Itse siivoan yhdessä taloyhtiössä ja puen tahallaan seksikästä päälle. Talossa asuu paljon yksinäisiä miehiä ja aika usein oven läpi kuuluu vemputusta ja huohotusta. Voi kun joku tajuaisi tulla kysymään haluaisinko ottaa munan suuhun. Nyt kun on helle ajattelin laittaa avonaisen puseron ja lyhyen hameen. Ehkä jätän pikkuhousut kotiin ja pesen rappuset kontillaan. Miks mä kiihotun tämmösestä itse niin paljon? Onko muita?
Olen kiimainen siivooja
75
3618
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkaa sillain, että ne näkee ovisilmästä! Ai että! Missä siivoot? Muutan sinne!
Lähdin aamuvuorosta vähän ennen kahtatoista työterveystarkastukseen, suihkun kautta. siivooja oli saunaa pesemässä enkä häntä huomannut ennenkuin saunaan menin, hölmönä siinä toisiamme katsottiin ja kun kyseinen nuori nainen oli varsin hyvä vartaloinen blondi niin kulli pomppas heti pystyyn . Aikaisemminkin oli flirttiä molemminpuolin ollut, häneltä kysyin oliko pelkkää flirttailua vai haluaisko pika panon. Otin häntä niskasta kiinni ja vedin itseäni vasten ja suutelin häntä samalla räpläten hänen housuja alas, onnistuin ja sormen hänen häpyynsä laitoin ja kevyesti hieroin huulia. Käänsin siivoojan selin minuun ja pyysin pyllistämään, laitoin hitaasti kullin hänen valuvien huulten väliin kun komennettiin nussimaan niin kovaa kun pystyy, eihän siinä kauan kestänyt kun blondi äännähteli ja viksi ja minä laukesin sykkivään pilluun. Itse lähdin pesulle ja siinä juteltiin tapahtuneesta ja sovittiin että otetaan uusiksi muttei enää työmaalla
- Anonyymi
Tykkään. Suoraviivaista ja käskevää. Pimppani huutaa sua.
- Anonyymi
Delaa spede
- Anonyymi
Olen opiskelija ja käyn siivoamassa myös iltaisin. Seksikäs pukeutuminen on hyvä juttu. Siivoamisesta saa 50,- euroa /kaksi tuntia ja panosta 100euroa / 15 min. Mulla on vakipaikat joissa käyn.
- Anonyymi
Kiihottaisi se varmasti nähdä siivoojatyttö kontallaan pyyhkimässä rappuja kotiin tullessani.
Hameen alta näkyisivät nuoret kiinteät ja paljaat pakarat, joiden völissä kiiltelisi kostea vako.
Saattaisipa tehdä mieli hiukan koskettaa... Olen lukiota käyvä poika. Käyn siivoamassa vastaanottokeskuksessa. Sielä on paljon nuoria miehiä islamilaisista maista. Niillä on uskomus että homouden takia saa oleskeluluvan. En tiedä saako ne lupaa jäädä. Mutta kyllä multa ainakin saavat.
- Anonyymi
Käythän imuttamassa heitä?
Anonyymi kirjoitti:
Käythän imuttamassa heitä?
Itse asiassa en. He haluavat hallita tilanteen. Pelkäävät että puren. Harmi juttu.
Olen siis keskittynyt olemaan vain heidän pantavana.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D6g4F7
- Anonyymi
Kyllä on todella aina välillä tehdä noin rappukäytäviä ym.paikkoja siivoillessa. Nyt taas kehtaa lyhyessä hameessa tai työmekoissakin siivoilla kun on kevät.
N.24- Anonyymi
Kiva, missä neito siivoilee? Voisit pitää kahvitauon meidön taloyhtion kerhohuoneessa
Pyllistää vasten pingispöytää
Vetäisin pikkari nilkkoihin, hame ylös pakaroille
,luja ote kinkuista ja eikun kullia ahtamaan nyt jo kosteaan nuoreen pilluusi
Uuh uhh, reiska nussiiiii!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, missä neito siivoilee? Voisit pitää kahvitauon meidön taloyhtion kerhohuoneessa
Uuh uhh, reiska nussiiiii!!Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh uhh, reiska nussiiiii!!En kehtaa kertoa missä siivoan mutta nyt tätä kertomaasi aatellen menee kiihottuneena tämä loppu työpäivä.
N.24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kehtaa kertoa missä siivoan mutta nyt tätä kertomaasi aatellen menee kiihottuneena tämä loppu työpäivä.
N.24Kiva minäkin seisottelen autossa sua ajatellen
Onko stringit kosteina?
Vartijana ollessani usein törmäilin siivoojattariin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva minäkin seisottelen autossa sua ajatellen
Onko stringit kosteina?
Vartijana ollessani usein törmäilin siivoojattariinPimsani on aivan märkänä aina kun esiintymispäällä vilautellen siivoilen.
N.24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimsani on aivan märkänä aina kun esiintymispäällä vilautellen siivoilen.
N.24Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimsani on aivan märkänä aina kun esiintymispäällä vilautellen siivoilen.
N.24Eihän näissä taloissa päivisin ole muita kun vanhoja pervoja eläkeläissetiä ketkä kuolailee porrassiivoojien tissejä ja perseitä. Nää heittelee rasvasia kaksmielisiä riettaita juttuja tai jotku ehdottelee ihan suoraan panoja kotonaan. Toiset voi jossain kellarikerroksessa käydä käpälöimään jos kattoo et siivooja tyttö on kiimassa ja kullia vailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän näissä taloissa päivisin ole muita kun vanhoja pervoja eläkeläissetiä ketkä kuolailee porrassiivoojien tissejä ja perseitä. Nää heittelee rasvasia kaksmielisiä riettaita juttuja tai jotku ehdottelee ihan suoraan panoja kotonaan. Toiset voi jossain kellarikerroksessa käydä käpälöimään jos kattoo et siivooja tyttö on kiimassa ja kullia vailla.
Jus näinhän se on. Päivisin lähinnä vanhoja kuolaavia äijiä siellä mutta mitä sitten. Käyn yhdessä talossa siivoamassa jossa asuu pelkkiä sosiaalihuollon tai jonkun sellaisen asiakkaita ja nuorempiakin linnasta päässeitä ja sinne kun menee, aina jännittää niin että vatsapohjaa kourii.
Siellä tapahtuu aina jotain niin että välillä vähän pelottaakin siellä. Ja sitten viellä ne sotkutkin on siellä aina karmeat käytävillä ja joka paikassa et joutuu tekemään tosissaan töitä et saa ne siivotuksi.
N.24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jus näinhän se on. Päivisin lähinnä vanhoja kuolaavia äijiä siellä mutta mitä sitten. Käyn yhdessä talossa siivoamassa jossa asuu pelkkiä sosiaalihuollon tai jonkun sellaisen asiakkaita ja nuorempiakin linnasta päässeitä ja sinne kun menee, aina jännittää niin että vatsapohjaa kourii.
Siellä tapahtuu aina jotain niin että välillä vähän pelottaakin siellä. Ja sitten viellä ne sotkutkin on siellä aina karmeat käytävillä ja joka paikassa et joutuu tekemään tosissaan töitä et saa ne siivotuksi.
N.24Sehän sua kiihottaakin,eikö
Haluat vanhemman miehen paksua kyrpää nuoreen pilluusi
Nytkin oot varmaan vessassa sormettamassa..
Tuutko nopeesti jos voisin katsella
Ragnar66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sua kiihottaakin,eikö
Haluat vanhemman miehen paksua kyrpää nuoreen pilluusi
Nytkin oot varmaan vessassa sormettamassa..
Tuutko nopeesti jos voisin katsella
Ragnar66Vaikka se itsellekin on vaikea myöntää, niin sitä minä kai kuitenkin juuri haluan.
N.24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka se itsellekin on vaikea myöntää, niin sitä minä kai kuitenkin juuri haluan.
N.24Tiedän...ehkä olen sinua jossain katsellutkin
R66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka se itsellekin on vaikea myöntää, niin sitä minä kai kuitenkin juuri haluan.
N.24Juuri tuollaista kiimaista nuorta naista olen etsinytkin
Nauttisin nuoresta naisesta kaikin tavoin
Sulla aika isot tissitkin ja sopivat mitat,160/56
ja vaaleat hiukset
Aivan uskomattoman kiihottavat pakarat mustissa legginseissä
Ei poikaystäväs riitä sulle..
Kostuitko tänään;)
R66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän...ehkä olen sinua jossain katsellutkin
R66Ehkäpä. Oletko 66v?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä. Oletko 66v?
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä. Oletko 66v?
Halusin sua N24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuollaista kiimaista nuorta naista olen etsinytkin
Nauttisin nuoresta naisesta kaikin tavoin
Sulla aika isot tissitkin ja sopivat mitat,160/56
ja vaaleat hiukset
Aivan uskomattoman kiihottavat pakarat mustissa legginseissä
Ei poikaystäväs riitä sulle..
Kostuitko tänään;)
R66Nuo mitat eivät nyt pidä paikkaansa ihan mutta aika lähellä noita kuitenkin.
Kostuin taas tänään eikä pelkkä poikakaverini tosiaankaan minulle riitä.
N.24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo mitat eivät nyt pidä paikkaansa ihan mutta aika lähellä noita kuitenkin.
N.24Voisit tulla tekemän kotisiivousta mun luo N24:)
Imuroisit täällä kyhyessä hameessa ilman pikkareita , ahhh
Irstaasti kuvittelen kuinka nuolisin pilluasi takaapäin samalla kun pyllistelet siinä pöytää vasten ,hame kiskottuna vyötäröllesi, pyöreät pakarat paljaina,niitä kourissani puristellen
Ahh tule tänne N24! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.24Nännisi törröttovät tiukan paidan alla
Ja pillusi valui ,eikö N24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.24Mites tänään N24? Nähdäänkö samassa paikassa?
Sen b: n lähellä...
R66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites tänään N24? Nähdäänkö samassa paikassa?
Sen b: n lähellä...
R66Rohkeesti vaan N24, en heti käy kiinni:)
R66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.24No ehkä pituus vähän meni väärin mut tissikoko on oikee eli C
Tänään vapaalla?
Ehkä voitas tavata jossain ?
Vai säikähditkö :)?
A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä pituus vähän meni väärin mut tissikoko on oikee eli C
Tänään vapaalla?
Ehkä voitas tavata jossain ?
Vai säikähditkö :)?
AKaipa se täytyy tyytyä vain katseluun...ens viikkoon N24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit tulla tekemän kotisiivousta mun luo N24:)
Imuroisit täällä kyhyessä hameessa ilman pikkareita , ahhh
Irstaasti kuvittelen kuinka nuolisin pilluasi takaapäin samalla kun pyllistelet siinä pöytää vasten ,hame kiskottuna vyötäröllesi, pyöreät pakarat paljaina,niitä kourissani puristellen
Ahh tule tänne N24!Kotisiivouksia olisi kiihottava tehdä kun ei milloinkaan tiedä millainen setä siellä asunnossa pomoilee.
N.24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotisiivouksia olisi kiihottava tehdä kun ei milloinkaan tiedä millainen setä siellä asunnossa pomoilee.
N.24Niinpä N24
Anonyymi kirjoitti:
N.24Rehellisyys itseäkohtaan on tärkeintä
- Anonyymi
Mikäs yhtiö on kyseessä, joka hoitaa myös siivouksen?😛😋
- Anonyymi
Niuvanniemi tietenkin
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z3i9D1
- Anonyymi
Haluathan imeä pesemätöntä mulkkua?
- Anonyymi
Haluaisin panna , mutta kun kukaan ei anna.
Olen 73v mies ja kyrpä on kova kuin paksu porkkana. - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O6s9V7
- Anonyymi
Olis kyl kiva tulla katsomaan siivoomistasi ;)
- Anonyymi
Eilen sain takapillu nuolentaa kun siivosin kontillani hame päällä. Näin kun mies joka pikku hutikassa menee la-vuorollaan saunaa. Nostin hametta niin, että hänen teki mieli kurkata kun oli niin lyhyellä. Kurkkasi, niin kuin arvasin ja siellä oli paljas pilluni. Ensin hän jäi runkkaamaan kylpytakki päällä. Kiihotti. Sitten hän pyysi lupaa lipaista. Aaaaah, mikä kielihoito ja ison kyrvän pikapano.
- Anonyymi
Et ole N24,ethän.?
Hän on ujompi vastauksissaankin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole N24,ethän.?
Hän on ujompi vastauksissaankinEn. Olen ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Olen ketjun aloittaja.
Missä?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F5g4Z0
- Anonyymi
Sinä taidat olla samanlainen nymfo kuin se muodokas siivoojatyttö jonka ihania rintoja imin suuren vakuutusyhtiön saunassa ja nuolin liukasta pillua saunan lauteilla hänen nautinnollisesti voihkiessa
Kuinka ihana nuori kiimapillu hän olikaan!
Kalua isojen rintojen väliin,spermat suihin ja tisseille.
Ja toisella kertaa nussin takakautta tiukkaa posliinipilluaan, , hänen nojatessa toimistopöytää vasten ,, hame lanteilla ja pikkarit nilkoissa
Keskiyön aikaan saimmme molemmat äänekkäät orkut tyhjässä toimistossa ,Selässön on virläkin kynnen jäljet
Ikävä kyllä hän oli vain kesäduunissa., mutta se kesö oli roetas ja kuuma
Ehkä sinäkin haluut oikeasti tarjota herkkuasi irstaalle vartijalle:)
T. Vanha väijy - Anonyymi
Mielelläni levittäisin pilluni sinulle käsiteltäväksi.
- Anonyymi
Kerro vain koska ja missä ..patukkaa aina tarjolla:)
Vanha väijy
- Anonyymi
Huomenna on niin lämmin päivä, että aion laittaa mekon taas päälle. Sellaisen, missä tissit pysyy juuri piilossa. Ehkä nänni välillä vilahtaa. Myös pikkarit jätän kotiin. Tekee niin mieli terskaa. Ihanaa, paksua tattia.. aah. Jos joku tuuppais mun pulleiden pimppihuulten väliin kunnon kyrpää.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A3j7C6
- Anonyymi
Nyt on jo niin lämmin, että siivotessa voi pitää napillista puolreisi pituista työmekkoa. On todella todella kiihottavaa kun alla ei mitään muuta kuin stayupit ja sedät katselee siivoamistani kuolaten.
N.24- Anonyymi
Kuolaan jo nyt kun kuvittelen sua täällä kämpälläni pyllistelemässä
Makaan sohvalla jöykkö kalu verkkareissa sojottaen sun siivoamista katsellen
Uuuhh N24 !
A24?
Völillä voit kosketella sitä imuroidessasi, tunnustella housujen päältä samalla kun hyväilen paljaita pakaroitasi mekon alta..
Tuntisin kuinka pillusi valuu nesteitä pitkin reisiä
Ragnar66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolaan jo nyt kun kuvittelen sua täällä kämpälläni pyllistelemässä
Makaan sohvalla jöykkö kalu verkkareissa sojottaen sun siivoamista katsellen
Uuuhh N24 !
A24?
Völillä voit kosketella sitä imuroidessasi, tunnustella housujen päältä samalla kun hyväilen paljaita pakaroitasi mekon alta..
Tuntisin kuinka pillusi valuu nesteitä pitkin reisiä
Ragnar66Muistatko missä nähtiin N24?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko missä nähtiin N24?:)
Oletkohan se setä joka vastattain tuli saunalle kun siivosin siellä?
N.24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.24Ehkä olin se parrakas mies jolla pullotti farkuissa kunnon patukka..
Katselin kun pyllistelit siellö.
Harmi että sulla ei silloin ollut hametta vaan tiukat mustat legginsit
Ja tiukka musta t-paita
Olisin halunnut puristella persettäsi, mutta minulla oli kiire töihin
Ens kertaa kiimapillu
R66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olin se parrakas mies jolla pullotti farkuissa kunnon patukka..
Katselin kun pyllistelit siellö.
Harmi että sulla ei silloin ollut hametta vaan tiukat mustat legginsit
Ja tiukka musta t-paita
Olisin halunnut puristella persettäsi, mutta minulla oli kiire töihin
Ens kertaa kiimapillu
R66Nyt alkoi kyllä jännittämään tuo kuka olet ja se seuraava kerta!
N.24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alkoi kyllä jännittämään tuo kuka olet ja se seuraava kerta!
N.24Tule Kaareen kahville N22
R66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule Kaareen kahville N22
R66Vai N24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.24Olen ,ja eilenkin nähtiin.24....
Kiimainen katseesi uuuh
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K1v8T7
- Anonyymi
Mietin kun olen huomannut että yksi mies runkkaa oven takana... että jos peruuttaisin hänen postiluukkuun. Niin että hän voisi katsella pimppiäni lähietäisyydeltä. Mitähän tuumaisi...uskaltaisinko?
- Anonyymi
Tule vain ,pyllistä ja vedä hame ylös ja pikkarit alas..
Ikävä kyllä kullini ei mahdu postilaatikosta
Toki voit tulla sisällekn
Alppikadulla
R66
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B2n3P9
- Anonyymi
Millos sulla taas siivous vuoro voisin tulla nuolasemaan ;)
- Anonyymi
Ja minä voisin imeä terskaasi. Ja palleja. Aah. Tule. Pillu ihan kuumana.
- Anonyymi
Tulen varmasti kun kerrot minne
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P4c5E7
- Anonyymi
Hoikka blondi herttis?
- Anonyymi
Olen mies ja toivoisin ettå olisit se vaalea tyttö joka siivoaa pukkareita.
Välillä tuntuu kuin hän haluaisi juuri tuota mitä sinäkin.
Mutta kuinka voisi nykyään edes kysyä, saati sitten tarjota kalua tytön suuhun ilman että joutuu syytteeseen raiskauksesta tai ahdistelusta?
Oletko koskaan saanut tarjouksia?
Mies Espo- Anonyymi
Ehdotuksia ja tarjouksia saa miehiltä kyllä aika-ajoin. Nyt kesällä taas enemmän kun siivotessa vähempi vaatteita.
N.24
Ketjusta on poistettu 171 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125