Otalammen uimaranta

Sinä nainen olit Otalammen uimarannalla torstaina 15.7 klo 12-14. Olit lasten kanssa ja sinulla oli päällä mustat shortsit ja t-paita. Liikenteessä olit Oranssilla Opel Mokka katumaasturilla.
Jos näet tämän laittaisitko viestiä.

21

769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mokkani vain hipaisi autoasi, joten älä nillitä!

      • Anonyymi

        Voi Jeesus mikä nulikka. Eikö oli parempaa tekemistä kuin virtuillq muille. Hanki elämä !!! Sorry mut tuotan pettymyksen sulle, ei voi sanoa että oikeata autoa omistaisin. Ihan Ladanin kans olin liikenteessä.


      • Anonyymi

        Eipä taida olla kyse tuosta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Jeesus mikä nulikka. Eikö oli parempaa tekemistä kuin virtuillq muille. Hanki elämä !!! Sorry mut tuotan pettymyksen sulle, ei voi sanoa että oikeata autoa omistaisin. Ihan Ladanin kans olin liikenteessä.

        Että jaksat täällä vaan jauhaa paskaa. Aika köyhä elämä sullakin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että jaksat täällä vaan jauhaa paskaa. Aika köyhä elämä sullakin 😂

        Oli tuo aloituskin aika paska niin mennään nyt tuolla samalla linjalla 🥸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tuo aloituskin aika paska niin mennään nyt tuolla samalla linjalla 🥸

        Millä lailla paska ?? Jos joku etsii jotakin , ihan normi ilmoitus täällä. Taidat olla väärällä palstalla 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lailla paska ?? Jos joku etsii jotakin , ihan normi ilmoitus täällä. Taidat olla väärällä palstalla 😂

        Älä etsi. Taidat olla väärällä alalla 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä etsi. Taidat olla väärällä alalla 🤣🤣🤣

        Idiootti olet kun et ymmärrä lukemaasi. Mä mitään ole etsimässä vaan aloittaja. Taidat olla niitä kesken kasvuisia eli mulukun mittaisia jolla on vielä niin paljon opittavaa tästä elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti olet kun et ymmärrä lukemaasi. Mä mitään ole etsimässä vaan aloittaja. Taidat olla niitä kesken kasvuisia eli mulukun mittaisia jolla on vielä niin paljon opittavaa tästä elämästä.

        Joo ei sun täältä kannata mitään etsiä. Kadonneen järjen metsästäjät on toisella palstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei sun täältä kannata mitään etsiä. Kadonneen järjen metsästäjät on toisella palstalla

        Etsin kuitenkin Oranssia Opel Mokkaa mutta en ole aloittaja. Hankkikaa elämä ei tarvi virtuillq muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsin kuitenkin Oranssia Opel Mokkaa mutta en ole aloittaja. Hankkikaa elämä ei tarvi virtuillq muille.

        Oletko kokeillut etsiä sitä autoliikkeistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kokeillut etsiä sitä autoliikkeistä?

        En koska sillä naisella Otalammen uimarannalla torstaina 15.7 klo 12-14 oli se Opel Mokka minkä haluun


      • Anonyymi kirjoitti:

        En koska sillä naisella Otalammen uimarannalla torstaina 15.7 klo 12-14 oli se Opel Mokka minkä haluun

        Että lapsilla on hauskaa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koska sillä naisella Otalammen uimarannalla torstaina 15.7 klo 12-14 oli se Opel Mokka minkä haluun

        Mokkakorva haluaa Opel Mokan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Jeesus mikä nulikka. Eikö oli parempaa tekemistä kuin virtuillq muille. Hanki elämä !!! Sorry mut tuotan pettymyksen sulle, ei voi sanoa että oikeata autoa omistaisin. Ihan Ladanin kans olin liikenteessä.

        Kyllä sen pitää hankkia elämä joka tietää ihmisen olevan perheellinen ja silti kirjoittaa etsintäkuulutuksen. Siis ihastuminen on asia erikseen ja siitä kirjoitetaan muualla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen pitää hankkia elämä joka tietää ihmisen olevan perheellinen ja silti kirjoittaa etsintäkuulutuksen. Siis ihastuminen on asia erikseen ja siitä kirjoitetaan muualla.

        Sulle on vissiin ihan tuntematon käsite yh-isä ???
        Ota asioista selvää ennen kuin kirjoittelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen pitää hankkia elämä joka tietää ihmisen olevan perheellinen ja silti kirjoittaa etsintäkuulutuksen. Siis ihastuminen on asia erikseen ja siitä kirjoitetaan muualla.

        Se että jommalla kummalla on lapsia ei tee siitä varattua.


      • Anonyymi
        Theb kirjoitti:

        Se että jommalla kummalla on lapsia ei tee siitä varattua.

        Epätoivoinen yh-isukki. Tälle kelpais vaikka linnunpelätin


    • Anonyymi

      Yksinpuhelu? :'-)

      • Anonyymi

        Vastasiko kukaan?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe