Kymmenisen vuotta Pirkkalassa elämästäni menettäneenä voin todeta, että Pirkkala on aikamoinen persläpi. Aikuisilta puuttuvat alkeellisetkin käytöstavat heidän lapsistaan puhumattakaan. Kaikki pitävät itseään muita parempina ja millään muulla ei tunnu olevan väliä kuin sillä, että kulissit ovat kunnossa. Kaikki tekevät toinen toisilleen kiusaa aina kuin mahdollista mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Olen asunut elämässäni eri puolilla Suomea ja pakko sanoa, että tämä on Nokian jälkeen surkein paikka missä elämäni varrella on tullut asuttua. Pahansuopia kyräilijöitä koko käpykylä täynnä. Nuoret ovat kaikki enemmän tai vähemmän henkisesti sairaita ja jos tämä on todellakin maan onnellisin kunta niin viimeinen voi sammuttaa valot.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Totta puhut. Ajoin 23-vuotiaan tuntiopettajani itsemurhaan ja olen siitä ylpeä. T: entinen rehtori.
- Anonyymi
Hyvä sivusto, tuo on minulla nykyään suosikeissa.
- Anonyymi
Hvä että muutit, Pirkkalan kunnan taso nousi kertaheitolla
- Anonyymi
Pirkkalalaiset ovat yksinkertaista väkeä jos eivät lue monipuolisesti ja ajattele itse..
- Anonyymi
Olenkin muita parempi. Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
- Anonyymi
Kadulla homoillee äijät pidätetty
- Anonyymi
Mäntsälä mielessäin.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan Lahdelta ja Nastolalta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493