Koskee myös vapaakirkon saarnaajia

Anonyymi

Jeesus sanoi: Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: Minä se olen ja: Aika on tullut. Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.

Niinkuin kaikkien muidenkin lahkojen pappeja ynm muita väärän evankeliumin levittäjiä joista puuttuu se tärkein eli se mitä Jeesus sanoo pelastumisesta.

Kilvoitelkaa, että pääsisitte ahtaasta portista sisään.

Lukekaa tarkkaan mitä Jeesus itse sanoo pelastumisesta.

5

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vapaakirkko opettaa Raamatunvastaisesti....mm. sielunkuolemattomuusoppia ja kolminaisuusoppia.
      Raamatussa ei ole kumpaakaan!

• Eli siis kaikki kristilliset kirkot opettavat näistä asioista mielestäsi "raamatunvastaisesti"....

• Anonyymi

Opettavat homoutta

• Anonyymi kirjoitti:

Opettavat homoutta

Mitähän tuolla mahdat tarkoittaa?

• Enpä ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään vapaakirkollisen sanovan "minä olen messias/kristus". En julistajan enkä muunkaan jäsenen.

Toki aina on syytä olla hereillä ja tutkia Jumalan sanaa vilpittömin mielin ja valvoa vaellustaan. Tämä koskee kaikkia mutta erityisesti seurakunnan paimenia ja opettajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10619
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2125
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1462
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1144
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1091
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe