Jeesus sanoi: Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: Minä se olen ja: Aika on tullut. Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.
Niinkuin kaikkien muidenkin lahkojen pappeja ynm muita väärän evankeliumin levittäjiä joista puuttuu se tärkein eli se mitä Jeesus sanoo pelastumisesta.
Kilvoitelkaa, että pääsisitte ahtaasta portista sisään.
Lukekaa tarkkaan mitä Jeesus itse sanoo pelastumisesta.
Koskee myös vapaakirkon saarnaajia
Anonyymi
5
933
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaakirkko opettaa Raamatunvastaisesti....mm. sielunkuolemattomuusoppia ja kolminaisuusoppia.
Raamatussa ei ole kumpaakaan!Eli siis kaikki kristilliset kirkot opettavat näistä asioista mielestäsi "raamatunvastaisesti"....
- Anonyymi
Opettavat homoutta
Enpä ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään vapaakirkollisen sanovan "minä olen messias/kristus". En julistajan enkä muunkaan jäsenen.
Toki aina on syytä olla hereillä ja tutkia Jumalan sanaa vilpittömin mielin ja valvoa vaellustaan. Tämä koskee kaikkia mutta erityisesti seurakunnan paimenia ja opettajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917