Suora kysymys

Anonyymi

Miksi ihastuit juuri Häneen ?

124

3198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea selittää, tunnen erilaista vetovoimaa kys ihmistä kohtaan. Halua yms..

      • Anonyymi

        Erilaistako kuin kehenkään muuhun?


    • Anonyymi

      Siinä nyt vain kävi niin.

    • Anonyymi

      Isot tissit

    • Anonyymi

      Iso perse

      • Anonyymi

        Ehdit ensin.


    • Anonyymi

      Joku hetkellinen mielenhäiriö ollut, mutt äkkiä tuosta yli pääsi, kun tajusin ettei mun näkösen kannata ketään katsella, vielä vähempi ihastua kehenkään, en mä kellekään kelpaa.

    • Anonyymi

      Kivat silmät

    • Anonyymi

      Hänen vartalonsa saa hormonini hyrräämään ..... slurps

    • Anonyymi

      Yhtä huono huumorintaju. 🙄

    • Anonyymi

      Näivettynyt muna muutamalla karvalla

    • Anonyymi

      tyhjä lompakko, helppo määräillä

    • Anonyymi

      En ainakaan ulkonäköön 🤣🙆‍♂️

    • Ajatukset ja arvot kolisi kivasti. On myös varsin viehättävä. Onneksi kuitenkin olen alkanut toipua ja päästä yli ihastumisen huuruista.

      Pidän hänestä, muttei se enää tunnu päätä sekoittavalta. Romanttiset hörhellykset on hiipuneet.

      • Anonyymi

        Äläs ny 🤗😘🥰😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny 🤗😘🥰😊

        Kyyl, se on vaan hyvä että alkaa pää selviämään. :)

        On rasittavaa olla ihastunut, tosi henkisesti uuvuttavaa kaiherrusta ja vaikerrusta. Helpompi olla, kun kukaan ei kummittele mielessä ja haaveile kestään mitään. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyyl, se on vaan hyvä että alkaa pää selviämään. :)

        On rasittavaa olla ihastunut, tosi henkisesti uuvuttavaa kaiherrusta ja vaikerrusta. Helpompi olla, kun kukaan ei kummittele mielessä ja haaveile kestään mitään. :)

        Sittenhän se tunne olis mukava, jos ei olis mitään syitä miksi estellä ja vältellä tuntemasta niin, jos se olis molemminpuolista ja luvallista tunteilua.

        Mutta ei näin tule kuin sydän surulliseksi.


    • Anonyymi

      Pidin hänen olemuksesta, olin aina pitänyt ja katsonut että siinäpä hieno. Kerran havaitsin, että hänessä on välittävyyttäkin.

      En koskaan edes ajatellut, että hän olisi kiinnostunut.

      Kunnes vahingossa katsahdin häneen pari kertaa ja siitä se lähti kuin pyörre kasvamaan..

      • Anonyymi

        Ne pari kertaa muistan oikein hyvin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toivottavasti on hyvä tyyppi. Itse tiedän yhden tuon nimisen tyypin, oli melkoinen naistennaurattaja, vaihtoi lennossa uuteen naiseen...😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti on hyvä tyyppi. Itse tiedän yhden tuon nimisen tyypin, oli melkoinen naistennaurattaja, vaihtoi lennossa uuteen naiseen...😝

        Pistä se kieli suuhun äläkä roikota sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti on hyvä tyyppi. Itse tiedän yhden tuon nimisen tyypin, oli melkoinen naistennaurattaja, vaihtoi lennossa uuteen naiseen...😝

        Mä tunnen itseasiassa ootas 5 Juhaa joista kahta oon pannu. Yhteen olin ihastunu yläasteel ja yks kysy treffeil mut kieltäydyin


      • Anonyymi

        😀 Vielä opit kiusaaja.


      • Anonyymi

        Kenelle Juhalle?


    • Anonyymi

      Ihanan sekopää

    • Anonyymi

      En tunne häntä lainkaan, mutta hän vetää puoleensa kuin magneetti. Oudon voimakas vetovoima, jota en ole koskaan ennen tuntenut.

      • Anonyymi

        Sitä sanotaan rakkaudeksi.


      • Anonyymi

        Sama🤔 ja lisäksi hänen ulkoinen olemuksensa. Ne huulet 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama🤔 ja lisäksi hänen ulkoinen olemuksensa. Ne huulet 🤔

        Tai ei voi sanoa, etten tuntisi lainkaan...tunnen hiukan ja haluan vaan enemmän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sanotaan rakkaudeksi.

        Niin sitä kait kutsutaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ei voi sanoa, etten tuntisi lainkaan...tunnen hiukan ja haluan vaan enemmän...

        Ne suudelmat…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne suudelmat…

        Niinpä, varsinkin ne kielimoukut. Huhhuh 😅


    • Anonyymi

      Näin hänessä samankaltaisuutta 😆

      • Anonyymi

        😆😆


      • Anonyymi

        Näin mulla sit myöhemmin.. Mutta yleensä en huomaa juuri ketään, nämä miehet tekee itse jotain. Aina niin... Sit vasta kiinnitän huomion, hiljotellen... Sit vasta huomasin että tämähän on niin kuin minä 🤣..


      • Anonyymi

        Kyllä hullu, hullun tuntee. Hieman samat fiilingit naisesta.


    • Anonyymi

      Huumorintaju, älykkyys, itsepäisyys,rentous. Kun hän istui lähelle kerran se tuntui hämmentävältä mutta oudon kodikkaalta ja luontevalta. Se oli se hetki kun ihastuin.

      • Hieno kommentti hänelle

        ♪(´▽`)

        (Tiedän kyllä, että se ei ollut minulle) *hymy*


    • Anonyymi

      Erilainen kuin kukaan muu aiemmin. Perskeles.

    • Anonyymi

      Joskus vieläkin suren kaikkea. Itken yksinäni.
      Ei se tästä miksikään muutu.
      Mene sinä minne sinun on mentävä.
      💫

    • Anonyymi

      Hänen sisällä on kuin jokin jättimäinen massa tai magneetti tai mikä lie, joka herättää tunteet. Hänen lähellä maailmassa ei vaan ole ketään eikä mitään muuta, aika pysähtyy. Käsittämätöntä ja kuitenkin ihan selkeetä. Tietysti hän ei kukaan muu.

    • Anonyymi

      En ole ihastunut vielä häneen. Tykkää panna minua (naista), se on ihan jees. Jotain samoja kiinnostuksen kohteita. Mutta edelleen, en ole kiinnostunut. Kiva silti viettää aikaa ja panna. Ehkä etsin jonkun toisen kohta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt kun kaikesta on aikaa niin paljon, pystyisikö sitä analysoimaan... En ihastunut ensinäkemältä. Hän ei ole ulkoisesti tyyppiä, johon yleensä ihastun. Jotenkin sit kun oltiin enemmän tekemisissä, huomasin vetovoiman meidän välillä tai ainakin tuntemani vetovoiman häneen. Se oli tosi voimakasta, sellaista, että hengitys salpaantui ja teki mieli hivellä häntä. Pidin hänen ihokarvoistaan, käsissä, jaloissa ja kulmakarvoista. Olisin halunnut sivellä niitä. Ja silmistä ja katseesta pidin myös. Luonteessa pidin rauhallisuudesta ja määrätietoisuudesta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Etkö tajua, jätä hän ne varatut rauhaan, ei ne susta o välitä.


    • Anonyymi

      analysoiminen on myrkkyä joka pilaa kaikki ihmis- suhteet

      • Anonyymi

        Niin se on jonkin verran totta.


    • Anonyymi

      Joku tosi outo mystinen juttu. Epäilen salaliittoa. Pitää varmaan ylikseltä kysyä analyysi, siellä tietämys.

    • Anonyymi

      Hän lumosi minut. Se kaikki kohteliaisuus, ystävällisyys, avuliaisuus ja kiltteys, se oli minulle ihan liikaa. En ollut ennen tavannut ketään hänen kaltaistaan. Hän yksinkertaisesti "veti maton jalkojeni alta" hyvällä tavalla ja olin täysin voimaton sen tunteen edessä minkä hän sai aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Siivouspäivä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivouspäivä 😂

        Hanki. Oma. Elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivouspäivä 😂

        Ei tuohon nyt siivoukset liittyneet, mutta kiva jos saat huumoria revittyä tekstistäni:)


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki. Oma. Elämä.

        Dtrolli taas mielikuvituksissaan. Puhuu puuta heinää!!


    • Anonyymi

      Vaikea sanoiksi pukea mitä kaikkea tunnen mutta se on pakko myöntää että ajatukset karkaa usein tähän naiseen. Huomaan miettiväni häntä kesken työpäivän ja vapaa-ajalla. Sitten jos on tavattu niin on loppu
      päivän mukava olo, kummasti hymyilyttää ...
      En tunne näin muita kohtaan.

      • Anonyymi

        Samaistun sinun tuntemuksiin, naisena.


      • Anonyymi

        No onko sinulla mahdollisuus saada hänet?


    • Anonyymi

      Hänellä treenattu vartalo, sopivasti tietyissä paikoissa pyöreyttä ❤

      • Anonyymi

        Haluaisin näyttää joltain luontaantyöntävältä pyöreältä paskalta, ja lihakset olisi huipussaan. Kiinnostuin, kun luulin, että hän katsoi minua. Odotin sitten jotain lisää, kun hän aloitti, mutta se oli niin vähäistä, että arvelin, että ei hän minusta välitä.


    • Anonyymi

      Näin jälkikäteen ajattelisin että ihastumisen syynä : ajoitus, vastakohtaisuus, "kielletty hedelmä" , seksuaalisuus, henkinen tuki, samanlainen huumorintaju, ulkoinen viehättävyys ...
      Varmaan vielä paljon muutakin mutta tässä jotain

      • Anonyymi

        Itse koetin olla avoin, muuta en miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse koetin olla avoin, muuta en miettinyt.

        Trolli esiintyy vuoroin naisena ja vuoroin miehenä. Kumpiko lienee, vastailee aloituksiin sa... Hassua!


    • Anonyymi

      Tuli sellainen tunne hänestä , että tuo ihminen tuntuu omalta. Mitä enemmän tutustunut niin tuo tunne vahvistunut.

      • Anonyymi

        Juuri tuolta se on tuntunut. Sitä ei edes tiennyt mitä etsi, kunnes sen löysi.


      • Se omalta tuntuminen just se juttu onkin, miksi on niin vaikeeta päästä yli ihmisestä. Kun hän tuntuu niin omalta.


    • Anonyymi

      On on vetoava, charmikas. Seksikäs, vakaa, viisas mies.

    • Anonyymi

      Kehen?

    • Anonyymi

      Olen ollut kiiinnostunut H-miehestä useamman kuukauden ajan, en tiedä vielä miksi. Se olisi kiva selvittää.

    • Anonyymi

      En olisi edes huomannut häntä tai ihastunut, mutta hän toi niin selvästi esille oman ihastumisensa.
      Näin se meni. :)

      • Anonyymi

        Niin kai, tavallaan. Olisin halunnut sulkea sinut halaukseeni, kun tulit kerran ovesta, mutta en tiedä mikä minua esti! Ajattelin kyllä, mutta ihan kuin olisin kuullut, että sinuna pysyisin kauempana. No pakko on pakko :| o yritin kai ottaa.. olit viehättävä, valloittava , ja tilanne nopea. Ja kun monesti olit niin seksikkäänä, että kyllä tippui silmät päästä.


      • Anonyymi

        En minäkään ole ollut ihastunut mutta minkäs sitä voi jos minuun usein ihastutaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ole ollut ihastunut mutta minkäs sitä voi jos minuun usein ihastutaan ?

        Kyllä on naurettava kommentti sulla. Ihan sivusta lueskelen. Ei kukaan voi kuvitella tuon kommentin olevan hänelle, jos ei edes ole ihastunut. Paha minähäiriö sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on naurettava kommentti sulla. Ihan sivusta lueskelen. Ei kukaan voi kuvitella tuon kommentin olevan hänelle, jos ei edes ole ihastunut. Paha minähäiriö sulla.

        Kukaan ei tuollaista kirjoita tosissaan. Mutta sun on tottakai pakko tulla kauhistelemaan jonkun ajatuksia.


      • Anonyymi

        Voi, kenelle tai mihin päin.. toivoisin niin olevan itselleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tuollaista kirjoita tosissaan. Mutta sun on tottakai pakko tulla kauhistelemaan jonkun ajatuksia.

        Älä muuta sano. Onpa sotainen harrastus suggestoida itsensä uskomaan näihin kirjoituksiin. Ja edelleenkään tämä sama minähäiriöstä jauhava tekoviisas ei avaa sitä, että mitä hän kaikessa akateemisuudessaan tällä tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Mielettömän seksikäs ulkonäkö . Ja kun sain vähän enemmän selvää hänestä, oon ihan hukassa. Todennäköisesti nauraa minulle mutta naurakoon. Ei väliä, oon tottunut

      • Anonyymi

        Miksi hän nauraisi? Sehän voi olla vähintään yhtä hullaantunut sinusta.


      • Anonyymi

        Nauraa hyväntahtoista naurua ja ajattelee että olet suloinen höntti.


    • Anonyymi

      Koska hän on juuri hän eikä kukaan muu.

    • Anonyymi

      Hän on hyvä ihminen, aina ollut mun tukena ja ollut valmis tekemään mun eteen enemmän kuin hänen tarvisi tehdä. Hän on aina puhunut mulle ihanasti ja kehunutkin paljon. Hänessä on paljon luonteenpiirteitä, joita ihailen; hän on sanavalmis, sosiaalisesti lahjakas, superhauska, älykäs ja suorasanainen. Hän on järkevä, hänellä on vahvat mielipiteet ja hän saa mut ajattelemaan asioita välillä eri kantilta. Hän on todella puoleensavetävä; näyttää hyvältä ja on itsevarma, mut kaikki hänessä vetää puoleensa; ääni, eleet, tapa puhua, katse, ulkonäkö jne. Hänellä on korkea moraali ja hän on hyvä ihminen. Meille ei varmaan koskaan voi tulla mitään, mut ihailen häntä ja arvostan niin paljon sekä oon aivan liian ihastunut, jonka takia eteenpäin pääseminen on vaikeaa, vaikka sitä yritänkin.

      • Anonyymi

        Miksi luulet ettei voi tulla koskaan mitään?


      • Anonyymi

        sivusta.. tää oli kyllä niinku mun ajatus hänestä ja haaveillahan voi, mutta ptäis kyllä lopettaa turhanpäiväinen haihatus, mutta miten niin ihanan voi unohtaa.. n>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet ettei voi tulla koskaan mitään?

        Tämä trolli kiusaa ton miehen aviovaimo, muka kehuu täällä miestä, jota ei edes kunnolla tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä trolli kiusaa ton miehen aviovaimo, muka kehuu täällä miestä, jota ei edes kunnolla tunne.

        Taas sinä kummallinen höpöttäjä selostamassa kuin joku urheiluruudun juontaja. Ei se haukkumasi m-nainen täällä ole, vaan sinä olet sekaisin.


    • Anonyymi

      Ikävä.

    • Anonyymi

      Hän saa mut laulamaan hän ja vielä enemmän..

    • Anonyymi

      Mukavan oloinen mies eikä hassumman näköinenkään. Huumorintajuinen ja tarttuva nauru. Minua vilkkaampi ... Vaikea analysoida kun ei vielä hyvin tunneta.

    • Anonyymi

      En koskaan kyllästy katsomaan sen naisen silmiä. Hymyillessä poskiin tulee vielä hymykuopat .... Ei olla nyt nähty vähään aikaan .... Ikävä.

      • Anonyymi

        Missä näitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näitte viimeksi?

        Up.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Up.

        Jaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Up.

        Voi sua🤗. ..
        Nyt taisin punastua..


    • Anonyymi

      Epätoivoinen rakkaus

    • Anonyymi

      Pusuhuulet ja sopiva kroppa jossain määrin vielä ihanasti v. 1977 ja ikääkin jopa 17v. Aaah jo silloin saati vielä myöhemmin.

    • Anonyymi

      Hän Hxxx nainen on täydellinen mulle K miehelle.

      • Anonyymi

        Heli ja Kimmo


    • Anonyymi

      Märkä kirkkovene

    • Anonyymi

      No onhan hän kuuma ja toisinaan täysin hullu, hauska ja hyvän mielikuvituksen omaava mies. Vaikka olen tuntenut hänet jollain tavalla vuosia, niin ihastuin vasta tänä kevättalvena kun näin hänestä aivan uusia puolia.

      • Anonyymi

        Haista paskas iha ite!


    • Anonyymi

      Ihastuin siihen kun hänen seksikäs päärynä pylly oli ihanasti levällään edessäni😛Olin siitä hetkestä täysin myyty ja aloin näkemään makuja.Rakastuin het.

    • Anonyymi

      M mieheen työpaikalla olen todella ihastunut, kohta nähdään taas ;)

    • Anonyymi

      Hän on maskuliininen mies, aina auttamassa minua, äärimmäisen älykäs herrasmies ja hellä. Seksikäs mies. Häneltä löytyy myös ripaus sitä poikamaista ilkikurisuutta. Olisi kivaa jos hän tekisi vain aloitteen minun suuntaani. Viihdymme toistemme seurassa usein. Olen halunnut suudella häntä jo monta kuukautta kun juttelemme ja istumme lähekkäin. Hän on nyt kesälomalla. Häntä on kova ikävä.

      • Anonyymi

        Mikset tee aloitetta, jos hän kerran kiinnostaa?


    • Anonyymi

      God grant me serenity to accept things I cannot change
      Courage to change the things I can
      And wisdom to know the difference

    • Anonyymi

      Koska hän on vaan aina ollut kiva. Mutta en ole mikään.

      • Anonyymi

        Millä perusteella?


    • Anonyymi

      Oli kiva leikkii hetki hänen kanssa.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Niin vain kävi. Ihan hullun lailla ihastuin.
      Eipä sitä nyt kannata enää suuremmin miettiä, miksi niin kävi, joskus sellaista vaan sattuu elämässä.
      Heli

    • Anonyymi

      Kuunteleva,rauhallinen opas minulle,tasapainoittaa minua,kiltti ihminen,rakastaa eläimiä,antaa harmoaniaa elämääni,kaunis ja tasapainoinen ihminen(nainen).
      nyt tais tärähtää 16v..

    • Anonyymi

      Miani on kultainen, ihana, kaunis ja söpöö 😍😍🤗🤗😙😙😚😺😽😽

    • Anonyymi

      Evaseni oli vain parhaista parhain (oli)

      Juulia kuitenkin on.

    • Anonyymi

      Sen vain tiesi heti kun kohtasimme että Hänessä on jotain erityistä ..... sitä on vaikea selittää ..... En ole näin tuntenut muita kohtaan.

    • Anonyymi

      Hän on sellainen charmikas vanhempi henkilö ja ulkonaisesti sellainen joka kiinnostaa, Ei kovin paljon pidempi ja ei laiha, vaan hänellä on hieman vatsaa.

    • Anonyymi

      Olivat nuoria, näitteä ja nöyriä.

    • Anonyymi

      Se on jokin se miksi tahtois saada lisää selvyyttä, sitten vois olla tietoisempi että miks juuri hän🙂🙃🙂🙃
      En ole varmuudella nähnyt aikoihin.

    • Anonyymi

      Vaikutti myös ihanalta.

    • Anonyymi

      Hän tuntui vain heti sielunkumppaniltani ja hän on myös oikeen katseenkestävä, kaunein kaikista <3

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe