R.I.P. Yyterin nakranta.

Anonyymi

2

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua loukkaa valtavasti nämä bikineissä ja muuten vähissä vaatteissa liikkuvat ihmiset. Mielestäni burkini-pakko olisi oikea ratkaisu. On kamalaa miten ihmisten seksuaalisuutta ruokitaan vapaalla pukeutumisella, aiheuttaa ties mitä. Meidän on ehdottomasti otettava lisää mallia muslimimaista ja heidän käytännöistään.

• Anonyymi

Porissa nakuralla oleminen kesäisin on ollut minulle ja rouvalle ihan ykkösjuttu. Nyt pariin vuoteen ei olla oltu kun on muutettu Suomessa aika kauas. Yleensäkin lomaillessa ollaan aina nakurannalla jos se on valittavissa. Liki sata rantaa arvioisin on lienee lähellä.
      Pori on ollut näistä kaunein ja on sääli jos se pyritään lopettamaan. Jos olisin mijärdööri lahjoittaisin ilman muuta korvamerkattua rahaa miljoonia ko. rantaan ja nudistitoiminnan kehittämiseen. Ihme on jos Suomessa ei yksi ranta menesty kun Ruotsissakin on kahdeksan plus päälle neljä nauristeille suunnattua caravan aluetta.
      Toivottavasti tässä ei nyt olisi takana se kuuluisa suomalaisten kateus. Sen tiedän että tuolla rannalla ei ole ollut ongelmia. ”Hauskaa” siellä kyllä esiintyy. Tämä jurppii niitä jotka eivät itse sinne pääse syystä tai toisesta. Ja sitten kun en minä niin sitä ei haluta muillekkaan antaa. Tätähän se taitaa olla. No kohtahan kun tämä koronanarratiivi aukeaa, poistuu nuo rajoitukset ja pääsee taas Kreikkaan ja Espanjaan. Sinne ja rouvan kanssa heti hauskaa päivää viettämään nakurannalle. Katsotaan ja nauretaan kun muut repii kylmää märkää ja hiekkaista uima-asua ees taas ’ala kusitulehduksen. Vaikka eihän sitä nauraa saisi. Säälittäväähän se on. No kukin tekee niin kuin itse haluaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2747
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      304
      2673
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      44
      2355
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1424
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1132
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1106
    7. 57
      812
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      801
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      709
    10. 55
      702
    Aihe