RÄIKEIN HARHAOPPI

KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateistit ja kristityt ovat saman jumalan palvelijoita. Se paljastui. kun he yksissä tuumin alkoivat raivota, ja lopulta.
      Pahus. Sivua ei löytynyt.'

      Se sivu oli tämä: Ateistit uskokaa edes tämä:
      "Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin. Sinä päivänä puhkesi ankara vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan, ja kaikki muut paitsi apostolit hajaantuivat eri puolille Juudeaa ja Samariaa.
      Joka sapattina Paavali kävi keskusteluja synagogassa ja koetti taivuttaa uskoon sekä juutalaisia että kreikkalaisia.
      Kun Silas ja Timoteus saapuivat Makedoniasta, Paavali oli jo kokonaan antautunut julistamaan sanaa.
      Hän todisti juutalaisille, että Jeesus on Messias, mutta juutalaiset väittivät herjaten vastaan.
      Silloin hän pudisti pölyn vaatteistaan ja sanoi: "Tulkoon teidän verenne teidän itsenne päälle!
      Minä en enää ole teistä vastuussa.
      Tästedes puhun pakanoille."

      Ja Saulista Paavaliksi tulleen, pakanain apostolin puheet tekivät erinomaista jälkeä pakanoissa.

      "Barnabas lähti sitten Tarsokseen etsimään Saulia ja löydettyään toi hänet Antiokiaan.
      Yhdessä he toimivat seurakunnan keskuudessa kokonaisen vuoden, ja suuri joukko ihmisiä sai heiltä opetusta.
      Antiokiassa alettiin ensimmäiseksi käyttää opetuslapsista nimitystä kristitty."

      Alkuperäisten opetuslasten tunnus kala vaihdettiin Saatanan tappovälineeksi ristiksi. Siitä alkoi lopun ajan uuspakanuus kristinusko.

      "Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."
      "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
      Nämä opetuslapset eivät enää olleet Jeesuksen opetuslapsia. Hänellä oli enää silloin vain yksi opetuslapsi Johannes, joka Paavalin opeilla Efeson seurakunnan johtajaksi valittu yhden vaimon mies Diotrefes oli toimittanut vankilaan.
      "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
      Täsmälleen Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:
      "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
      Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
      Paavali puolestaan lähti Jerusalemista Saatanan piikki lihassa, jonka kautta se piti jatkuvasti huolen siitä, mitä varten oli hänet omakseen ottanut.
      "En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
      Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
      "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
      Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
      Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"
      Jumala oli oikeamielinen, kun Paavali palasi takaisin isiensä joukkoon ja tuli yhdessä Pietarin kanssa ristille naulituksi:
      Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:
      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan.
      Nyt minut on tuotu vangittuna tänne.
      Minä seison nyt keisarin tuomioistuimen edessä, ja sen edessä minun asiani on ratkaistava.
      Juutalaisia vastaan en ole millään tavoin rikkonut, niin kuin itsekin hyvin tiedät."
      - - -
      SAUL, Kristuksen palvelija
      "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
      Tai kukaties Jumalaan?
      Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
      Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
      PAAVALI, Saatanan palvelija
      "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
      Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
      Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
      Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."
      Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

    • Anonyymi

      Hoitomies hoitaa totuuden pimeyden puskiin.

      Nostomies etsii ja nostaa takaisin valoon.

      • Mitä omistajasi nyt sanoo, kun hänen tahtoaan vastaan toimit?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Mitä omistajasi nyt sanoo, kun hänen tahtoaan vastaan toimit?

        Mistä se "nostomies" on saanut nimensä? Hoitomiesten historiahan kyllä tunnetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se "nostomies" on saanut nimensä? Hoitomiesten historiahan kyllä tunnetaan.

        Taivaan nostomies on Pyhä Henki, joka kirkon penkistä tempaisi minut hetkeksi ylös kirkkauteensa.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Taivaan nostomies on Pyhä Henki, joka kirkon penkistä tempaisi minut hetkeksi ylös kirkkauteensa.

        Eikös nostomies ollut sota-aikana mies, joka ei ollut kelvollinen eturintamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nostomies ollut sota-aikana mies, joka ei ollut kelvollinen eturintamaan.

        He olivat kruunraakkeja, kuten tämä kuuluisa hoitomieskin.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        He olivat kruunraakkeja, kuten tämä kuuluisa hoitomieskin.

        Minä olen käsittänyt, että tämä kyseinen henkilö on kastettu kristitty Jumalan sotamies, Kristuksen soldaatti.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käsittänyt, että tämä kyseinen henkilö on kastettu kristitty Jumalan sotamies, Kristuksen soldaatti.😁

        Kirkon suurin lahko uskoo olevansa ainoa oikea jumalanlasten joukko, jolla vain on oikeus Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä antaa ihmisille syntejä anteeksi.

        Kaikkien porttopappien vesikaste on Saatanan kaste, jolla inhmiset liitettään kyseisen porton yhteyteen,

        Yksi kaste on Pyhän Hengen kaste

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:
        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:
        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."

        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

        Mutta toinen moitti häntä:
        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikastella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.
        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tästä alkoi minunkin taivastie Sanna myrskyn päivänä 11.8.1985.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kirkon suurin lahko uskoo olevansa ainoa oikea jumalanlasten joukko, jolla vain on oikeus Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä antaa ihmisille syntejä anteeksi.

        Kaikkien porttopappien vesikaste on Saatanan kaste, jolla inhmiset liitettään kyseisen porton yhteyteen,

        Yksi kaste on Pyhän Hengen kaste

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:
        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:
        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."

        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

        Mutta toinen moitti häntä:
        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikastella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.
        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tästä alkoi minunkin taivastie Sanna myrskyn päivänä 11.8.1985.

        Muistan minäkin tuon Sanna myrskyn, vaan ei minulle siitä taivastie auennut.


    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle.
      Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

      • Anonyymi

        Mikähän oli tuonkin lorun tarkoitus?


    • Anonyymi

      Olisikohan sitä lakia syytä päivittää, siihen voisi olla tarjolla tuoreempia versioita.

      • Anonyymi

        Ei ne lähes 2000 vuotta sitten laaditut lait sovellu tähän päivään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne lähes 2000 vuotta sitten laaditut lait sovellu tähän päivään.

        Alussa oli Avesta, joka tarjoaa 7 kertaa armon rikkoneelle, mutta ei enää 8. Kertaa.
        Kristityt, Roomalaiset, Ranskan vallankumous , nykylait myös soveltavat Avestaa. Se oli Saaralle tarkoitettu ehkä. Mutta Aabrahamista oli tarkoitus polveutua pyhä pappisvaltakunta jossa oli lakina se on kerrasta poikki. Tuo Laki 1554 eKr jäi kuitenkin vähäiseksi verrattuna aikaisempaan Avestaan, jota sovelletaan yhä tänä päivänä. Avesta oli naisten siemen ja soveltuu käärmeen pään litistämiseen.
        Mutta Mooseksen Laki oli miehisempi vaikka melko mahdoton. Se sai vain jonkin verran tilaa sydämessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne lähes 2000 vuotta sitten laaditut lait sovellu tähän päivään.

        Ne soveltuvat jokaisen sukupolven keskellä. Sillä Jeesus jätti omilleen noudat ettvaksi vain hänen Isänsä 10 käskyä, ja profdeettojen ilmoitukset:

        Jeesus ei kuitenkaan maailmaan jääneitä hänen isänsä valittuja  Saatanan armoille jättänyt, vaan alkoi toteuttaa omaa sunnitelmaansa:
        "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt. 
        Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista." 

        Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin. Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan. 

        Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.


      • TapioAKangasaho kirjoitti:

        Alussa oli Avesta, joka tarjoaa 7 kertaa armon rikkoneelle, mutta ei enää 8. Kertaa.
        Kristityt, Roomalaiset, Ranskan vallankumous , nykylait myös soveltavat Avestaa. Se oli Saaralle tarkoitettu ehkä. Mutta Aabrahamista oli tarkoitus polveutua pyhä pappisvaltakunta jossa oli lakina se on kerrasta poikki. Tuo Laki 1554 eKr jäi kuitenkin vähäiseksi verrattuna aikaisempaan Avestaan, jota sovelletaan yhä tänä päivänä. Avesta oli naisten siemen ja soveltuu käärmeen pään litistämiseen.
        Mutta Mooseksen Laki oli miehisempi vaikka melko mahdoton. Se sai vain jonkin verran tilaa sydämessä.

        Miksi et usko tätä:

        "Joka tarttuu auraan ja katsoo taakseen, ei ole sopiva Jumalan valtakuntaan."

        Mikä helvetin hinku sinulla on elää kaukana menneisyydessä, eikä tässä päivässä?

        Minä vaan kysyn.


    • Anonyymi

      Sitä on tuota oppia niin monenlaista, kaikkin oppeihin on syytä suhtautua varauksella.

      • Minkä opin perässä sinä kuljet, varauksella?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minkä opin perässä sinä kuljet, varauksella?

        Kaikkiin oppeihin suhtaudun varauksella. Se on sama asia, kuin tietotekniikassa pitää olla varma ennen kuin painaa "OK."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiin oppeihin suhtaudun varauksella. Se on sama asia, kuin tietotekniikassa pitää olla varma ennen kuin painaa "OK."

        Mitenkäs sitten suhtaudut, jos Jeesus ilmestyisi sinulle, kuten minulle?

        Heittäisitkö häntä vaikka tietokoneesi hiirellä?

        Luthet heitti häntä mustyepullolla, kun Pyhä Henki vaati häntä tilille tuhansien köyhien talonpoikien tapattamisesta.

        Koska luuli tuota Saatanan ääneksi, kun uskoi olevansa Paavalin tavoin armosta pelastettu.


        Talonpoikaiskapina 1500 luvulla johdatti Lutherin murhaajaksi, kun ihmisarvoista elämää vaativat talonpojat nousivat ruhtinaita vastaan.
        Aluksi Luther oli heitä puolustamassa, mutta sitten muisti tuon Paavalin opetuksen: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Tämän jälkeen hän alkoi yllyttää ruhtinaita ja sotilaita: "Tappakaa, ken siihen vain pystyy!" Kun hän sitten oli siinä ahtaan portin edessä, ja Pyhä Henki vaati häntä tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta.

        Hän uskoi tuon äänen Saatanan ääneksi ja heitti mustepullon seinää, jonka takaa tuo ääni kuului. Koska hän uskoi olevansa armosta pelastettu.

        Jos Pyhä Henki vielä jonkun jumalanhuoneen pappia vaatisi tilille ihmisille valehtelemisesta, saattai kirkkoviinipullo lentää kohti seinää, jonka suunnasta Pyhä Henki häntä kutsui.

        Ei teidän tarvitse tätä pelätä, ei Jumala enää teitä kutsu, kun kerran Golgatalla teistä eroon pääsi.


    • Anonyymi

      tässä on suomen ateistien yhteistyöjärjestö.

      ks. ekumenia.fi

      Suomen Ekumeeninen Neuvosto (SEN) on maassamme toimivien kirkkojen, kristillisten yhteisöjen ja seurakuntien yhteistyöjärjestö. SEN on yksi maailman vanhimmista kansallisista ekumeenisista neuvostoista. Perustamisvuosi on 1917.

    • Todellisuudessa sen on perustettu jo aikojen alussa:

      Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.

      • Anonyymi

        väärin.

        Totuus on , että läpi Kirkkoraamatun on vain yksi jumala, Herra Jumala , muita jumalia ei ole läpi Kirkkoraamatun, Hän on läpi Vanhan testamentin ja läpi Uuden testamenttiin, Herra Jumala on muuttumaton, vakaa, aina sama iankaikkisesta iankaikkiseen.

        Jeesus kunnioittaa Herra Jumalaa jokaisella teoillaan maan päällä, ja Getsemanessa Jeesus toteaa että “ota malja pois, mutta ei niin kuin minä tahdon vaan jos se on SINUN tahtosi” onko suurempaa kunnioitusta olemassa kuin todeta että Herra Jumalan tahto on tärkeämpi kuin oma tahtosi? Se että ymmärrät Herra Jumalan olevan elämäsi Herra on mitä suurinta Jumalan kunnioitusta. Me emme ole itsemme herroja ja meillä ei ole oikeutta edes niin ajatella…

        Meidän elämämme on Herra Jumalan antama ja Hänen lunastama jolloin se kokonaisuudessaan kuuluu Hänelle ja Hänellä on oikeus tehdä ja vaatia mitä haluaa. Sen ymmärtäminen on suurin kunnianosoitus minkä me ihmisinä voimme tehdä.


        Herra Jumala on Suvereeni, Pyhä, Kaikkivaltias, Kaikkitietävä, Vanhurskas, Rakkaus, Oikeudenmukainen hallitsija, jonka jokainen päätös on aina oikea. Herra Jumala ei tee vääryyttä


      • Anonyymi kirjoitti:

        väärin.

        Totuus on , että läpi Kirkkoraamatun on vain yksi jumala, Herra Jumala , muita jumalia ei ole läpi Kirkkoraamatun, Hän on läpi Vanhan testamentin ja läpi Uuden testamenttiin, Herra Jumala on muuttumaton, vakaa, aina sama iankaikkisesta iankaikkiseen.

        Jeesus kunnioittaa Herra Jumalaa jokaisella teoillaan maan päällä, ja Getsemanessa Jeesus toteaa että “ota malja pois, mutta ei niin kuin minä tahdon vaan jos se on SINUN tahtosi” onko suurempaa kunnioitusta olemassa kuin todeta että Herra Jumalan tahto on tärkeämpi kuin oma tahtosi? Se että ymmärrät Herra Jumalan olevan elämäsi Herra on mitä suurinta Jumalan kunnioitusta. Me emme ole itsemme herroja ja meillä ei ole oikeutta edes niin ajatella…

        Meidän elämämme on Herra Jumalan antama ja Hänen lunastama jolloin se kokonaisuudessaan kuuluu Hänelle ja Hänellä on oikeus tehdä ja vaatia mitä haluaa. Sen ymmärtäminen on suurin kunnianosoitus minkä me ihmisinä voimme tehdä.


        Herra Jumala on Suvereeni, Pyhä, Kaikkivaltias, Kaikkitietävä, Vanhurskas, Rakkaus, Oikeudenmukainen hallitsija, jonka jokainen päätös on aina oikea. Herra Jumala ei tee vääryyttä

        Etkö tiedä, mitä Jeesus ilmoitti?

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Monet ovat tässäkin maassa lähteneet näiden perään:

        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.


    • Anonyymi

      Minä voin uskoa vain sen, mitä Raamattu ja evankeliumit opettavat opetuslasten ja apostolien kirjoittamana. Kun uskoo evankeliumin hengen mukaisesti, on pelastus varma. En käy väittelemään teologisista asioista, koska Uusitestamentti kertoo kristallin kirkkaasti ja selkokielellä kristinuskon ytimen. Myös joka päiväinen toimiva suhde, Taivaan Isään, Jumalan poikaan Jeesukseen kristukseen ja Pyhään Henkeen, vahvistaa päivittäin uskoni Raamatun Jumalaan. Jos pitää valita, uskoako jotain omia sekavia teesejään julistavaa onnetonta ihmistä, vai raikasta puhdasta Jumalan sanaa Raamatusta, on tulos puhtaan sanoman voitto , miljoona/nolla.

      • Tuolla kirjanoppineen tiedolla on tuloksesi todella: Miljoona nolla.

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
         "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 
         Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
         Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

        Apostolien teot ovat, kuten nimikin sanoo, apostolien tekoja. Ei Pyhän Hengen tekoja.

        Jeesuksen kutsumasta Sauluksesta, Saatana teki pauluksen, lopun ajan väärän profeetan:


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Tuolla kirjanoppineen tiedolla on tuloksesi todella: Miljoona nolla.

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
         "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 
         Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
         Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

        Apostolien teot ovat, kuten nimikin sanoo, apostolien tekoja. Ei Pyhän Hengen tekoja.

        Jeesuksen kutsumasta Sauluksesta, Saatana teki pauluksen, lopun ajan väärän profeetan:

        Näin opetti Pyhä Henki Saulia: "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
        Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.
        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle." Jo näillä opetuksilla Saatana teki Saulista Paavalin: "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia." "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen." "Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki." "Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia. "Miksi Paavalista tuli Pietarille rakas veli - ja päinvastoin? "Ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen." Miksi hän eri paljastunut mitä nuo vaikeatajuiset asiat Paavalilla olivat, joilla koko ihmiskunta oli johdatettu Saatanan hallintaan jo vuonna 90?
        Näistä Saulin ajatuksista alkoi hänen tiensä Paavaliksi: "Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa. "En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit." Tämä Paavalin kokema alemmuuden tunne, oli Saatanalle mainio hetki saada hänet omaksi apostolikseen erinomaisilla opetuksilla ja ilmestyksillä. Tässä Saul oli jo Paavalina Saatanan hengen täydellisessä vallassa, joka vielä muisteli Saulina oloa: "Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin. Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
        Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
        Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani. Vaikka tahtoisinkin ylpeillä, en olisi mieletön, sillä puheeni on totta. Sitä en kuitenkaan tee, jottei kukaan ajattelisi minusta enempää kuin hän minusta näkee tai kuulee. Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi. Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä. Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. Siksi iloitsen heikkoudesta, loukkauksista, vaikeuksista, vainoista ja ahdingoista, joihin joudun Kristuksen tähden. Juuri heikkona olen voimakas." Tämä Saatanan valheen armo todella riitti Paavalille, ja se on riittänyt koko ihmiskunnalle, sillä niin tehokas on Jumalan lähettämä raju eksytys ollut.
        Jatkuu


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Näin opetti Pyhä Henki Saulia: "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
        Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.
        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle." Jo näillä opetuksilla Saatana teki Saulista Paavalin: "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia." "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen." "Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki." "Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia. "Miksi Paavalista tuli Pietarille rakas veli - ja päinvastoin? "Ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen." Miksi hän eri paljastunut mitä nuo vaikeatajuiset asiat Paavalilla olivat, joilla koko ihmiskunta oli johdatettu Saatanan hallintaan jo vuonna 90?
        Näistä Saulin ajatuksista alkoi hänen tiensä Paavaliksi: "Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa. "En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit." Tämä Paavalin kokema alemmuuden tunne, oli Saatanalle mainio hetki saada hänet omaksi apostolikseen erinomaisilla opetuksilla ja ilmestyksillä. Tässä Saul oli jo Paavalina Saatanan hengen täydellisessä vallassa, joka vielä muisteli Saulina oloa: "Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin. Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
        Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
        Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani. Vaikka tahtoisinkin ylpeillä, en olisi mieletön, sillä puheeni on totta. Sitä en kuitenkaan tee, jottei kukaan ajattelisi minusta enempää kuin hän minusta näkee tai kuulee. Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi. Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä. Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. Siksi iloitsen heikkoudesta, loukkauksista, vaikeuksista, vainoista ja ahdingoista, joihin joudun Kristuksen tähden. Juuri heikkona olen voimakas." Tämä Saatanan valheen armo todella riitti Paavalille, ja se on riittänyt koko ihmiskunnalle, sillä niin tehokas on Jumalan lähettämä raju eksytys ollut.
        Jatkuu

        Miksi Paavali jäi synnin siteisiin:

        Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, kun erehtyi pitämään Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

        "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
        Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
        Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
        -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
        Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

        Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

        Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
        Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan vääryyden ihmisenä, joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

        Paavalin ensimmäinen lähetysmatka alkoi vuonna 47. Silloin alkoi Jumalan lähettämä raju eksytys maailman valloituksen.
        Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
        Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
        "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
        Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
        Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
        Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."
        Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
        Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

        "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

        Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.
        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
        Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.
        Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa."
        Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."
        Tämä hänen herransa oli Saatana ja hänen valheen armonsa, ja Saatanan Jeesuksesta vuodattaman veren voima.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Tuolla kirjanoppineen tiedolla on tuloksesi todella: Miljoona nolla.

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
         "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 
         Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
         Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

        Apostolien teot ovat, kuten nimikin sanoo, apostolien tekoja. Ei Pyhän Hengen tekoja.

        Jeesuksen kutsumasta Sauluksesta, Saatana teki pauluksen, lopun ajan väärän profeetan:

        Rakas veli Teuvo. En todellakaan ole pelkän kirjanopin varassa, vaan peilaan elävää suhdettani Taivaan Isän, Herrani ja syntieni sovittajan Jeesuksen kristuksen ja Pyhän Hengen kanssa käytyyn vuorovaikutukseen. Minä kiitän ja ylistän ja palvon Jumalaani ja Hänen Pyhyyttään kunnioittaen yli kaiken. Sillä kaikki Hänen tekonsa ovat ylivoimaisen hyviä, olivatpa ne mitä tahansa. Pyydä sinäkin, että Hän näyttäisi sinulle armonsa koko valtavuuden ja ehdottoman totuuden itsestään ja tahdostaan.. Pyyntösi avaa oven Jeesuksen vaikutukselle ja silmäsi avautuisi uudella, raikkaalla tavalla, huomaamaan Raamatun selkeän sanoman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas veli Teuvo. En todellakaan ole pelkän kirjanopin varassa, vaan peilaan elävää suhdettani Taivaan Isän, Herrani ja syntieni sovittajan Jeesuksen kristuksen ja Pyhän Hengen kanssa käytyyn vuorovaikutukseen. Minä kiitän ja ylistän ja palvon Jumalaani ja Hänen Pyhyyttään kunnioittaen yli kaiken. Sillä kaikki Hänen tekonsa ovat ylivoimaisen hyviä, olivatpa ne mitä tahansa. Pyydä sinäkin, että Hän näyttäisi sinulle armonsa koko valtavuuden ja ehdottoman totuuden itsestään ja tahdostaan.. Pyyntösi avaa oven Jeesuksen vaikutukselle ja silmäsi avautuisi uudella, raikkaalla tavalla, huomaamaan Raamatun selkeän sanoman.

        Jeesuksen tappaminen ja hänen verensä on sovittanut sinutkin Saatanalle, eikä Jumalalle.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jeesuksen tappaminen ja hänen verensä on sovittanut sinutkin Saatanalle, eikä Jumalalle.

        Tuosta asiasta ollaan niin monta mieltä, että ei tiedä ketä uskoa, vai uskoako ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta asiasta ollaan niin monta mieltä, että ei tiedä ketä uskoa, vai uskoako ketään.

        Varminta kun ei usko ketään, ilman pitäviä todisteita.


    • Anonyymi

      "KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
      SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari."
      Vai niitten laatima se on. No, enpä ole sitä onneksi noudattanutkaan.

      • Kenen perässä sinä hallelujaat ja kiität Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kenen perässä sinä hallelujaat ja kiität Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä.

        En kenenkään perässä, olen agnostikko. (Henkilö, joka ei väitä tietävänsä, onko jumalaa olemassa; agnostisismin kannattaja; henkilö, joka ei väitä tietävänsä onko jumalaa olemassa tai ei, koska sen olemassaoloa ei voi todistaa, mutta ei myöskään kiellä jumalan olemassaoloa, koska sitäkään ei voida todistaa)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kenenkään perässä, olen agnostikko. (Henkilö, joka ei väitä tietävänsä, onko jumalaa olemassa; agnostisismin kannattaja; henkilö, joka ei väitä tietävänsä onko jumalaa olemassa tai ei, koska sen olemassaoloa ei voi todistaa, mutta ei myöskään kiellä jumalan olemassaoloa, koska sitäkään ei voida todistaa)

        Mikä minä mielestäsi olen, kun 8 vuotiaasta 48 vuotiaaksi vihasin Jumalaa?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Mikä minä mielestäsi olen, kun 8 vuotiaasta 48 vuotiaaksi vihasin Jumalaa?

        Kadehtijoistasi päätellen olet elämässäsi hyvin menestynyt. Käsittääkseni se on kuitenkin ollut yksinomaan omaa ansiotasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kadehtijoistasi päätellen olet elämässäsi hyvin menestynyt. Käsittääkseni se on kuitenkin ollut yksinomaan omaa ansiotasi.

        Se on ollut täydellistä Jumalan johdatusta, kun hän köyhän äidin kohdussa kävi merkitsemässä aviottamana syntyvän esikoisen, petturin pojan, omaksi pojakseen:

        "Jokainen poikalapsi, joka esikoisena tulee äitinsä kohdusta, on pyhitettävä Herralle."

        Kuuntele tämä iskelmä ja mieti sen sanomaa juuri minun kohdalla:

        https://www.youtube.com/watch?v=C5qyqtFFU_s

        Jos sinua totuus kiinnostaa, mene tänne:

        https://www.facebook.com/teuvo.suni/

        Aloita alusta, helmikuusta 2018, niin saat tietää kaiken elämästäni ja tästä Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä.

        Se on kaikille julkinen, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Se on ollut täydellistä Jumalan johdatusta, kun hän köyhän äidin kohdussa kävi merkitsemässä aviottamana syntyvän esikoisen, petturin pojan, omaksi pojakseen:

        "Jokainen poikalapsi, joka esikoisena tulee äitinsä kohdusta, on pyhitettävä Herralle."

        Kuuntele tämä iskelmä ja mieti sen sanomaa juuri minun kohdalla:

        https://www.youtube.com/watch?v=C5qyqtFFU_s

        Jos sinua totuus kiinnostaa, mene tänne:

        https://www.facebook.com/teuvo.suni/

        Aloita alusta, helmikuusta 2018, niin saat tietää kaiken elämästäni ja tästä Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä.

        Se on kaikille julkinen, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä.

        Valehtelet sujuvasti.


    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Ei ole tämän opin voittanutta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2459
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2133
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe