R.I.P. Yyterin nakranta.

Anonyymi

2

1248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua loukkaa valtavasti nämä bikineissä ja muuten vähissä vaatteissa liikkuvat ihmiset. Mielestäni burkini-pakko olisi oikea ratkaisu. On kamalaa miten ihmisten seksuaalisuutta ruokitaan vapaalla pukeutumisella, aiheuttaa ties mitä. Meidän on ehdottomasti otettava lisää mallia muslimimaista ja heidän käytännöistään.

    • Anonyymi

      Porissa nakuralla oleminen kesäisin on ollut minulle ja rouvalle ihan ykkösjuttu. Nyt pariin vuoteen ei olla oltu kun on muutettu Suomessa aika kauas. Yleensäkin lomaillessa ollaan aina nakurannalla jos se on valittavissa. Liki sata rantaa arvioisin on lienee lähellä.
      Pori on ollut näistä kaunein ja on sääli jos se pyritään lopettamaan. Jos olisin mijärdööri lahjoittaisin ilman muuta korvamerkattua rahaa miljoonia ko. rantaan ja nudistitoiminnan kehittämiseen. Ihme on jos Suomessa ei yksi ranta menesty kun Ruotsissakin on kahdeksan plus päälle neljä nauristeille suunnattua caravan aluetta.
      Toivottavasti tässä ei nyt olisi takana se kuuluisa suomalaisten kateus. Sen tiedän että tuolla rannalla ei ole ollut ongelmia. ”Hauskaa” siellä kyllä esiintyy. Tämä jurppii niitä jotka eivät itse sinne pääse syystä tai toisesta. Ja sitten kun en minä niin sitä ei haluta muillekkaan antaa. Tätähän se taitaa olla. No kohtahan kun tämä koronanarratiivi aukeaa, poistuu nuo rajoitukset ja pääsee taas Kreikkaan ja Espanjaan. Sinne ja rouvan kanssa heti hauskaa päivää viettämään nakurannalle. Katsotaan ja nauretaan kun muut repii kylmää märkää ja hiekkaista uima-asua ees taas ’ala kusitulehduksen. Vaikka eihän sitä nauraa saisi. Säälittäväähän se on. No kukin tekee niin kuin itse haluaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe