Mainostaako ne vaa omia busines pimppojaan?
Mikä tää omakuva.org saitti oikein on?
10
35732
Vastaukset
- varmasti
ei muuten mitään järkeä tuossa sivustossa :(
- amatöörejä on
sinne sivulle voi kuka tahansa laittaa omia kuviaan tai siirtää netistä minkä kuvan tahansa mitään sensuuria ei ole.
On sillä OIKEITA amatöörejäkin, aitoja suomalaisia, kun osaa katsella, ja heillä nostan hattua. - joskus löytyy
amatöörejä on kirjoitti:
sinne sivulle voi kuka tahansa laittaa omia kuviaan tai siirtää netistä minkä kuvan tahansa mitään sensuuria ei ole.
On sillä OIKEITA amatöörejäkin, aitoja suomalaisia, kun osaa katsella, ja heillä nostan hattua.tuossa ihan oikeita selläisiä... kun on tuntikausia etsinyt ;)
- EssiKe
On siel ihan aitoo amatööri kuvaa
- Anonyymi
Idiootit pistää kuviaan sinne
- Anonyymi
suuta soukemmalle pinokkiot. alastomuus on osa länsimaisuutta. Muuttakaa venäjälle isoamaan .
- Anonyymi
Mitäs tuo nyt tarkoitti???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tuo nyt tarkoitti???
Taitaa idän pinokkio kaivata jo länsi piparia rajan taa ..
- Anonyymi
Kyllä se on ihan kaikille käytettävissä , voi katsoa muiden alastomia kuvia , ja lisätä omia . Eilen oli joku katkos jostakin syystä kun ei päässyt sivulle .
M 64 CD 💃
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399