaksi miesten kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4432693Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3942338Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1682273- 5002053
- 991969
- 71524
- 2381180
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.191124Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41922Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut25856