Kymmenisen vuotta Pirkkalassa elämästäni menettäneenä voin todeta, että Pirkkala on aikamoinen persläpi. Aikuisilta puuttuvat alkeellisetkin käytöstavat heidän lapsistaan puhumattakaan. Kaikki pitävät itseään muita parempina ja millään muulla ei tunnu olevan väliä kuin sillä, että kulissit ovat kunnossa. Kaikki tekevät toinen toisilleen kiusaa aina kuin mahdollista mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Olen asunut elämässäni eri puolilla Suomea ja pakko sanoa, että tämä on Nokian jälkeen surkein paikka missä elämäni varrella on tullut asuttua. Pahansuopia kyräilijöitä koko käpykylä täynnä. Nuoret ovat kaikki enemmän tai vähemmän henkisesti sairaita ja jos tämä on todellakin maan onnellisin kunta niin viimeinen voi sammuttaa valot.
Pirkkalalaiset on yksinkertaista väkeä
Anonyymi
8
1544
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut. Ajoin 23-vuotiaan tuntiopettajani itsemurhaan ja olen siitä ylpeä. T: entinen rehtori.
- Anonyymi
Hyvä sivusto, tuo on minulla nykyään suosikeissa.
- Anonyymi
Hvä että muutit, Pirkkalan kunnan taso nousi kertaheitolla
- Anonyymi
Pirkkalalaiset ovat yksinkertaista väkeä jos eivät lue monipuolisesti ja ajattele itse..
- Anonyymi
Olenkin muita parempi. Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
- Anonyymi
Kadulla homoillee äijät pidätetty
- Anonyymi
Mäntsälä mielessäin.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan Lahdelta ja Nastolalta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569