Elokapina ja sen sisarliikkeet ovat anarkiaa, ei ilmastonmuutoksen torjuntaa. Vihreiden koko touhu on sellaista kohkaamista. Samoin monen muun "vihreän". Ilmastonmuutos on kaikkien asia. Sitä ei mikään puolue ole oikeutettu omimaan. Viime vaalien alla sellaisella kalasteltiin ääniä. Sama asia kuin polkupyörät. Kaikki osaavat niistä keskustella.
Esimerkiksi puheet polttomoottorien kieltämisestä on absurdia. Voi niissä polttomoottoreissa polttaa muutakin kuin fossiilisia polttoaineita. Sähköautot eivät ole Suomen tulevaisuuden kestävä vaihtoehto. Kuka tulee hakemaan lapset koulusta, kun sähköt on poikki?
Gretan sanoin: kuunnelkaa asiantuntijoita.
Ville Niinistö korjaa väärinkäsityksiä hiilinielusta Uutissuomalaisen Erno Laisin haastattelussa. Jotkut poliitikot ovat johtaneet suomalaisia harhaan. Nokittelua on käyty myös Brysselissä. Tosiasia on, että Suomen hiilinielu on kasvamassa.
Suomen nykyinen hiilinieluvelvoite on 21 miljonaa tonnia vuodessa. Komission esityksen mukaan se olisi jatkossa 17,8 miljoonaa tonnia. Suomen vuoden 2020 nielut ylittivät 20 miljoonaa tonnia. Asiat on ok.
Tosiasia on myös, että Brysselin miesten tai naisten ei pidä yrittää tulla kertomaan suomalaisille, miten metsiä hoidetaan. Asia on päinvastoin. Eikä toimista päätä Mannerheimintien istuskelijat. Kakki kohkaajat ovat sitä samaa porukkaa. Soijanakkien syöjät. Mistäs se soija tuodaan? Mitäs sademetsille on tehty, että soijan kasvatuspinta-alaa on saatu aikaiseksi? Soijanakkien syöjät syövät hiilinielua.
Viherkohkaajat ovat vihersiirtymää vastaan
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440